80% жителів мегаполісів замовляють їжу через доставку. В лідерах — Glovo

73% українців користується сервісами доставки продуктів та готової їжі.

Як свідчать дані свіжого дослідження «Делойт», у трійці лідерів — Glovo (18%), власні служби доставки ресторанів (12%) та Raketa (10%).

Аналітики прагнули визначити, як поводилися українські споживачі протягом останнього року, як вплинуло поширення COVID-19 на купівельні звички, а також які тренди простежуються у споживанні товарів різних категорій. 

Для цього було опитано 1600 респондентів з усіх регіонів України (за винятком АР Крим та ОРДЛО).

Чим більший населений пункт, тим частіше його жителі замовляють харчі з доставкою, говорять в «Делойт».

Приміром, у мегаполісах користувачами сервісів доставки продуктів та готової їжі є понад 80% жителів.

Характерним маркером поведінки українських споживачів є «брендозалежність», коментує результати дослідження Ольга Шамрицька, партнерка з аудиту компаній галузі ритейлу та оптової дистрибуції. Практично в усіх категоріях товарів бренд значною мірою впливає на остаточний вибір покупців. 

«Обмежений бюджет змушує українців уважніше ставитися до свого вибору, здійснювати раціональні покупки й уникати додаткових витрат на купівлю товарів неперевірених виробників. З іншого боку, торгові мережі починають все частіше створювати власні торгові марки, яким довіряють покупці», – ділиться експертка.

За результатами дослідження, понад половина українців не спостерігає зміну своєї купівельної активності внаслідок пандемії.

Водночас у зв’язку з карантином простежується загальна тенденція до збільшення онлайн-покупок. Частка респондентів, які стали здійснювати покупки частіше в онлайн-магазинах, у 2 рази більша за тих, хто став купувати офлайн (18% та 9% відповідно).

У свою чергу, зменшення купівельної активності серед українців спостерігається щодо здійснення покупок у традиційних магазинах: 39% опитаних зазначили, що стали здійснювати покупки в традиційних магазинах рідше, ніж до карантину, а 30% респондентів стали менше витрачати на такі покупки.

До слова, найбільше витрачають на онлайн-покупки люди віком 16–29 років (на 9% більше, ніж люди у віці 45+ років).

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Чао-какао: із відходів плодів какао створили сік та борошно з пікантним смаком

Протягом останніх двох років компанія Cabosse Naturals працювала над створенням ряду інгредієнтів із використанням частин плодів какао, які вважаються...

The Golden Flax Seeds. How innovative snack producer in Ukraine grew despite lockdowns

Is pandemic the best time for business experiments? Perhaps, it isn’t. Still, it is a great opportunity to make...

Грибна бастурма. Гавайський стартап в’ялить яловичину із грибів

Генеральний директор Moku Foods Метт Фельдман почав розробляти в'ялене м'ясо з грибів на своїй домашній кухні з метою створення...

Снікерс по-українськи: українські шокоснеки виготовляють з какао та меду

Солодкі плитки містять лише три інгредієнти — власне мед, терті какао-боби та какао-масло.У деякі вироби додають начинки з сушених...

IDS Ukraine відновлює довоєнний рівень виторгу та демонструє зростання вартості активів у 2024 році

Згідно із прогнозами виторг компанії за рік становитиме 6,8 млрд грн, що відповідає довоєнному рівню. Це дозволить IDS Ukraine...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

Може вас зацікавити

Ветеранська сокарня чавить сік, який можна зберігати рік без консервантів

Це сучасне виробництво працює за простим ефективним алгоритмом: спочатку...

Швейцарський гігант замінив легендарні кавові капсули кульками з водоростей

Migros представив інноваційну систему приготування кави CoffeeB.Нова кавоварка, на...

Новий кулінарний рекорд України встановили в «Музеї Їжі» від родини брендів МХП

Попередньо замариновані курячі гомілки смажили на 30 мангалах досвідчені...

Післяпологові бокси та швидкоїжа для студентів — ініціативи, які отримали по $50 тис. від ринкового гіганта

Проєкт забезпечує підтримку жінок протягом восьми тижнів після народження...

Розробник, що виростив із гену мамонта доісторичне м’ясо, представляє інший унікальний продукт

Vow створює культивоване м’ясо із клітин рідкісних японських перепелів...

Вибір редактора
В продовження теми