Українська молочна компанія “Люстдорф” представила питну кашу

Питна молочна каша випускатиметься під ТМ «Селянська»

Як зазначають в компанії, аналогів новому продукту на ринку не існує. Він позиціонується як повноцінна їжа, яку не потрібно готувати, а можна одразу пити.

Особливість питної каші полягає у збалансованості молока та зернових продуктів. В її складі немає доданого цукру , але вона має приємний солодкуватий смак завдяки природнім вуглеводам зернових культур.

До того ж, для зберігання продукту не потрібен холодильник.

Наразі представлені три види питної каші – “Вівсяна”, “Гречана” і “Рисова”, які розфасовані в пакети по 250 і 750 грам.

«ЇЇ зручно брати з собою в дорогу, в офіс, на пікнік, давати дітям до школи. ЇЇ зручно зберігати – не потрібен холодильник. Отже – вона ідеально підходить для нашого динамічного способу життя», – зазначають у компанії.

До слова, “Люстдорф” – великий виробник молочної продукції, що переробляє 350 тонн молока на добу. Компанія випускає більше 60 найменувань молочних продуктів під торговими марками “На здоров’я”, “Селянське”, “Корівка”, “Люстдорф” і “Тотоша”, а також експортує продукцію в Молдову, Грузію, Азербайджан, Білорусь, інші країни.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

AgriFood Innovation Camp: стартував набір на навчально-менторську програму для агрофуд стартапів

Українські агропродовольчі компанії можуть взяти участь в онлайн-буткемпі, отримати експертну підтримку та підготуватися до фінального пітчингу на New Food...

Компанія-постачальник McDonald’s стане інвестором у завод по вирощуванню клітинного м’яса

Ізраїльський бренд культивованого м’яса Future Meat перебуває в середині процесу залучення $320 млн, що зробить стартап найціннішим у своєму...

Green Salt: із морської спаржі створили сіль, яка запобігає інсультам

Салікорнія або солонець також відома як морська спаржа. Її культивують та збирають ціле тисячоліття.Салікорнія використовується у різних культурах —...

Технології харчування: як новітні розробки та інновації в їжі змінюють наш раціон

Технології проникають у всі сфери життя, не оминувши й харчову індустрію. Харчові технології постійно розвиваються, і новітні розробки та...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

Бельгійці створили «спортивне» пиво — з вітамінами та протеїном

З новим пивом компанія прагне розширити свою цільову аудиторію. До...

На вулицях Шанхая з’явилися автономні фудтраки від KFC

Нещодавно в твіттері було розміщено кілька фотографій автономних ресторанів...

Українська компанія пакує сир у стіки та змішує з червоною ікрою

Сир створено спеціально як снек до ранкової кави, і...

Американці першими виростили в лабораторії мармурову свинячу вирізку

Переважна більшість компаній, що вирощують культивоване м’ясо, зосереджуються на...

Орбітальний ланч. Для космосу розробили ароматну їжу в інноваційній упаковці

Щоб забезпечити збереження смакових якостей, гарантуючи при цьому їхній...

Вибір редактора
В продовження теми