Українська молочна компанія “Люстдорф” представила питну кашу

Питна молочна каша випускатиметься під ТМ «Селянська»

Як зазначають в компанії, аналогів новому продукту на ринку не існує. Він позиціонується як повноцінна їжа, яку не потрібно готувати, а можна одразу пити.

Особливість питної каші полягає у збалансованості молока та зернових продуктів. В її складі немає доданого цукру , але вона має приємний солодкуватий смак завдяки природнім вуглеводам зернових культур.

До того ж, для зберігання продукту не потрібен холодильник.

Наразі представлені три види питної каші – “Вівсяна”, “Гречана” і “Рисова”, які розфасовані в пакети по 250 і 750 грам.

«ЇЇ зручно брати з собою в дорогу, в офіс, на пікнік, давати дітям до школи. ЇЇ зручно зберігати – не потрібен холодильник. Отже – вона ідеально підходить для нашого динамічного способу життя», – зазначають у компанії.

До слова, “Люстдорф” – великий виробник молочної продукції, що переробляє 350 тонн молока на добу. Компанія випускає більше 60 найменувань молочних продуктів під торговими марками “На здоров’я”, “Селянське”, “Корівка”, “Люстдорф” і “Тотоша”, а також експортує продукцію в Молдову, Грузію, Азербайджан, Білорусь, інші країни.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Молекулярний веганський мед почнуть продавати в Європі з наступного року

Інноваційний продукт американського виробництва просуватиме на новому ринку виробник органічних продуктів Narayan Foods. Зараз продукція компанії представлена в більш...

Велика компанія створила найздоровіше м’ясо для веганів лише з одного компонента

Продукт під назвою Koji Chunks стане першою в світі м’ясною альтернативою, що складається лише з одного компонента.  За рахунок спецій...

Найпопулярнішим замовленням-2021 стали веганські ковбаски

Загалом замовлення на рослинні продукти харчування, такі як «курячі крильця» із цвітної капусти для барбекю, рамен із грибів і...

Винахідник лабораторного м’яса спрогнозував, чи зникне традиційне тваринництво через 20 років

Скоріше, ці два напрямки існуватимуть поруч, вважає Дідьє Тубіа, засновник та генеральний директор Aleph Farms – піонера на ринку...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

IDS Ukraine за підсумками 2024 року встановила новий рекорд зі сплати податків

Компанія IDS Ukraine, провідний український виробник бутильованої води ТМ «Моршинська», «Миргородська» та інших відомих брендів напоїв, підбила підсумки 2024...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Може вас зацікавити

Ринок бульбашкового чаю сягне $4 млрд. Гіганти готуються до буму

Якщо зараз цей сегмент оцінюється в $2,46 млрд (станом...

Грибний криль. Вперше із мікопротеїну створили цілі креветки та кальмари

На сьогодні більшість альтернативних морепродуктів представлені на світовому ринку...

Вірусний апокаліпсис зумовив шалений ріст ринку альтернативного молока та м’яса

Про це йдеться у свіжому звіті, опублікованому провідною компанією...

Вдалий стрибок: $6 млн на пельмені з лабораторної кенгурятини

Не яловичиною та свининою єдиною. У січні цього року...

Індонезійська компанія розробила стейк з шиїтаке та водоростей за $5

Стейки без м’яса готуються шляхом поєднання соєвого білка, грибів...

Вибір редактора
В продовження теми