Брокомоле та їжа лівійських євреїв. Українська «Стодола» виготовила унікальні соуси

Український бренд «Стодола», раніше відомий своїм виробництвом консервованого борщу та перетертого сала з часником для українських військових, взявся за виготовлення унікальних соусів.

У лютому компанія випустила на ринок цілу лінійку незвичайної органічної їжі. Це – соус брокомоле, що являє собою суміш найрізноманітнішої капусти – броколі, кольрабі, цвітної капусти і капусти кейл.

Інша позиція – гарбузовий соус-діп Черши. Це пряний соус з гостринкою, давня фірмова страва лівійських євреїв, що свого часу набула популярності по всьому Сходу.

Ще одна власна розробка миколаївських підприємців – два гірчичних соуси з білої гірчиці, з медом та з кайєнськими перцями.

«Стодола» виготовляє соуси з самостійно вирощених овочів та томатів соусних сортів San Marzano та Roma. З них роблять натуральне томатне пюре, яке відразу пускають на виробництво соусів.

Жодних загущувачів та добавок – лише пюре та спеції.

До слова, виробництво у 2014 році заснував миколаївський підприємець Ян Островський.

Зараз його екоферма має власне овочеве поле на 2 гектари, горіхово-фруктовий сад і зариблений ставок. За кілька років бізнесмен вивів свою продукцію в мережі місцевих супермаркетів. Зараз він налагоджує постачання до Німеччини, Скандинавії, США, Сингапуру та ОАЕ.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Uber купує чилійську службу доставки продуктів. Угоду закриють наступного місяця

Uber придбав мажоритарний пакет акцій Cornershop ще у 2019 році. Уже тоді генеральний директор компанії Дара Хосровшахі говорила, що...

Ізраїль готується стати країною №1 у виробництві інноваційної їжі

Ідейним натхненником такої стратегії став сам прем'єр-міністр Ізраїлю Біньямін Нетаньяху. Сил та натхнення йому надала дегустація лабораторного м'яса у...

Українська пивоварня варить крафтові напої в колаборації з музикантами

“Після перемоги буде велике свято, на якому проллється багато пива. Ми дуже цього чекаємо і відкладаємо сорти на той...

Піонер сегменту рослинної їжі іде на IPO. У планах — новий завод та нові продукти

IPO розпочнеться в найближчі місяці на Франкфуртській фондовій біржі (FWB). За рахунок публічного розміщення компанія планує зібрати до 50...

Український бренд Jaffa випустив Ice Coffee — натуральну холодну каву

Продукт створено для сучасних споживачів, які цінують якість, натуральність, зручність і естетику. Це відповідь на глобальний тренд кави «to...

Alviva Group збільшує експорт кондитерської продукції

Продуктові лінійки мусово-йогуртових тортів та еклерів бренду Tarta розроблені з урахуванням потреб міжнародного ринку та відповідають останнім трендам у...

Mars контролюватиме походження морепродуктів у кормах

Компанія Mars стала першою у світі серед виробників кормів для домашніх тварин, яка офіційно зобов’язалася дотримуватися стандартів Глобального діалогу...

Nestlé використовує відходи какао-бобів для збільшення виробництва шоколаду

Швейцарська компанія Nestlé оголосила про впровадження інноваційної технології переробки какао-плодів, яка дозволяє використовувати до 30% частин, що раніше йшли...

Може вас зацікавити

Європейський Союз дозволив закусувати сараною. На черзі ще дев’ять комах

Сарану додали до списку дозволених продуктів харчування європейців в...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український...

Що їсти взимку: найкорисніші страви та продукти на сезон

Зимове харчування: що їсти дітям та дорослимТеплий суп....

Американський рітейлер тестує «розумні» візки, за допомогою яких можна оплачувати товари

Американська продуктова мережа Kroger випробовує смарт-візки KroGo за технологію...

Вибір редактора
В продовження теми