Ізраїльська компанія розробила капсульну їжу із «потворних» овочів

Ізраїльська компанія Anina запропонувала унікальний продукт на ринку функціональної їжі – капсули швидкого приготування, що містять порцію поживних крупнонарізаних овочів.

Така їжа візуально вражає. Це зроблено для того, аби створити емпатичний зв’язок між людьми та тим, що вони споживають.

Капсула готується в мікрохвильовці за вісім хвилин, і, за словами Анати Натан, генеральної директорки та співзасновниці компанії, задовольняє всі потреби споживача у смаці, натуральності, зручності та швидкості.

«Ми одягаємо їжу у капсули, надаючи овочам головну роль «на сцені», – сказала вона.

Оболонка капсули розчиняється точно в потрібний час, коли всі інгредієнти ідеально зварені.

Як і заморожена категорія, сектор напівготової їжі користується зростанням інтересу споживачів на тлі блокувань, спричинених пандемією.

Але покупці часто стикаються з відсутністю вибору. Тому йдуть на компроміси, віддаючи перевагу менш корисній, але більш зручній для приготування їжі.

Анат Натан разом зі своєю інновацією розраховує змінити цю тенденцію.

До слова, у своєму виробництві Anina використовує непривабливі овочі та плоди, від яких продавці свіжого ринку відмовляються з естетичних причин.

Це дає змогу зробити продукт більш доступним споживачеві та вносить вклад у кругову економіку, скорочуючи кількість відходів.

Джерела: Foodnavigator, Аninafoodtech та Linkedin

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

У найближчі десять років має з’явитися 800 заводів з виробництва рослинного м’яса

Про це свідчать прогнози некомерційної організації Good Food Institute (GFI), які базуються на загальнодоступних прогнозах попиту на рослинне м’ясо...

Ізраїльський стартап створив із дріджів яскраві барвники кольору буряку та кактуса

Це як ніколи доречно, адже споживачі самі шукають на полицях більш здорову, натуральну та екологічно чисту їжу. Тенденція змушує виробників...

«Чорноморка» запускає автомати для продажу устриць

У січні в столичному ТРЦ Respublika Park відкриється новий ресторан «Чорноморка» з новою послугою — автоматом з устрицями.У компанії...

Заморіть черв’ячка. Попит на їжу з комах драйвитимуть пенсіонери та вегани

Такими очікуваннями поділився Седрік Ауріол, співзасновник французької біотехнологічної компанії Agronutris.Нещодавно Agronutris отримала дозвіл на продаж комах та продукції з...

Український бренд Jaffa випустив Ice Coffee — натуральну холодну каву

Продукт створено для сучасних споживачів, які цінують якість, натуральність, зручність і естетику. Це відповідь на глобальний тренд кави «to...

Alviva Group збільшує експорт кондитерської продукції

Продуктові лінійки мусово-йогуртових тортів та еклерів бренду Tarta розроблені з урахуванням потреб міжнародного ринку та відповідають останнім трендам у...

Mars контролюватиме походження морепродуктів у кормах

Компанія Mars стала першою у світі серед виробників кормів для домашніх тварин, яка офіційно зобов’язалася дотримуватися стандартів Глобального діалогу...

Nestlé використовує відходи какао-бобів для збільшення виробництва шоколаду

Швейцарська компанія Nestlé оголосила про впровадження інноваційної технології переробки какао-плодів, яка дозволяє використовувати до 30% частин, що раніше йшли...

Може вас зацікавити

Упаковка з олією тасманійського перцю значно подовжує зберігання продуктів

Упаковка створюється з використанням протимікробних препаратів рослинного походження, щоб...

Сироварня на Львівщині варить індійський сир зі смаженою цибулею

Серед них – індійський сир з волоським горіхом та...

Українських виробників навчать торгувати на Amazon та eBay

Навчання електронній комерції дозволить українським підприємцям налагодити зв’язки з...

TikTok стає драйвером продажів ресторанів: 36% замовляє їжу, побачивши її в додатку

Близько 55% користувачів TikTok відповіли, що хотіли б відвідувати...

Виробництво м’яса у лабораторіях створить 90 тисяч робочих місць

Згідно з дослідженням, культивоване м'ясо матиме значний вплив на...

Вибір редактора
В продовження теми