Ізраїльський виробник 3D-м’яса виходить на IPO, щоб перейти на промислові обсяги

Ізраїльська компанія Meat-Tech 3D, яка виробляє 3D-м’ясо, виходить на IPO. Її мета – залучити фінансування для виведення на ринок м'яса на основі клітин шляхом промислового виробництва.

Вони прагнуть отримати до 25,4 млн доларів і планують продати до 1,9 млн акцій за стартовою ціною 15,10 долара за штуку. Дату IPO не повідомляють.

Керівники компанії заявили, що позиціюють Meat-Tech як компанію B2B, яка допоможе іншим виробляти культивоване м’ясо. Вони не планують вводити власний споживчий бренд. 

У серпні Meat-Tech надрукувала тонкий шматок яловичини з використанням культивованих клітин  «Project Carpaccio». Через місяць створила компанію Chick & Tech, яка спеціалізується на виробництві курячого м’яса на основі клітин. Також оголосила про те, що планує придбати бізнес з виробництва культивованих тваринних жирів.

Наразі вона – у процесі роботи над дочірньою компанією Labofish, яка розробляє лінії клітин риб для 3D-друку і рибні продукти для альтернативної білкової індустрії. Також працюють над створенням фабрики з біореакторами для розробки штамів рослин, які можуть виробляти білки для вирощування м’яса на основі клітин. 

Генеральний директор Шарон Фіма сказав, що, за його оцінкою, продукція буде готова через шість-вісім років.

Meat-Tech, ймовірно, якийсь час буде єдиною публічною компанією з виробництва клітинного м’яса. 

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Не гудуть. ТОП-10 компаній, які планують нажитися на їстівних хробаках та цвіркунах

BUG смажить сушені цвіркуниПіонер у світі розробки рецептур продуктів із комах, Better Universal Grub, або BUG, хоче покласти на...

Консервант, який видобули два століття назад, став головним інгредієнтом веганського майонезу

У виробництві Vesa використовує лише один консервант — сорбат калію. Це — консерват рослинного походження, який вперше видобули у...

Стартап створив шкіру із відходів виробництва сидру. Із неї шитимуть брендові ранці

Beyond Leather Materials створює шкіру під назвою Leap, використовуючи яблучні відходи від європейського виробництва соку та сидру.  Альтернативна шкіра на...

Проба із пробірки. Вперше у світі культивоване м’ясо почали доставляти додому

Для реалізації цього проєкту Eat Just започаткувала партнерство зі службою доставки їжі foodpanda.Спільний проект стартував у Сінгапурі, де Eat...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Може вас зацікавити

Coca‑Cola змішає популярний напій з горілкою зі шведської пшениці

Коктейль дебютує на початку 2024 р. в деяких європейських...

Компанії-гіганти стимулюють революцію рослинного м’яса: за три роки ринок подвоїться

Згідно зі свіжим звіту ProVeg International, явним лідером у...

Cargill інвестував у стартап, що вирощує в лабораторії тваринний жир

Cubiq Foods виготовляє відразу декілька продуктів, серед яких –...

Відома броварня варить із африканського зерна пиво, що смакує як шампанське

Фоніо – це зерно, яке відоме завдяки своїм високим...

Вибір редактора
В продовження теми