Не «Дружба». Споживачі виявили, що рослинний сир — це смачно

Категорія сирів на рослинній основі до 2025 року може сягнути понад $1 млрд. Сегмент приваблює безліч стартапів, хоча традиційні виробники часто лишаються осторонь.

Протягом останніх років у переліку виробників рослинного сиру тільки в США з’явилися Violife, Parmela Creamery, Good Planet, Loca Food, Vevan. Серед давніх лідерів сегменту — Daiya, Follow Your Heart, Field Roast, Kite Hill та Miyoko’s Creamery. 

У списку є й дуже відомі компанії, як то Danone зі своєю лінійкою So Delicious та виробник йогуртів на рослинній основі Forager Project.

Безумовно, у новому напрямку вони бачать багато можливостей. Згідно зі статистикою, альтернативні продукти займають 3% від загально ринку сиру, який оцінюється у $34,3 млрд. Ця область дозріла для нових гравців.

Але існує одна особливість. Створити смачний сир на рослинній основі, який матиме правильне відчуття у роті та плавитиметься, важко. Тому попит на звичайний молочний сир все ще зростає. 

У 2020 році продажі молочного сиру як самостійного товару та в складі інших продуктів збільшилися на 20-25%.

Метт Гібсон, співзасновник та генеральний директор компанії New Culture Foods, заявив, що це постійне зростання продажів робить сир аномалією в молочному просторі, оскільки інші товари не демонструють таких темпів. 

Компанія Гібсона, яка базується в Каліфорнії, вирощує молочні білки шляхом бродіння, виробляючи цілком автентичний сир, але не на основі тваринного молока. Розвиток сегменту він бачить для себе як унікальну можливість.

За дослідженням, проведеним Numerator, 22% потенційних споживачів рослинних сирів вважали, що ця продукція не буде смачною.

Але дефіцит під час пандемії коронавірусу, спричинений зростанням попиту споживачів та проблемами виробництва, насправді допоміг змінити цю віру, говорить Джефф Крамптон, менеджер з роздрібної торгівлі в SPINS. 

Деякі споживачі шукали конкретний сир, і в кінцевому підсумку придбали еквівалент рослинного походження, оскільки це було єдине з доступного. Багато хто виявив, що це таки смачно, і став набагато частіше купувати такий продукт.

«Це є свідченням роботи, яку сировинні компанії проводили роками задля вдосконалення свого сиру‎, — каже Крамптон. — І водночас зобов’язує продовжувати впроваджувати інновації»‎.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Лідер інноваційної етноботаніки створив їстівний порошок із коноплі, що не впливає на психіку

«Значні дослідження чітко показують, що КБР може допомогти зменшити біль, тривогу та запалення. Крім того, він є високопереносимим, не...

«Продуктами року» 2022 споживачі назвали рослинний чеддер та котлети із грибів

«Це найбільша нагорода за інноваційні продукти, яку обирають споживачі. Вона служить еталоном для прогнозування головних інтересів і тенденцій на...

Гігант ринку швидкого харчування Burger King замінить половину м’яса на веганське

У компанії кажуть, що заміна половини м’яса веганською альтернативою допоможе скоротити викиди парникових газів на 41%.Burger King UK вже...

Українці придумали альтернативу шкідливим картопляним чіпсам — з моркви та буряку

Здорова їжа представлена безліччю смаків – від нейтрально овочевих до солодких.«Ми нічого не вигадуємо, тільки перетворюємо те, що створила...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Може вас зацікавити

NASA даст $1 млн тому, хто розробить меню для астронавтів у міжпланетних перельотах

Це - загальний призовий фонд ІІ етапу конкурсу, де...

Індійський стартап вперше в історії створив «безмолочне» вершкове масло

Веганське масло WhiteCub позбавлене будь-яких етерифікованих жирів, трансжирів або...

Візитівка столиці. Виробник «Київського Сухого Варення» розробив нові продукти — з буряку та гарбузів

Як розповів newfood.ua Ярослав Семенець, який заснував крафтове виробництво...

Carlsberg випускає лімітоване пиво «Львівське Фанатське» з розкладом матчів ЕВРО на етикетці

«Львівське Фанатське» — це світле пиво, що має чистий...

Венчурні інвестори вкладають мільйони у створення молекулярної кави, сиру та віскі

Таким чином, обсяг фінансування Compound Foods від старту діяльності...

Вибір редактора
В продовження теми