80% жителів мегаполісів замовляють їжу через доставку. В лідерах — Glovo

73% українців користується сервісами доставки продуктів та готової їжі.

Як свідчать дані свіжого дослідження «Делойт», у трійці лідерів — Glovo (18%), власні служби доставки ресторанів (12%) та Raketa (10%).

Аналітики прагнули визначити, як поводилися українські споживачі протягом останнього року, як вплинуло поширення COVID-19 на купівельні звички, а також які тренди простежуються у споживанні товарів різних категорій. 

Для цього було опитано 1600 респондентів з усіх регіонів України (за винятком АР Крим та ОРДЛО).

Чим більший населений пункт, тим частіше його жителі замовляють харчі з доставкою, говорять в «Делойт».

Приміром, у мегаполісах користувачами сервісів доставки продуктів та готової їжі є понад 80% жителів.

Характерним маркером поведінки українських споживачів є «брендозалежність», коментує результати дослідження Ольга Шамрицька, партнерка з аудиту компаній галузі ритейлу та оптової дистрибуції. Практично в усіх категоріях товарів бренд значною мірою впливає на остаточний вибір покупців. 

«Обмежений бюджет змушує українців уважніше ставитися до свого вибору, здійснювати раціональні покупки й уникати додаткових витрат на купівлю товарів неперевірених виробників. З іншого боку, торгові мережі починають все частіше створювати власні торгові марки, яким довіряють покупці», – ділиться експертка.

За результатами дослідження, понад половина українців не спостерігає зміну своєї купівельної активності внаслідок пандемії.

Водночас у зв’язку з карантином простежується загальна тенденція до збільшення онлайн-покупок. Частка респондентів, які стали здійснювати покупки частіше в онлайн-магазинах, у 2 рази більша за тих, хто став купувати офлайн (18% та 9% відповідно).

У свою чергу, зменшення купівельної активності серед українців спостерігається щодо здійснення покупок у традиційних магазинах: 39% опитаних зазначили, що стали здійснювати покупки в традиційних магазинах рідше, ніж до карантину, а 30% респондентів стали менше витрачати на такі покупки.

До слова, найбільше витрачають на онлайн-покупки люди віком 16–29 років (на 9% більше, ніж люди у віці 45+ років).

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Принц Чарльз проти «збочених» субсидій у тваринництво та покладає надії на альтернативне м’ясо

«Я завжди відчував, що ми надмірно експлуатуємо та завдаємо шкоди природі, не розуміючи, наскільки ми залежимо від усього, що...

Майже 160 тис. грн отримають підприємства, які найбільше постраждали від війни

Кошти на відновлення господарської діяльності можна буде отримати у гривневому еквіваленті через три уповноважених банки: Ощадбанк, ПриватБанк та Банк...

Їжа за часів блекаутів та інновації наперекір усьому: оголошено спікерів головної агріфуд-події New Food Summit 2024

У топі питань, які найбільше хвилюють виробників, дистриб’юторів харчових продуктів, гравців ритейлу і HoReCa у 2024 році, — як...

Ізраїльський виробник рослинної 3d-вирізки зібрав рекордне фінансування

Таким чином, загальне фінансування Redefine Meat тепер становить $180 млн.Варто відмітити, що це один з найбільших інвестиційних раундів серед...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Гастрономічний рекорд: у «Сільпо» спекли рекордний в Україні круасан

Рекордсмена створювали троє майстрів-пекарів протягом 8 годин. Рецепт і технологію відточували кілька тижнів. Вага гігантського круасана склала 5,6 кг...

Може вас зацікавити

Стартап, що вирощує свинину за 4 дні, набрав у команду ветеранів м’ясного ринку

У червні новим генеральним директором Meatable стане ветеран м’ясного...

Три десятки собак півроку тестуватимуть лабораторне м’ясо на смак

Компанія очікує відповіді від FDA щодо схвалення проєкту протягом...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких...

Перший віскі зі смаком кави — американці створили напій з невгамовним ковбойським духом

Kentucky Coffee уособлює невгамовний ковбойський дух та два традиційних...

Стартап створив каву із “хвоста індички” та ще шести унікальних грибів

«Оживляючий» напій не містить кофеїну, але має у своєму...

Вибір редактора
В продовження теми