Можливість скупитися продуктами з використанням інноваційних технологій отримали британці. Безконтактна точка продажу розмістилася у торговому центрі Ealing Broadway у західному Лондоні.
Щоб скористатися супермаркетом, клієнти мають завантажити додаток та відсканувати QR-код. Перед ними відчиняться електронні двері. Далі залишиться покласти продукти до торбинки та просто піти.
Перших відвідувачів у день відкриття чекала команда асистентів, одягнена в яскраві зелені куртки — того ж кольору, що й барвистий фірмовий стиль продуктового магазину. Вони весь час перебували поряд, щоб пояснити, як працює система.
«Це було дивно. Здавалося, що я злочинець, тому що я просто брала речі, і клала їх в торбинку», — ділиться 71-річна жителька Ілінга Філіпа Делфін.
Великою перевагою стало те, що в супермаркеті Amazon відпадає необхідність витрачати час для очікування на касі. Відвідувачі говорять, що досі це могло займати 10-15 хвилин.
Amazon заявляє, що магазин, подібний до 20 торгових точок Amazon Go у США, використовує алгоритми «глибокого навчання» — технологію, яка дозволяє машинам за допомогою камер та датчиків визначити, що вибрали клієнти, розуміти їх поведінку.
«Магазин знає, що у вас у кошику, і коли ви вийдете звідти, він автоматично списує плату з вашого рахунку», — додає Еріка Елі, 57-річна місцева жителька.
Перші клієнти вражені простотою та швидкістю покупок, що робить інноваційні магазини дуже привабливими.
Метт Бірч, колишній керівник британської мережі Sainsbury, який зараз очолює Amazon Fresh Stores UK, сказав, що бренд намагався намагався досягти максимальної зручності для клієнтів.
«Ми думаємо, що вони по-справжньому це оцінять», — додав він.