Вони прагнуть отримати до 25,4 млн доларів і планують продати до 1,9 млн акцій за стартовою ціною 15,10 долара за штуку. Дату IPO не повідомляють.
Керівники компанії заявили, що позиціюють Meat-Tech як компанію B2B, яка допоможе іншим виробляти культивоване м’ясо. Вони не планують вводити власний споживчий бренд.
У серпні Meat-Tech надрукувала тонкий шматок яловичини з використанням культивованих клітин «Project Carpaccio». Через місяць створила компанію Chick & Tech, яка спеціалізується на виробництві курячого м’яса на основі клітин. Також оголосила про те, що планує придбати бізнес з виробництва культивованих тваринних жирів.
Наразі вона – у процесі роботи над дочірньою компанією Labofish, яка розробляє лінії клітин риб для 3D-друку і рибні продукти для альтернативної білкової індустрії. Також працюють над створенням фабрики з біореакторами для розробки штамів рослин, які можуть виробляти білки для вирощування м’яса на основі клітин.
Генеральний директор Шарон Фіма сказав, що, за його оцінкою, продукція буде готова через шість-вісім років.
Meat-Tech, ймовірно, якийсь час буде єдиною публічною компанією з виробництва клітинного м’яса.