80% жителів мегаполісів замовляють їжу через доставку. В лідерах — Glovo

73% українців користується сервісами доставки продуктів та готової їжі.

spot_img

Як свідчать дані свіжого дослідження «Делойт», у трійці лідерів — Glovo (18%), власні служби доставки ресторанів (12%) та Raketa (10%).

Аналітики прагнули визначити, як поводилися українські споживачі протягом останнього року, як вплинуло поширення COVID-19 на купівельні звички, а також які тренди простежуються у споживанні товарів різних категорій. 

Для цього було опитано 1600 респондентів з усіх регіонів України (за винятком АР Крим та ОРДЛО).

Чим більший населений пункт, тим частіше його жителі замовляють харчі з доставкою, говорять в «Делойт».

Приміром, у мегаполісах користувачами сервісів доставки продуктів та готової їжі є понад 80% жителів.

Характерним маркером поведінки українських споживачів є «брендозалежність», коментує результати дослідження Ольга Шамрицька, партнерка з аудиту компаній галузі ритейлу та оптової дистрибуції. Практично в усіх категоріях товарів бренд значною мірою впливає на остаточний вибір покупців. 

«Обмежений бюджет змушує українців уважніше ставитися до свого вибору, здійснювати раціональні покупки й уникати додаткових витрат на купівлю товарів неперевірених виробників. З іншого боку, торгові мережі починають все частіше створювати власні торгові марки, яким довіряють покупці», – ділиться експертка.

За результатами дослідження, понад половина українців не спостерігає зміну своєї купівельної активності внаслідок пандемії.

Водночас у зв’язку з карантином простежується загальна тенденція до збільшення онлайн-покупок. Частка респондентів, які стали здійснювати покупки частіше в онлайн-магазинах, у 2 рази більша за тих, хто став купувати офлайн (18% та 9% відповідно).

У свою чергу, зменшення купівельної активності серед українців спостерігається щодо здійснення покупок у традиційних магазинах: 39% опитаних зазначили, що стали здійснювати покупки в традиційних магазинах рідше, ніж до карантину, а 30% респондентів стали менше витрачати на такі покупки.

До слова, найбільше витрачають на онлайн-покупки люди віком 16–29 років (на 9% більше, ніж люди у віці 45+ років).

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Безалкогольний ноотропний напій створили для тих, хто хоче відмовитися від випивки

Напій з хмелю, газованої води та інгредієнтів, що покращують настрій, не містить цукру та має нуль калорій У новому продукті...

Вчені розробили чай та каву з пробіотиками. Напої вживають після бродіння

Вчені Національного університету Сінгапуру розробили чай та каву з пробіотиками. Обидва напої мають чудовий смак та відтепер є корисними...

Попереджає рак та діабет: ринковий гігант заробить більше мільярда на інноваційній рослинній їжі

Одна з найбільших у світі харчових компаній опирається на науку про кишечник У компанії акцентують, що харчові волокна та ферментована...

Проект веганського яйця, яке виготовляється за допомогою штучного інтелекту, зібрав мільйони інвестицій

Компанія орієнтована на створення екологічно чистих і здорових харчових продуктів рослинного походження, використовуючи власну платформу штучного інтелекту під назвою...

Українці варять у Таїланді шоколад зі смаком борщу. Без м’яса

Цей веганський шоколад, презентований у грудні 2023 року в серії "Inspired by Ukraine", став частиною лінійки продукції, натхненної культурами...

Виробник їжі з повітря розмістив акції на біржі та хоче закріпитися на світовому ринку

Цей стратегічний крок дозволить компанії розширити свою діяльність і просувати інноваційний білок Solein на світові ринки. Solein — це революційний...

Може вас зацікавити

Найбільше агентство з сертифікації кошерності визнало лабораторне м’ясо

Це стало першою та ключовою точкою дотику релігійних дієтичних...

Здорові жири: рейтинг олій для приготування їжі

Здорове харчування – це не лише тренд, але й...

Вибір редактора
В продовження теми