Готовність №1. ТОП-3 нових трендів на ринку їжі від Наталії Шмігельскої

За останній рік ринок готової їжі трансформувався незвичайними темпами. Сучасний споживач, який вже втомився рахувати локдауни, та часто виконує свою роботу дистанційно, хоче перекусити готовим ланчем, але… не готувати його. Бажано – недорогим.

Україна активно долучається до глобальних трендів, і вже зараз кілька компаній заявили про вихід на ринок з інноваційними замінниками тваринних продуктів. Але чи готові українці замість соковитої котлети по-київськи покласти на тарілку підсмажений веганський стейк?

Про ключові тренди, які стають справжніми драйверами ринку їжі newfood.ua розповіла Наталія Шмігельська, засновниця холдингу «Астрог», «Укрптахосервіс», ТМ «Готово» та «Фудмама». Наталія входить у 20-ку найвпливовіших жінок в агробізнесі України за версією журналу «ТОП-100. Рейтинги найбільших».

Тренд 1 – ресторанна їжа вдома 

Сьогоднішній споживач не хоче готувати вдома. Всі прагнуть їсти звичну стандартну їжу, але не витрачати при цьому час на її приготування. Водночас рівень купівельної спроможності не дає змоги середньому українцю харчуватися у ресторані.

Тим не менше, ця ніша — смачної і готової їжі — є. Ми її заповнюємо готовими та напівготовими стравами ТМ «Фудмама». Водночас, рухаємся і до сегменту замороженої їжі.

«Фудмама» охоплює преміальний за якістю сегмент, але доступний за ціною – на рівні супермаркету або домашнього приготування. Ми знайшли оптимальний варіант з точки зору ланчу, і таких цін немає в жодному ресторані.

«Фудмама» охоплює преміальний за якістю сегмент, але доступний за ціною

Це вдалося досягти за рахунок оптимізації виробництва, великих об’ємів закупівлі сировини й відносно невисокої маржі. Ми дали змогу українцю отримати ланч, рівноцінний тому, який він може принести з дому, дали на вибір 12 варіантів та зробили швидку доставку. Продумали все до дрібниць – приміром, ланч можна розігріти прямо в упаковці, поклавши його у мікрохвильовку.

Тренд 2 — діджиталізація процесів 

Останній рік на сегмент готової та напівготової їжі впливала пандемія коронавірусу та пов’язані з нею карантинні заходи. Звісно, у нас упали обсяги продажів, проте я сприймаю це нормально.

З іншого боку, це дало поштовх до активного впровадження діджитал-інструментів. Буквально за кілька місяців ми розробили потужний сайт та інтегрували його з CRM-системою, автоматизувавши весь ланцюжок – від заводу до відділу доставки.

Пандемія дала поштовх до активного впровадження діджитал-інструментів

Тепер за 30 хвилин «Фудмама» доставить додому найсвіжіший салат, гарячий суп, спагетті болоньєзе або шашлик з різотто зі свіжими овочами. Це допомогло нам знизити залежність від супермаркетів.

Тепер за 30 хвилин «Фудмама» доставить додому найсвіжіший салат
Тепер за 30 хвилин «Фудмама» доставить додому найсвіжіший салат

Тобто, це той же тренд — швидка їжа на винос — але без витрат часу на похід до супермаркету та на черги в каси. Більш того — зараз ми відкриваємо свої кулінарії біля дому і офісів. Це дає можливість організувати доставку на сайті свіжих салатів та гарячих супів за 30 хвилин.

Ми готуємо їжу смачно, недорого і з використанням ручної праці. Мрію, що у майбутньому «Фудмама» та «Готово» стануть своєрідною «новою поштою» для кожної сім’ї.

І все це з можливістю стати франчайзі «Фудмама».

Тренд 3 – альтернативне м’ясо 

Однозначно майбутнє сегменту харчування – за рослинним м’ясом. Це новий швидкозростаючий тренд, якому прогнозують у 2021 році неймовірні 60% приросту.

Всі зрозуміли, що корисність тваринного білка переоцінена. Це дає поштовх розвитку сегменту альтернативних замінників, які б мали необхідний для організму білковий баланс.

Однозначно майбутнє сегменту харчування – за рослинним м’ясом

В Україні ще не так багато людей, які готові відмовитися від м’яса. Але ми вже пропонуємо споживачам веганську їжу, яка забезпечує нормальну структуру раціону з точки зору поживності, вмісту білку, вітамінів, мікроелементів тощо.

Альтернативна лінійка містить чудові веганські сирники, млинці. А ще – лазанью з повністю рослинних інгредієнтів. Уявіть собі, як розтікається сир, коли ви підігріваєте її вдома в духовці.

Розробивши ці продукти, ми підхоплюємо перспективний глобальний тренд розвитку сегменту рослинної їжі. Люди хочуть різноманіття – і у них є вибір.

Люди хочуть різноманіття – і у них є вибір

Познайомитися з асортиментом «Фудмами» можна за посиланням: https://shop.foodmama.com.ua/ 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Шведський стартап, в який вклався засновник SoundCloud, створив веганську фету та залучив мільйони

Раунд очолили існуючі інвестори Astanor Ventures та Northzone. Стартап заручився підтримкою нових інвесторів — Gullspång Re: food, Eurazeo, Norrsken...

Австралійці створили дитячу суміш із кокоса. Майже як материнське молоко

Співпраця з Університетом Квінсленду, батьками та медичними фахівцями дозволила створити продукт, що максимально наближений до материнського молока та забезпечує...

Родина військового пече на Сумщині бельгійські вафлі з українським салом

Кафе створив зі своєю родиною 45-річний військовослужбовець Дмитро Пасічнюк. Для запуску бізнесу йому вдалося отримати грант за програмою «Власна...

У Кривому Розі роблять борошно з плоду довголіття, сушать на чіпси та печуть фокаччу

Вона розповідає, що на старті, розпочавши вирощувати батат, її сім’я не розуміла ні смаку, ні користі цього продукту. Але...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Український бренд ліпить пельмені з м’ясом із буряку та ламінарії

"Ми розклали м’ясо на компоненти та заново зібрали, використовуючи...

У Франції почали шити люксові сумки зі шкіри, вирощеної із клітин

Шляхом нового фінансування компанія планує збільшити команду та розробити...

Школа для пекарів пережила карантин завдяки замороженим круасанам та Zoom

Власники школи, Тетяна та Денис Суховії займаються “здобним” бізнесом...

Український виробник їстівного чаю націлився на ринки Данії та Швеції

Brancho почала виготовляти фруктові солодощі у 2018 році Чотири роки...

У Данії створили екологічну рівноцінну заміну коров’ячому молоку — з сої, рису, вівса та мигдалю

Повністю веганська альтернатива містить такий же склад білка, кальцію,...

Вибір редактора
В продовження теми