Беконовий джем з бурбоном. Українські мандрівники виготовляють під Львовом унікальні соуси

Якщо вас уже нічим не здивувати у світі їжі, намажте на тост або покладіть до свого морозива ложку беконового джему.

Такий виготовляє українська гастромарка «Боїм». У складі джему – безпосередньо сам бекон, цибуля, часник, приправлені спеціями та бурбоном.

«Боїм» – це сімейне виробництво соусів, джемів, карамелей та комбучі, яке заснували мандрівники Олександр Черноголов та його дружина Марина.

Олександр та Марина Черноголови. Фото: Facebook

Компанія бачить своєю місією познайомити людей з новими смаками, перенести смаки усього світу до України, а світу – з України.

«Ми любому подорожувати і їсти. Першим ділом в подорожах шукаємо місцеву їжу. Розшукуємо такі місця, де готують власники, а якщо вдається потрапити до місцевих на кухні – це рай», – розповідають засновники української гастромарки.

Найцінніше після подорожі – не переглядати фото, щоб закинути в Instagram, а відворити її смаки та аромати.

Вони здатні повернути емоції, пов’язані за мандрами, і навіть здійснити подорож в часі.

Окрім екзотичного беконового джему з бурбоном «Боїм» готує 11 смаків крафтових соусів, 12 видів солодких та солоних карамелей, 7 смаків ігристої комбучі.

Історія компанії починалася з кухні в 6 квадратних метрів. Зараз вона має сертифіковане виробництво на львівському гуртовому ринку «Шувар», що дає змогу закуповувати найсвіжіші продукти.

«Крафтовий продукт для нас – це чесний продукт. Ми ретельно обираємо сировину для наших продуктів і не йдемо на компроміси з ціною. І не використовуємо сумнівні складники задля зниження собівартості», – додають у «Боїм».

До речі, сама назва гастромарки походить від двох слів – «бо»та «їм».

Джерело

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Схожі теми

Бокс з фокусом. Український проєкт доставки «вітамінних коробок» розшириться на готові страви

За 2020 рік близько 5 тисяч готових продовольчих наборів – «вітамінних коробок» – були доставлені споживачам. Про це розповіла...

Ще більш сучасний та стильний: бренд «Бащинський» уперше змінив логотип і дизайн продуктів

Бути ближчим і зрозумілішим для споживача, стирати бар’єри й випереджати час,  вирізнятися на полиці — саме таким принципом керується...

Бразильські вчені розробили спеціальний гель для масового 3D-друку хлібних продуктів. На черзі м’ясо та овочі

Вчені із Університету Сан-Паоло разом зі своїми колегами із Франції винайшли спеціальні гідрогелі, з яких тепер можна буде «друкувати»...

Блакитні водорості стануть їжею людей майбутнього — розробники з США

“Спіруліна настільки вражаюча, що спочатку ми самі не вірили, що це насправді так, – говорять у компанії. – Спіруліна...

Дві третини м’яса та молока до 2050 року замінять альтернативні продукти — дослідження

Згідно з дослідженням британської екологічної благодійної організації та аналітичного центру Green Alliance, альтернативна білкова промисловість може стати ключем до...

Найбільша інвестиція в альтернативне м’ясо — $0,4 млрд отримали стейки з грибів

Загальна сума інвестицій у стартап з моменту заснування сім років тому складає $365 млн “Ми використаємо фінансування для різноманітних цілей,...

Може вас зацікавити

Білок арахісу замість свинини — китайці створили чергову заміну м’яса, яку полюбив Сі Цзіньпін

Це перший бренд, який використовує білок арахісу як основний...

Сироварня на Прикарпатті коптить гуцульський будз та ліпить коників

Засновники бренду — Юлія та Василь Тирсіники — з...

Вибір редактора
В продовження теми