Українська молочна компанія “Люстдорф” представила питну кашу

Питна молочна каша випускатиметься під ТМ «Селянська»

Як зазначають в компанії, аналогів новому продукту на ринку не існує. Він позиціонується як повноцінна їжа, яку не потрібно готувати, а можна одразу пити.

Особливість питної каші полягає у збалансованості молока та зернових продуктів. В її складі немає доданого цукру , але вона має приємний солодкуватий смак завдяки природнім вуглеводам зернових культур.

До того ж, для зберігання продукту не потрібен холодильник.

Наразі представлені три види питної каші – “Вівсяна”, “Гречана” і “Рисова”, які розфасовані в пакети по 250 і 750 грам.

«ЇЇ зручно брати з собою в дорогу, в офіс, на пікнік, давати дітям до школи. ЇЇ зручно зберігати – не потрібен холодильник. Отже – вона ідеально підходить для нашого динамічного способу життя», – зазначають у компанії.

До слова, “Люстдорф” – великий виробник молочної продукції, що переробляє 350 тонн молока на добу. Компанія випускає більше 60 найменувань молочних продуктів під торговими марками “На здоров’я”, “Селянське”, “Корівка”, “Люстдорф” і “Тотоша”, а також експортує продукцію в Молдову, Грузію, Азербайджан, Білорусь, інші країни.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Без диму: сімейний стартап створив кремове морозиво з конопель

Згідно даних Інституту Здорової Їжі та Асоціації виробників рослинних продуктів США, роздрібний продаж морозива та заморожених десертів на рослинній...

Новий бренд виготовляє косметику із українського меду. Інвестори — теж українці

Інгредієнтом для нового бренду став мед виробництва компанії Beehive, яку створив засновник інвестиційного холдингу EFI Group Ігор Ліскі.“Ми раді...

Дієта для інвесторів. Щоб лабораторне м’ясо подешевшало, мають впасти апетити інвесторів

Як свідчить аналіз, проведений консалтинговою компанією із Нідерландів CE Delft, лабораторне м’ясо має суттєво подешевшати, щоб стати конкурентоспроможним.Найбільшою статтею...

Фуа-гра із клітин японських перепілок: лабораторне м’ясо вперше дісталося Гонконгу

Компанія Vow представила продукт під назвою Forged Gras, який є альтернативою люксовій делікатесній фуа-грі, виготовленій шляхом вирощування клітин японських...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Економічний фронт: Organic Ukraine Business Hub готується до виходу на британський ринок

Organic Ukraine Business Hub — експортно-орієнтований парасольковий бренд, що...

Розробили протеїнові батончики з курятини: в асортименті перець та гарячий мед

Трендові курячі снеки стануть частиною флагманської лінійки бренду Tender...

ЄС профінансує створення та просування борошна з відходів артишоку та інноваційних продуктів із жолудів

Конкурс запрошував стартапи та масштабні компанії представити інновації, які...

Вибір редактора
В продовження теми