Три тисячі видів алкоголю та кава Stаrbucks. Дніпровський супермаркет зняв питання, що випити

Мережа супермаркетів DMart, яка націлилась зайняти свою нішу у преміум-сегменті, пропонує жителям міста Дніпро справжню каву зі Sturbucks.

Вартість фірмових напоїв, представлених на сайті компанії, коливається від 72.50 за до 218 грн.

Загалом DMart має у асортименті 200 видів кави та 400 чаю.

На другому поверсі супермаркету облаштоване кафе, де можна посмакувати обраним напоєм.

Власник мережі Володимир Дубинський говорить, що DMart орієнтуватиметься на якість, офіційні товари та широкий асортимент найрізноманітніших продуктів. Одного лише сиру тут понад 700 видів справжній рай для гурманів. 

Також DMart пропонує всі види імпортного пива, які можна лише знайти в Україні, 500 найменувань морепродуктів, 600 позицій молочної продукції, 450 видів ковбаси, безліч безглютенових та кошерних продуктів.

Дубинський додає, що крафтовий асортимент вдалося розширити за допомогою партнерства з мережею Good Wine. 

Колекція алкоголю з різних країн світу налічує три тисячі видів. 

До слова, перший супермаркет DMart на 1200 кв.м був відкритий у Кам’янському у листопаді 2019 року. Другий компанія запустила через рік у самому місті Дніпро. Він має площу 2 300 кв.м та найбільший у місті відділ овочів та фруктів.

Окрім того, DMart обладнав власне виробництво м’ясний та рибний цехи, пекарню, кулінарний відділ та коптильню. 

Джерела: Alef Estate та DMart

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Легенда велоспорту вклав мільйони у жуйку, що замінює чашку кави

Маючи в команді лише 10 працівників, Rev Gum успішно продає на американському ринку унікальну товарну позицію – жувальну гумку...

Компанія Ді Капріо везе вирощенні в лабораторії стейки до європейських ресторанів

Aleph Farms подала заявку через кілька днів після того, як запросила дозвіл у Швейцарії на продаж інноваційного м’яса на...

Омлет із водоростей. Яйця без курей виготовляють із жовтої хлорели та вирощують у лабораторії

Порошки є у двох варіантах: білий та жовтий. Порівнюючи з іншими продуктами з водоростей яскраво зеленого кольору, останні —...

Що таке крафт? Чому варто обирати крафтові продукти?

Усі ми чули слово “крафтовий” – це може відноситися як до продуктів харчування, напоїв (крафтове пиво, наприклад, або крафтова...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Дев’ять перспективних фудтех-напрямків з точки зору інвесторів

Згідно з доповіддю Five Season Venture і dealroom.co за...

Рослинна ковбаса Beyond Meat та «немолочна» моцарела на тісті з нуту — так виглядає піца майбутнього

Banza - бренд, котрий став першим комерційним виробником основи...

Стартапи у сфері foodtech: ТОП-10 інноваційних проєктів 2024 року

Сфера Foodtech швидко розвивається, і нові стартапи вносять значні...

Nestlé створила кашу з побічних відходів своєї фабрики, щоб нагодувати бідні сім’ї

Сорго змішують із злаками, такими як пшениця та кукурудза Зараз...

Вулканічне м’ясо, лабораторна курятина та штучні яйця — 10 foodtech-проєктів, у які інвестували мільярди у 2021 році

Щонайменше 13 раундів залучення інвестицій принесли гравцям фудсегменту від...

Вибір редактора
В продовження теми