Якщо припече. Створена самонагрівальна банка для кави

High Brew Coffee, яка виробляє різноманітні консервовані холодні заварки, еспресо та напої з молоком, вирішила догодити завзятим кавоманам, представивши свою останню інновацію – самонагрівальну банку з чорною кавою.

Щоб активувати процес нагрівання, необхідно покрутити дно банки і струсити кілька разів. Це активує хімічну реакцію, яка зігріває напій.

Споживачі вже протестували новинку, і говорять, що це дійсно працює.

«Коли ви знаходитесь далеко від цивілізації та хочете випити чашку гарячого напою, або просто не маєте часу приготувати, це може стати ідеальним рішенням», – говорить один із них.

Аби кава нагрілася, достатньо зачекати 90 секунд. Температура готового напою сягає 120 градусів, що є помірно гарячим як для чашки кави.

Таку банку зручно взяти з собою в кемпінг, у похід в гори – словом, куди завгодно.

Упаковка з 4 порцій напою зараз коштує 20 доларів. Кожна з них – це 200 мг ідеальної кави без молока та цукру.

Джерело: High Brew Coffee та BGR

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Бренд холодного чаю створив розслабляючий напій з канабісом

Лінійка чаїв з канабісом дебютувала у Канаді наприкінці 2022 року. Перший продукт – чорний чай з лимоном та канабісом...

Компанія, в яку інвестував Ді Капріо, годуватиме тайців яловичиною із лабораторії

Очікується, що процес затвердження триватиме близько 18 місяців, а вихід продукту на ринок планується у 2026 році.Компанія звернулася до...

Фінни перетворять соняшникову макуху на м’ясо для флекситаристів

Макуха — це відходи, що лишаються після віджиму олії з ядра соняшнику.Оскільки соняшник є третім за величиною джерелом насіння...

Українська кондитерська створює цукерки у вигляді арматури та протитанкових їжаків

“War times, war desserts або які часи, такі і їжаки”, – говорить виробник, презентуючи протитривожні цукерки у вигляді їжаків...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Може вас зацікавити

Українцям допоможуть перетворити ідеї інноваційної їжі на бізнес

Go To Business — програма, яка допоможе українцям розвивати...

Японці перетворили хміль, що лишається від виробництва пива, у нановолокно

Хміль є основним інгредієнтом майже кожного виду пива. Цей...

Не підсковзнись. В Нідерландах вироблятимуть підсолоджувачі з бананової шкірки

Компаній Fooditive і Frutco спільно будують завод з виробництва...

Вода у кубі. Британці створили напої в мікрокубиках

Microdrink являють собою крихітні кубики без цукру на основі...

Вибір редактора
В продовження теми