Бобова бомба. Українська компанія виготовляє макарони з нуту та сочевиці, які готуються за 5 хвилин

Українська компанія налагодила виробництво «здорових» макаронів із бобових культур – нуту, гороху та сочевиці. Продукт готується всього за 5 хвилин та містить вдвічі більше білка, ніж звичайні пшеничні макарони, і на 20% менше вуглеводів.

Макарони з гороху та сочевиці виготовляються під брендом Happyroni, і позиціонуються як їжа для дітей, спортсменів, веганів та вегетаріанців.

Засновниці бренду Анна та Вікторія

В одній порції бобових макаронів у середньому міститься третина добової норми білка для дорослої людини.

«Для багатьох горох асоціюється з супом у дитячому садочку, квасоля не звична у приготуванні, а з сочевицею та нутом взагалі мало хто знайомий», говорять у компанії.

Виробництво макаронів для Happyroni – це спосіб популяризації бобових серед серед споживачів. 

Завдяки технології виробництва бобові макарони у процесі приготування не злипаються і не розварюються.

Упаковка Happyroni підлягає подальшій переробці. Також компанія не використовує у пакуванні пластик.

Вартість 300 грамів макаронів із нуту чи сочевиці – 85-89 грн. Вироби доступні у вигляді спіралей, трубочок, вермішелі та мушлей.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Mealhero — сервіс доставки заморожених продуктів з девайсом для їх розігрівання за передплатою

Бельгійський стартап доставляє своїм клієнтам заморожені набори для приготування їжі. Особливістю проекту є те, що додатково надається спеціальна пароварка...

Колишній науковець з Херсонщини варить кавунове варення та чавить олію з його насіння

Пекмез, або так званий «кавуновий мед», — це густа за консистенцією солодка маса, яка отримується шляхом випарювання кавунової сировини...

Samsung створила робота, який прибере речі, сервірує стіл, завантажить посудомийку та принесе вино

Робот має один маніпулятор з трьома шарнірами (умовно в плечі, лікті і на зап'ясті) — з клешнею, яка здатна...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Пластикову упаковку замінить папір, покритий білками та БАДами

Нова упаковка не містить жодного пластику. Більше того, вона...

Голландці зібрали 1,2 млн євро на виробництво риб’ячого жиру без риби

Вливання капіталу було здійснене через інвестиційну платформу DuurzaamInvesteren.Останній раунд...

Carlsberg випускає лімітоване пиво «Львівське Фанатське» з розкладом матчів ЕВРО на етикетці

«Львівське Фанатське» — це світле пиво, що має чистий...

Зона комфорту з Amazon. Рітейлер відкрив перший в Європі безконтактний супермаркет

Можливість скупитися продуктами з використанням інноваційних технологій отримали британці....

З’явилось п’ять тисяч нових продуктів із горіха, який регулює роботу мозку

Минулого року в Європі було випущено понад 5000 нових...

Вибір редактора
В продовження теми