Грибна бастурма. Гавайський стартап в’ялить яловичину із грибів

Гавайський стартап Moku Foods виробляє в'ялене м'ясо на рослинній основі з грибів. Це – аналог традиційному продукту з яловичини.

Генеральний директор Moku Foods Метт Фельдман почав розробляти в’ялене м’ясо з грибів на своїй домашній кухні з метою створення екологічно чистого продукту.

Коли його запитали про цей  аспект використання грибів замість яловичини, Фельдман сказав: «Якщо ви порівняєте один пакет Moku Jerky з в’яленим м’ясом, ви заощадите 12 квадратних футів землі, 107 галонів води і 11 фунтів метану».

Його виготовляють з маринованих і смажених грибів King Oyster, які мають природну м’ясну текстуру. Фельдман уточнює, що продукт готують кілька разів, щоб отримати жувальну консистенцію. Вона не містить сої та глютену і має три смаки.

Кожна порція – 4 грами білка і 7 грамів клітковини.

Наразі продукт доступний лише на вебсайті компанії та Amazon, але незабаром він з’явиться на Thrive Market. Упаковка з шести пакетів по 1,5 унції продають за ціною 40 доларів.

Фельдман також сказав, що в’ялене м’ясо на рослинній основі – це перший продукт компанії. У майбутньому вони планують розвивати інші лінії продуктів.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

На автоматі: Цього року Walmart запустить маршрут доставки повністю без водія

Сума інвестицій не розголошується. Проте відомо, що це є частиною великого раунду фінансування загальним обсягом у $2,75 млрд.До цього...

ТОП-10 трендів у харчовій індустрії: що було у 2020 році та куди йдемо у 2021-му

Відмова від пластикової упаковкиПластик все ще знаходиться в стадії виведення. У міру того як споживачі все більше усвідомлюють вплив...

Технології харчування: як новітні розробки та інновації в їжі змінюють наш раціон

Технології проникають у всі сфери життя, не оминувши й харчову індустрію. Харчові технології постійно розвиваються, і новітні розробки та...

Українці створили їжу для екстремальних умов. Її беруть на Еверест, в Антарктиду та на фронт

ЇDLO була заснована у 2016 році підприємцями Іваном Кисилицею, Михайлом Темпером та Сергієм Андрєєвим.Продукти ЇDLO побували на Евересті та...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Ресторан 5-зіркового готелю в Абу-Дабі в Надвечір’я Різдва пригощатиме кутею, борщем та голубцями

На захід вже зареєструвалися близько 160 осіб, а пригощатиме...

Камон, хамон. Індичий мініхамон приваблює «зелених» туристів в українські села

Крафтовий продукт має унікальну рецептуру. Зокрема, його обвалюють у...

Британці шукають інвестиції для виробництва роботів, які заварюють та роздають каву

LoveCaf створив прототип першої роботизованої кавомашини, замовлення для якої...

Молоді науковці із Німеччини створили нейропляшку, яка «обманює» смакові рецептори людини

По суті споживачі «обманюють мозок», використовуючи пляшку Air Up.Система...

Проба із пробірки. Вперше у світі культивоване м’ясо почали доставляти додому

Для реалізації цього проєкту Eat Just започаткувала партнерство зі...

Вибір редактора
В продовження теми