Готовність №1. ТОП-3 нових трендів на ринку їжі від Наталії Шмігельскої

За останній рік ринок готової їжі трансформувався незвичайними темпами. Сучасний споживач, який вже втомився рахувати локдауни, та часто виконує свою роботу дистанційно, хоче перекусити готовим ланчем, але… не готувати його. Бажано – недорогим.

Україна активно долучається до глобальних трендів, і вже зараз кілька компаній заявили про вихід на ринок з інноваційними замінниками тваринних продуктів. Але чи готові українці замість соковитої котлети по-київськи покласти на тарілку підсмажений веганський стейк?

Про ключові тренди, які стають справжніми драйверами ринку їжі newfood.ua розповіла Наталія Шмігельська, засновниця холдингу «Астрог», «Укрптахосервіс», ТМ «Готово» та «Фудмама». Наталія входить у 20-ку найвпливовіших жінок в агробізнесі України за версією журналу «ТОП-100. Рейтинги найбільших».

Тренд 1 – ресторанна їжа вдома 

Сьогоднішній споживач не хоче готувати вдома. Всі прагнуть їсти звичну стандартну їжу, але не витрачати при цьому час на її приготування. Водночас рівень купівельної спроможності не дає змоги середньому українцю харчуватися у ресторані.

Тим не менше, ця ніша — смачної і готової їжі — є. Ми її заповнюємо готовими та напівготовими стравами ТМ «Фудмама». Водночас, рухаємся і до сегменту замороженої їжі.

«Фудмама» охоплює преміальний за якістю сегмент, але доступний за ціною – на рівні супермаркету або домашнього приготування. Ми знайшли оптимальний варіант з точки зору ланчу, і таких цін немає в жодному ресторані.

«Фудмама» охоплює преміальний за якістю сегмент, але доступний за ціною

Це вдалося досягти за рахунок оптимізації виробництва, великих об’ємів закупівлі сировини й відносно невисокої маржі. Ми дали змогу українцю отримати ланч, рівноцінний тому, який він може принести з дому, дали на вибір 12 варіантів та зробили швидку доставку. Продумали все до дрібниць – приміром, ланч можна розігріти прямо в упаковці, поклавши його у мікрохвильовку.

Тренд 2 — діджиталізація процесів 

Останній рік на сегмент готової та напівготової їжі впливала пандемія коронавірусу та пов’язані з нею карантинні заходи. Звісно, у нас упали обсяги продажів, проте я сприймаю це нормально.

З іншого боку, це дало поштовх до активного впровадження діджитал-інструментів. Буквально за кілька місяців ми розробили потужний сайт та інтегрували його з CRM-системою, автоматизувавши весь ланцюжок – від заводу до відділу доставки.

Пандемія дала поштовх до активного впровадження діджитал-інструментів

Тепер за 30 хвилин «Фудмама» доставить додому найсвіжіший салат, гарячий суп, спагетті болоньєзе або шашлик з різотто зі свіжими овочами. Це допомогло нам знизити залежність від супермаркетів.

Тепер за 30 хвилин «Фудмама» доставить додому найсвіжіший салат
Тепер за 30 хвилин «Фудмама» доставить додому найсвіжіший салат

Тобто, це той же тренд — швидка їжа на винос — але без витрат часу на похід до супермаркету та на черги в каси. Більш того — зараз ми відкриваємо свої кулінарії біля дому і офісів. Це дає можливість організувати доставку на сайті свіжих салатів та гарячих супів за 30 хвилин.

Ми готуємо їжу смачно, недорого і з використанням ручної праці. Мрію, що у майбутньому «Фудмама» та «Готово» стануть своєрідною «новою поштою» для кожної сім’ї.

І все це з можливістю стати франчайзі «Фудмама».

Тренд 3 – альтернативне м’ясо 

Однозначно майбутнє сегменту харчування – за рослинним м’ясом. Це новий швидкозростаючий тренд, якому прогнозують у 2021 році неймовірні 60% приросту.

Всі зрозуміли, що корисність тваринного білка переоцінена. Це дає поштовх розвитку сегменту альтернативних замінників, які б мали необхідний для організму білковий баланс.

Однозначно майбутнє сегменту харчування – за рослинним м’ясом

В Україні ще не так багато людей, які готові відмовитися від м’яса. Але ми вже пропонуємо споживачам веганську їжу, яка забезпечує нормальну структуру раціону з точки зору поживності, вмісту білку, вітамінів, мікроелементів тощо.

Альтернативна лінійка містить чудові веганські сирники, млинці. А ще – лазанью з повністю рослинних інгредієнтів. Уявіть собі, як розтікається сир, коли ви підігріваєте її вдома в духовці.

Розробивши ці продукти, ми підхоплюємо перспективний глобальний тренд розвитку сегменту рослинної їжі. Люди хочуть різноманіття – і у них є вибір.

Люди хочуть різноманіття – і у них є вибір

Познайомитися з асортиментом «Фудмами» можна за посиланням: https://shop.foodmama.com.ua/ 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Симнель, кулуракія і мяммі — традиційні великодні страви з усього світу

Воно асоціюється зі світлим святом відродження, прощення, миру. Саме тому для декого воно не в'яжеться з такими продуктами, як...

Domino’s приймає ставки на швидкість видачі піци. Призовий фонд — $200 тисяч

З 28 червня по 12 липня кожен американець, зареєстрований у додатку DraftKings матиме можливість зробити безкоштовну ставку на те,...

Кенійці випустили жувальну гумку з активованим вугіллям. Розробка тривала 2 роки

Kenafric розпочинав свою діяльність як взуттєвий бізнес, а наразі є одним з найбільших виробників та провідних експортерів кондитерських виробів,...

Зірка «Форсажу» створив енергетик з амазонських ягід та отримав на них мільйони

«Це — надзвичайно інноваційна компанія, яка продовжує рости», — сказала Дженніфер Палмер, генеральний директор Gerber Finance.ZOA Energy, створена колишнім...

IDS Ukraine відновлює довоєнний рівень виторгу та демонструє зростання вартості активів у 2024 році

Згідно із прогнозами виторг компанії за рік становитиме 6,8 млрд грн, що відповідає довоєнному рівню. Це дозволить IDS Ukraine...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

Може вас зацікавити

Виробник пребіотиків із цикорію інвестує 30 млн євро в розширення, щоб наздогнати попит

BENEO оголосив про багатомільйонну інвестиційну програму для розширення заводів...

Американський стартап створив м’ясо із м’якоті фруктів кеш’ю, що завжди йшла у відходи

Це перша компанія в США, яка перетворила волокна фрукта...

Веганська Nutella стане доступною з нового року

З січня 2025 року новий продукт з'явиться на полицях...

Естонці роблять сир із ягід ялівцю, що залишились від перегонки джину

З 2019 року Liviko почали застосовувати відпрацьовані ягоди як...

Клімат-контроль: кожна коробка крекерів видаляє парникові гази з повітря

Крекери виготовляються із вівса з чотирма різними смаками У компанії...

Вибір редактора
В продовження теми