Не «Дружба». Споживачі виявили, що рослинний сир — це смачно

Категорія сирів на рослинній основі до 2025 року може сягнути понад $1 млрд. Сегмент приваблює безліч стартапів, хоча традиційні виробники часто лишаються осторонь.

Протягом останніх років у переліку виробників рослинного сиру тільки в США з’явилися Violife, Parmela Creamery, Good Planet, Loca Food, Vevan. Серед давніх лідерів сегменту — Daiya, Follow Your Heart, Field Roast, Kite Hill та Miyoko’s Creamery. 

У списку є й дуже відомі компанії, як то Danone зі своєю лінійкою So Delicious та виробник йогуртів на рослинній основі Forager Project.

Безумовно, у новому напрямку вони бачать багато можливостей. Згідно зі статистикою, альтернативні продукти займають 3% від загально ринку сиру, який оцінюється у $34,3 млрд. Ця область дозріла для нових гравців.

Але існує одна особливість. Створити смачний сир на рослинній основі, який матиме правильне відчуття у роті та плавитиметься, важко. Тому попит на звичайний молочний сир все ще зростає. 

У 2020 році продажі молочного сиру як самостійного товару та в складі інших продуктів збільшилися на 20-25%.

Метт Гібсон, співзасновник та генеральний директор компанії New Culture Foods, заявив, що це постійне зростання продажів робить сир аномалією в молочному просторі, оскільки інші товари не демонструють таких темпів. 

Компанія Гібсона, яка базується в Каліфорнії, вирощує молочні білки шляхом бродіння, виробляючи цілком автентичний сир, але не на основі тваринного молока. Розвиток сегменту він бачить для себе як унікальну можливість.

За дослідженням, проведеним Numerator, 22% потенційних споживачів рослинних сирів вважали, що ця продукція не буде смачною.

Але дефіцит під час пандемії коронавірусу, спричинений зростанням попиту споживачів та проблемами виробництва, насправді допоміг змінити цю віру, говорить Джефф Крамптон, менеджер з роздрібної торгівлі в SPINS. 

Деякі споживачі шукали конкретний сир, і в кінцевому підсумку придбали еквівалент рослинного походження, оскільки це було єдине з доступного. Багато хто виявив, що це таки смачно, і став набагато частіше купувати такий продукт.

«Це є свідченням роботи, яку сировинні компанії проводили роками задля вдосконалення свого сиру‎, — каже Крамптон. — І водночас зобов’язує продовжувати впроваджувати інновації»‎.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Битва титанів: Nestlé запускає рослинне молоко та готується до протистояння з головним конкурентом

Замінник рослинного молока під брендом Wunda для початку з’явиться у Франції, Нідерландах та Португалії, а потім вийде на інші...

Лондонський стартап створив їстівну упаковку з матеріалу, який за добу виростає до метра

Стартап пропонує замінити пляшки, пластикові бокси та поліетиленові пакети на пакування з революційного матеріалу, який можна їсти.Пакування Oohos виготовляється...

Альтернативний протеїн стає мейнстрімом — над штучним м’ясом працює 300 проектів

У першому кварталі 2020 року стартапи, які спеціалізуються на виробництві рослинного м'яса, морепродуктів, молочної продукції або яєць, а також...

Німці заварюють чай з листям коки, а також хочуть створити з нього спиртний напій

"Екстракт з листя коки також викликає легке відчуття енергетичної піднесеності", - ділиться Джуліан Хілле, засновник і гендиректор компанії.Зараз Koka...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

Мініатюрні букети: у Польщі створили унікальний формат чаю

Унікальний чай компанія презентувала на виставці Biofach, найбільшій виставці...

У колишньому військовому бункері українці варять сири з синім чаєм та лавандою

Засновник підприємства Олексій Синельников перетворив на сироварню колишній військовий...

Coffee with lime. Conceptualist Khudo tells about new restaurants, lockdown delivery, and Instagram chandelier

NEWFOOD talked to the holding's co-founder, Andrii Khudo, about...

Фермери створили молоко для покращення розуму

Молоко містить стандартних 12 основних поживних речовин, як і...

Олексій Коваленко, засновник бренду «Епікур» про те, як заробити репутацію і гроші на філософії щастя

Навіть у повсякденному житті ця людина носить одяг корпоративного...

Вибір редактора
В продовження теми