Три тисячі видів алкоголю та кава Stаrbucks. Дніпровський супермаркет зняв питання, що випити

Мережа супермаркетів DMart, яка націлилась зайняти свою нішу у преміум-сегменті, пропонує жителям міста Дніпро справжню каву зі Sturbucks.

Вартість фірмових напоїв, представлених на сайті компанії, коливається від 72.50 за до 218 грн.

Загалом DMart має у асортименті 200 видів кави та 400 чаю.

На другому поверсі супермаркету облаштоване кафе, де можна посмакувати обраним напоєм.

Власник мережі Володимир Дубинський говорить, що DMart орієнтуватиметься на якість, офіційні товари та широкий асортимент найрізноманітніших продуктів. Одного лише сиру тут понад 700 видів справжній рай для гурманів. 

Також DMart пропонує всі види імпортного пива, які можна лише знайти в Україні, 500 найменувань морепродуктів, 600 позицій молочної продукції, 450 видів ковбаси, безліч безглютенових та кошерних продуктів.

Дубинський додає, що крафтовий асортимент вдалося розширити за допомогою партнерства з мережею Good Wine. 

Колекція алкоголю з різних країн світу налічує три тисячі видів. 

До слова, перший супермаркет DMart на 1200 кв.м був відкритий у Кам’янському у листопаді 2019 року. Другий компанія запустила через рік у самому місті Дніпро. Він має площу 2 300 кв.м та найбільший у місті відділ овочів та фруктів.

Окрім того, DMart обладнав власне виробництво м’ясний та рибний цехи, пекарню, кулінарний відділ та коптильню. 

Джерела: Alef Estate та DMart

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Медійний гігант відкриє «космічний» ресторан на висоті 220 миль над землею

Ресторан буде розташований у тематичному парку Epcot у «країні» World Discovery, присвяченій науці та галактиці.Space 220 подаватиме меню, що...

Ресторани годуватимуть європейців яйцями, вирощеними із дріжджів

До кінця року альтернативні яйця з’явиться у кафе, ресторанах та готелях, а у 2024-му – і у роздрібній торгівлі. Альтернативні...

Для українських військових створять халяльні, кошерні та веганські сухпайки

Нові сухпайки мають на меті задовольнити потреби військових, враховуючи їхні релігійні переконання, здоров'я та етичні принципи. Вони будуть впроваджені...

За прилавок магазину з морозивом поставили ввічливих роботів-кондитерів

Технічно Brown Bana — це скоріше ко-ботична установка, оскільки шарнірні роботні руки просто пересувають чашки та морозиво в капсулах,...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Кавовий гігант випускатиме мед, створений бджолами, які й запилюють каву

Лінійка під назвою Nespresso Bloom включає продукти на основі...

Компанія Ді Капріо планує запустити завод по вирощуванню лабораторних стейків

Aleph Farms переїхала до свого нового об’єкту площею 65...

Nestlé та ще 5 світових брендів роблять альтернативну рибу своїм флагманом

Сьогодні на ринок вийшли щонайменше 6 стартапів з усього...

Смачні і соковиті креветки тепер штампують із крохмалю, ламінарії та пшениці

Пропозицій на ринку стає дійсно багато, і вони набувають...

Німці створили платформу, яка дозволить створювати нові види рослинного молока та м’яса за два тижні

Платформа дозволяє ідеям нових продуктів перейти від концепції до...

Вибір редактора
В продовження теми