Понеділок, 2 Грудня, 2024
інше

    Готовність №1. ТОП-3 нових трендів на ринку їжі від Наталії Шмігельскої

    За останній рік ринок готової їжі трансформувався незвичайними темпами. Сучасний споживач, який вже втомився рахувати локдауни, та часто виконує свою роботу дистанційно, хоче перекусити готовим ланчем, але… не готувати його. Бажано – недорогим.

    Україна активно долучається до глобальних трендів, і вже зараз кілька компаній заявили про вихід на ринок з інноваційними замінниками тваринних продуктів. Але чи готові українці замість соковитої котлети по-київськи покласти на тарілку підсмажений веганський стейк?

    Про ключові тренди, які стають справжніми драйверами ринку їжі newfood.ua розповіла Наталія Шмігельська, засновниця холдингу «Астрог», «Укрптахосервіс», ТМ «Готово» та «Фудмама». Наталія входить у 20-ку найвпливовіших жінок в агробізнесі України за версією журналу «ТОП-100. Рейтинги найбільших».

    Тренд 1 – ресторанна їжа вдома 

    Сьогоднішній споживач не хоче готувати вдома. Всі прагнуть їсти звичну стандартну їжу, але не витрачати при цьому час на її приготування. Водночас рівень купівельної спроможності не дає змоги середньому українцю харчуватися у ресторані.

    Тим не менше, ця ніша — смачної і готової їжі — є. Ми її заповнюємо готовими та напівготовими стравами ТМ «Фудмама». Водночас, рухаємся і до сегменту замороженої їжі.

    «Фудмама» охоплює преміальний за якістю сегмент, але доступний за ціною – на рівні супермаркету або домашнього приготування. Ми знайшли оптимальний варіант з точки зору ланчу, і таких цін немає в жодному ресторані.

    «Фудмама» охоплює преміальний за якістю сегмент, але доступний за ціною

    Це вдалося досягти за рахунок оптимізації виробництва, великих об’ємів закупівлі сировини й відносно невисокої маржі. Ми дали змогу українцю отримати ланч, рівноцінний тому, який він може принести з дому, дали на вибір 12 варіантів та зробили швидку доставку. Продумали все до дрібниць – приміром, ланч можна розігріти прямо в упаковці, поклавши його у мікрохвильовку.

    Тренд 2 — діджиталізація процесів 

    Останній рік на сегмент готової та напівготової їжі впливала пандемія коронавірусу та пов’язані з нею карантинні заходи. Звісно, у нас упали обсяги продажів, проте я сприймаю це нормально.

    З іншого боку, це дало поштовх до активного впровадження діджитал-інструментів. Буквально за кілька місяців ми розробили потужний сайт та інтегрували його з CRM-системою, автоматизувавши весь ланцюжок – від заводу до відділу доставки.

    Пандемія дала поштовх до активного впровадження діджитал-інструментів

    Тепер за 30 хвилин «Фудмама» доставить додому найсвіжіший салат, гарячий суп, спагетті болоньєзе або шашлик з різотто зі свіжими овочами. Це допомогло нам знизити залежність від супермаркетів.

    Тепер за 30 хвилин «Фудмама» доставить додому найсвіжіший салат
    Тепер за 30 хвилин «Фудмама» доставить додому найсвіжіший салат

    Тобто, це той же тренд — швидка їжа на винос — але без витрат часу на похід до супермаркету та на черги в каси. Більш того — зараз ми відкриваємо свої кулінарії біля дому і офісів. Це дає можливість організувати доставку на сайті свіжих салатів та гарячих супів за 30 хвилин.

    Ми готуємо їжу смачно, недорого і з використанням ручної праці. Мрію, що у майбутньому «Фудмама» та «Готово» стануть своєрідною «новою поштою» для кожної сім’ї.

    І все це з можливістю стати франчайзі «Фудмама».

    Тренд 3 – альтернативне м’ясо 

    Однозначно майбутнє сегменту харчування – за рослинним м’ясом. Це новий швидкозростаючий тренд, якому прогнозують у 2021 році неймовірні 60% приросту.

    Всі зрозуміли, що корисність тваринного білка переоцінена. Це дає поштовх розвитку сегменту альтернативних замінників, які б мали необхідний для організму білковий баланс.

    Однозначно майбутнє сегменту харчування – за рослинним м’ясом

    В Україні ще не так багато людей, які готові відмовитися від м’яса. Але ми вже пропонуємо споживачам веганську їжу, яка забезпечує нормальну структуру раціону з точки зору поживності, вмісту білку, вітамінів, мікроелементів тощо.

    Альтернативна лінійка містить чудові веганські сирники, млинці. А ще – лазанью з повністю рослинних інгредієнтів. Уявіть собі, як розтікається сир, коли ви підігріваєте її вдома в духовці.

    Розробивши ці продукти, ми підхоплюємо перспективний глобальний тренд розвитку сегменту рослинної їжі. Люди хочуть різноманіття – і у них є вибір.

    Люди хочуть різноманіття – і у них є вибір

    Познайомитися з асортиментом «Фудмами» можна за посиланням: https://shop.foodmama.com.ua/ 

    НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

    введіть свій коментар!
    введіть тут своє ім'я

    Схожі теми

    Мішленівський шеф-кухар готує еко-страви на двох лезах від старого млина

    Обід у його ресторані Knystaforsen обійдеться у 2450 шведських крон на одну особу  (приблизно 10 тис. грн), і скоріше...

    Стартап з виробництва яєчних чіпсів знайшов інвестора-мільярдера

    Інвестор уже розпочав співпрацю з засновниками стартапу Ніком Гамбургером та Заком Шрайєром, щоб випустити у широкий загал новий суперфуд...

    Стартап з Бельгії створив перший у світі молекулярний пивний принтер

    У якості «розхідників» One Tap використовує спеціальні «пивні картриджі» — невеликі флакони смакових сполук, які можуть впливати на хмільність,...

    В Нідерландах збудують завод, де вироблятимуть унікальний білок за допомогою грибів

    Очікується, що фабрика запрацює до 2022 року. Початкова потужність виробництва — 10 тис. т на рік, до 2027 р....

    Чорна піца та рожевий багет: як «Сільпо» додає кольору Чорній п’ятниці

    Мережа супермаркетів «Сільпо» вирішила додати фарб Чорній п’ятниці та запропонувати альтернативу традиційному шопінг-хаосу. З 23 по 30 листопада «Сільпо»...

    Сирна «Корона» та кульки у чорному перці — українські сири, які визнав світ

    5 листопада в Португалії, місті Візеу, офіційно завершився міжнародний сирний конкурс World Cheese Awards 2024. Цього року на конкурсі...

    Може вас зацікавити

    Найцікавіші новинки серед веганських продуктів на світовому ринку

    Рослинне харчування постійно набуває популярності — про це свідчить...

    Засновник соцмережі поїтиме корів пивом, щоб виростити найсмачнішу яловичину

    Цукерберг, чиї статки становлять $126,5 млрд, з 2014 року...

    Вибір редактора
    В продовження теми