З чистої етикетки. У виробників рослинних гамбургерів з’явився новий конкурент

У Impossible Foods та Beyond Meat з’явився новий конкурент — філіппінська компанія Century Pacific, яка нещодавно анонсувала запуск рослинного гамбургера під брендом unMEAT.

Бургер unMEAT складається з інгредієнтів без ГМО, містить 230 калорій і 17 грамів білка на порцію. У його складі — нуль холестерину та жирів.

Котлети виготовляються виключно з соєвого білка, рослинного масла, цибулі, пшениці, солі, оцту та соєвого соусу.

«Ми забезпечуємо споживачів якісним білком з цілою лінійкою продуктів — від молочних до рослинних. Бренд unMEAT — це лише початок нашого прагнення виготовляти смачні та доступні альтернативи м’ясу», — зазначив Грегорі Бензон, головний операційний директор Century Pacific.

Century Pacific об’єдналася з Symrise Group для розробки смакового профілю інноваційного гамбургеру за принципами «чистої етикетки». Це означає, що компанія відкрито говоритиме споживачам про склад продукту та дотримуватиметься максимальної його натуральності.

«У рослинному просторі є безліч продуктів, але небагато з них мають «чисту етикетку», оскільки це досить складно зробити. Symrise отримала великий досвід у створенні правильного смаку з натуральних матеріалів, тому ми почали співпрацювати з Century Pacific, щоб створити дійсно якісний продукт», — додав Лайонел Флатто, президент Азіатсько-Тихоокеанського регіону в компанії Symrise Flavor.

Бургер unMEAT вперше з’явиться в меню в Jeepney, філіппінському гастропабі в Нью-Йорку. Також він продаватиметься безпосередньо на Філіпіннах, в Сінгапурі, Китаї і на Близькому Сході.

Лінійка продуктів unMEAT складається з котлет для бургерів без м’яса, угорських ковбас, наггетсів і м’ясного фаршу, більш відомого як «джінілінг».

Згідно місії бренду, всі продукти доступні за ціною від 120 до 135 песо (приблизно $2,5 за упаковку).

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Розробник веганського меду з квітковим пилком отримав $1 млн на просування

Vegan Un-Honey виготовлений з натуральних рослинних інгредієнтів та збагачений органічним квітковим пилком. Розробники називають його справжнім суперпродуктом.«Наша модель повністю...

Zero waste lifestyle: що таке “нуль відходів”? Філософія безвідходного тренду

Останнім часом все частіше можна почути такий вираз, як zero waste lifestyle. Що він означає та чи вартий цей...

Impossible Foods довів суму фінансування свого веганського м’ясного бренду до «неможливих» $2 млрд

Останнє вливання капіталу підняло загальний обсяг фінансування «неможливих» до майже $2 млрд з моменту заснування у 2011 році.Свіжі кошти...

Зняв вершки. Найбільший у світі виробник вівсяного молока розпочав IPO

Цей крок відбувається на тлі зростаючої популярності «молока без молока», оскільки споживачі віддають все більшу перевагу рослинним продуктам.Згідно з...

Danone, Michelin та Crédit Agricole будують платформу для створення їжі з грибків та бактерій

Цей новий центр зосередиться на точному бродінні — передовій технології виробництва сталих альтернатив продуктам тваринного та викопного походження.Точне бродіння...

«Попри війну в Україні та інфляцію»: стартап зробив із грибів сир та шукає інвесторів

Сири виготовлені за допомогою новітньої технології MycoVeg, яка комбінує грибну біомасу з ферментованими овочами. Дегустатори високо оцінили кремовість продуктів, описуючи...

Може вас зацікавити

Початок тунця. Рослинний тунець з’явиться на ринку з наступного року

Тунець буде продаватися через канали продовольчого обслуговування з початку...

Майже 90% шеф-поварів готові подавати відвідувачам вирощене в лабораторії м’ясо

SuperMeat – виробник культивованої курятини, який поставив на своєму...

Вибір редактора
В продовження теми