З чистої етикетки. У виробників рослинних гамбургерів з’явився новий конкурент

У Impossible Foods та Beyond Meat з’явився новий конкурент — філіппінська компанія Century Pacific, яка нещодавно анонсувала запуск рослинного гамбургера під брендом unMEAT.

Бургер unMEAT складається з інгредієнтів без ГМО, містить 230 калорій і 17 грамів білка на порцію. У його складі — нуль холестерину та жирів.

Котлети виготовляються виключно з соєвого білка, рослинного масла, цибулі, пшениці, солі, оцту та соєвого соусу.

«Ми забезпечуємо споживачів якісним білком з цілою лінійкою продуктів — від молочних до рослинних. Бренд unMEAT — це лише початок нашого прагнення виготовляти смачні та доступні альтернативи м’ясу», — зазначив Грегорі Бензон, головний операційний директор Century Pacific.

Century Pacific об’єдналася з Symrise Group для розробки смакового профілю інноваційного гамбургеру за принципами «чистої етикетки». Це означає, що компанія відкрито говоритиме споживачам про склад продукту та дотримуватиметься максимальної його натуральності.

«У рослинному просторі є безліч продуктів, але небагато з них мають «чисту етикетку», оскільки це досить складно зробити. Symrise отримала великий досвід у створенні правильного смаку з натуральних матеріалів, тому ми почали співпрацювати з Century Pacific, щоб створити дійсно якісний продукт», — додав Лайонел Флатто, президент Азіатсько-Тихоокеанського регіону в компанії Symrise Flavor.

Бургер unMEAT вперше з’явиться в меню в Jeepney, філіппінському гастропабі в Нью-Йорку. Також він продаватиметься безпосередньо на Філіпіннах, в Сінгапурі, Китаї і на Близькому Сході.

Лінійка продуктів unMEAT складається з котлет для бургерів без м’яса, угорських ковбас, наггетсів і м’ясного фаршу, більш відомого як «джінілінг».

Згідно місії бренду, всі продукти доступні за ціною від 120 до 135 песо (приблизно $2,5 за упаковку).

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Стартап зібрав $10 млн на оцифровку смакових рецепторів людини

Стартап зібрав $10 млн інвестицій під керівництвом Rabo Food & Ag Innovation Fund та SOZO Ventures. У фінансовому раунді...

Макаронні монстри: науковці розробили 3D-макарони, які набувають об’єму під час варіння

Технологія «канавок» або «механізм морфінгу» передбачає створення плоских макаронних виробів, поверхня яких має геометричні відступи та під час гідратації...

Французи створили унікальну технологію перетворення гороху на м’ясні волокна

Для цього стартап винайшов інноваційну технологію текстуризації, яку називає умізацією.Щоб активізувати свої зусилля, Umiami залучила 2,3 млн євро посівного...

Дев’ять перспективних фудтех-напрямків з точки зору інвесторів

Згідно з доповіддю Five Season Venture і dealroom.co за останні 4 роки обсяг венчурних інвестицій в foodtech в світі...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Проєкт Bake4Ukraine отримав грант на обладнання українським пекарням

Гуманітарний проєкт #Bake4Ukraine отримав грант, що передбачає надання обладнання (нового чи б/в) 50 українським пекарням, які знаходяться в зоні...

Може вас зацікавити

Німці створили сир із дріжджів, який продаватимуть супермаркети, які є і в Україні

Серед магазинів, що розпочали продаж, — мережі Rewe, Billa...

Молоді науковці із Німеччини створили нейропляшку, яка «обманює» смакові рецептори людини

По суті споживачі «обманюють мозок», використовуючи пляшку Air Up.Система...

Перша країна у світі дозволила стейки, вирощенні з клітин корови

Це робить Ізраїль, який все ще перебуває в центрі...

71% споживачів готові купувати сири, вироблені мікрорганізмами. Без корів

Такими результатами «першого у світі дослідження щодо схвалення споживачами...

Суперпродукт майбутнього: із ряски роблять зелену ікру та збираються вирощувати на Марсі

Ряска (лемна, водяна сочевиця, або інколи навіть “зелена ікра”)...

Вибір редактора
В продовження теми