Брокомоле та їжа лівійських євреїв. Українська «Стодола» виготовила унікальні соуси

Український бренд «Стодола», раніше відомий своїм виробництвом консервованого борщу та перетертого сала з часником для українських військових, взявся за виготовлення унікальних соусів.

У лютому компанія випустила на ринок цілу лінійку незвичайної органічної їжі. Це – соус брокомоле, що являє собою суміш найрізноманітнішої капусти – броколі, кольрабі, цвітної капусти і капусти кейл.

Інша позиція – гарбузовий соус-діп Черши. Це пряний соус з гостринкою, давня фірмова страва лівійських євреїв, що свого часу набула популярності по всьому Сходу.

Ще одна власна розробка миколаївських підприємців – два гірчичних соуси з білої гірчиці, з медом та з кайєнськими перцями.

«Стодола» виготовляє соуси з самостійно вирощених овочів та томатів соусних сортів San Marzano та Roma. З них роблять натуральне томатне пюре, яке відразу пускають на виробництво соусів.

Жодних загущувачів та добавок – лише пюре та спеції.

До слова, виробництво у 2014 році заснував миколаївський підприємець Ян Островський.

Зараз його екоферма має власне овочеве поле на 2 гектари, горіхово-фруктовий сад і зариблений ставок. За кілька років бізнесмен вивів свою продукцію в мережі місцевих супермаркетів. Зараз він налагоджує постачання до Німеччини, Скандинавії, США, Сингапуру та ОАЕ.

Джерело

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Схожі теми

Мережа київських ресторанів годує личинками, ферментованими бобами та палючим том-ямом

Так, у «В’єтнамському Привіті» можна спробувати ферментовані боби. У «Китайському» — личинок.Співвласник бренду Міша Кацурін розповідає, що вони намагаються...

Ринок сухих сніданків зросте на третину. В тренді — беззернові та протеїнові

До 2025 року показник досягне $75,44 млрд.У лондонській аналітичній компанії GlobalData пояснюють, що категорія готових сніданків зросла через сплеск...

Nestlé починає продажі в Україні продуктів з рослинного м’яса

Лінійка продуктів Garden Gourmet представлена ​​в Україні рослинними котлетами для бургера Sensational Burger, рослинними сосисками Sensational Sausage, рослинними фрикадельками...

Glovo купує у Delivery Hero відразу три бренди в шести країнах

Вказані придбання обійдуться компанії в $208 млн. Угода є помітно симетричною торішній, коли Delivery Hero виклала $272 млн за...

Радіація та стейк: вчені наполягають на опроміненні потенційно зараженої їжі

У ході досліджень вчені проаналізували понад дві тисячі спалахів харчових захворювань за 2009-2020 рр., викликані Campylobacter, Salmonella, E. coli...

Нове покоління підсолоджувачів для створення більш здорових та менш калорійних продуктів харчування

Сучасне суспільство ставить перед собою все більше завдань у питанні здорового способу життя та раціонального харчування. Одним з ключових...

Може вас зацікавити

Biobake Fresh Rich — новий фермент, який продовжує термін придатності солодкої випічки

Biobake Fresh Rich – це ферментний розчин для солодкої...

Кухонний «комбайн»: смарт-сад вирощує обід прямо на кухонному столі

Установка створена на кшталт домашньої кавомашини, де замість капсул...

Вибір редактора
В продовження теми