Не «Дружба». Споживачі виявили, що рослинний сир — це смачно

Категорія сирів на рослинній основі до 2025 року може сягнути понад $1 млрд. Сегмент приваблює безліч стартапів, хоча традиційні виробники часто лишаються осторонь.

Протягом останніх років у переліку виробників рослинного сиру тільки в США з’явилися Violife, Parmela Creamery, Good Planet, Loca Food, Vevan. Серед давніх лідерів сегменту — Daiya, Follow Your Heart, Field Roast, Kite Hill та Miyoko’s Creamery. 

У списку є й дуже відомі компанії, як то Danone зі своєю лінійкою So Delicious та виробник йогуртів на рослинній основі Forager Project.

Безумовно, у новому напрямку вони бачать багато можливостей. Згідно зі статистикою, альтернативні продукти займають 3% від загально ринку сиру, який оцінюється у $34,3 млрд. Ця область дозріла для нових гравців.

Але існує одна особливість. Створити смачний сир на рослинній основі, який матиме правильне відчуття у роті та плавитиметься, важко. Тому попит на звичайний молочний сир все ще зростає. 

У 2020 році продажі молочного сиру як самостійного товару та в складі інших продуктів збільшилися на 20-25%.

Метт Гібсон, співзасновник та генеральний директор компанії New Culture Foods, заявив, що це постійне зростання продажів робить сир аномалією в молочному просторі, оскільки інші товари не демонструють таких темпів. 

Компанія Гібсона, яка базується в Каліфорнії, вирощує молочні білки шляхом бродіння, виробляючи цілком автентичний сир, але не на основі тваринного молока. Розвиток сегменту він бачить для себе як унікальну можливість.

За дослідженням, проведеним Numerator, 22% потенційних споживачів рослинних сирів вважали, що ця продукція не буде смачною.

Але дефіцит під час пандемії коронавірусу, спричинений зростанням попиту споживачів та проблемами виробництва, насправді допоміг змінити цю віру, говорить Джефф Крамптон, менеджер з роздрібної торгівлі в SPINS. 

Деякі споживачі шукали конкретний сир, і в кінцевому підсумку придбали еквівалент рослинного походження, оскільки це було єдине з доступного. Багато хто виявив, що це таки смачно, і став набагато частіше купувати такий продукт.

«Це є свідченням роботи, яку сировинні компанії проводили роками задля вдосконалення свого сиру‎, — каже Крамптон. — І водночас зобов’язує продовжувати впроваджувати інновації»‎.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Європейські гіганти м’ясної галузі запустять хаб для виробників лабораторного м’яса

Існує багато аргументів на користь масового культивування м’яса: відпадає необхідність забою тварин, застосування антибіотиків, відведення ферм під виробництво, які...

У Нідерландах з картопляного лушпиння з допомогою мікробів роблять олію, що замінить пальмову

«Новий продукт надзвичайно схожий з пальмовою, соняшниковою та кокосовою оліями», — кажуть виробники.Стартап уже отримав перші інвестиції у розмірі...

З брокколі та чорниці створили перший коктейль, що стабілізує рівень цукру в крові

Це перший у своєму роді напій, розроблений для забезпечення повноцінного рослинного харчування людей з цукровим діабетом.Було доведено, що він...

Бджолярі на Закарпатті зброджують оцет із меду. У складі – лише два продукти

Компанія позиціонує себе як перший в Україні дегустаційний зал меду. В асортименті – крафтові крем-меди, вироби з воску, медова...

Український бренд Jaffa випустив Ice Coffee — натуральну холодну каву

Продукт створено для сучасних споживачів, які цінують якість, натуральність, зручність і естетику. Це відповідь на глобальний тренд кави «to...

Alviva Group збільшує експорт кондитерської продукції

Продуктові лінійки мусово-йогуртових тортів та еклерів бренду Tarta розроблені з урахуванням потреб міжнародного ринку та відповідають останнім трендам у...

Mars контролюватиме походження морепродуктів у кормах

Компанія Mars стала першою у світі серед виробників кормів для домашніх тварин, яка офіційно зобов’язалася дотримуватися стандартів Глобального діалогу...

Nestlé використовує відходи какао-бобів для збільшення виробництва шоколаду

Швейцарська компанія Nestlé оголосила про впровадження інноваційної технології переробки какао-плодів, яка дозволяє використовувати до 30% частин, що раніше йшли...

Може вас зацікавити

Онлайн-продажі продуктів харчування в США за рік виросли вчетверо

Згідно з дослідженням загальна сума замовлень на сьогоднішній день...

New Food Summit 2023 вперше обʼєднає корпорації, продуктові мережі, інвесторів та Food tech-стартапи

За тиждень на ключовій події для розвитку українського Agri-Food-сектору...

Водорості зі зміненими генами виробляють продукт, схожий на справжнє м’ясо

Отримані волокнисті нитки будуть використовуватися в рослинному м’ясі або...

Стартап створив напої зі спіруліни, що сприяють бадьорості та виводять токсини

Низькокалорійний напій виготовлений з натуральних інгредієнтів і не містить...

Вибір редактора
В продовження теми