Олена Обабкова, засновниця бренду Kombucha Live: «Наші початкові інвестиції окупилися в перший же рік роботи»

Українська компанія, яка першою розпочала виробництво ферментованого напою комбуча, розширила свою присутність на роздрібних поличках. У 2020 році Kombucha Live розпочала співпрацю з мережею «Сільпо» і зараз представлена більш ніж 20 магазинах мережі в Києві.

Як розповіла для newfood.ua засновниця бренду Олена Обабкова, Kombucha Live постійно експериментує з асортиментом.

«У нас є основні 6 смаків, які ми виготовляємо на постійній основі, а в залежності від сезону і натхнення додаємо щось нове», — говорить вона.

Комбуча — здорова альтернатива газованим напоям. Традиційно вона створюється шляхом ферментації солодкого чаю з додаванням мікроорганізмів, які являють собою симбіоз грибів та бактерій. Їх ще називають «чайний гриб».

У складі напою також може бути натуральний сік з плодів чи ягід.

Технологію власного виробництва засновниця Kombucha Live лишає в секреті. Проте зазначає, що компанія має спеціально обладнане виробництво, де працюють професійні комбуч’єро.

«Ми створили нашу комбучу в 2015 році, і були першими на ринку України», — згадує Олена Обабкова.

Першими знайомили потенційних клієнтів з дивною назвою і пропонували їм спробувати найрізноманітніші смаки. Намагалися знайти свої унікальні поєднання.

Ідея створити унікальний напій прийшла власниці бренду в той час, коли вона вела блог Valeology — про харчування та здоровий спосіб життя.

«Комбуча, можна сказати, стала результатом роботи над блогом, так як я шукала новий цікавий продукт, який буде корисний для людей. Альтернативу шкідливій газованій води та занадто солодким напоям», — розповідає вона.

Kombucha Live відрізняє те, що вони придумали запустити виробництво цього напою першими. «До речі, ми ще досить довго, близько 2-3 років залишалися практично без конкурентів. Ну а потім почалося», — усміхається Олена Обабкова.

Проте додає, що виробництво Kombucha Live сильно відрізняється від конкурентів якістю. У той час, як дехто з них зупиняє ферментацію і штучно газує свій продукт, їх комбуча продовжує бути живим напоєм, з усіма заявленими корисними властивостями.

початкові інвестиції окупилися в перший же рік роботи

«Наші початкові інвестиції окупилися в перший же рік роботи. І думаю, що з таким підходом ми будемо і далі лідирувати за якістю продукту та кількістю шанувальників», — говорить вона.

Звісно, останній рік на ринок значно вплинула пандемія коронавірусу і пов’язані з цим карантинні заходи. Закрилося дуже багато кав’ярень і healhy-закладів, які були постійними покупцями комбучі. Але при цьому зросли продажі онлайн.

«Сподіваємося, коронавірус скоро закінчиться, і ми повернемося до звичного ритму. До речі, комбуча з імбиром дуже хороша при будь-яких простудних захворюваннях, майте це на увазі і не хворійте», — додала засновниця Kombucha Live.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Майже Силіконова: В Дубай з’явиться Долина харчових технологій

Проєкт має на меті створення цілісного сучасного містечка, що стане центром інноваційних розробок дослідників, підприємців, стартапів та галузевих експертів,...

Сінгапурський виробник продає закуски із стародавніх зерен, що покращують психіку

Флагманські закуски Zenko виготовляються з «стародавніх зерен»: сорго та махани — насіння квітки водяної лілії.Махану збирають, сушать на сонці...

На створення нових робочих місць можна отримати 5 млн грн від американської програми

У рамках програми передбачено близько 20 грантів на суму $35 000–150 000 (приблизно 1,3–5,6 млн грн).Мета проєкту – збереження...

Британці винайшли фермент, що перетворює з’їдені солодощі на здорову їжу

Продукт розроблений для ринку США і очікувано з’явиться там у 2026 році. На свою розробку стартап зібрав понад $5 млн...

IDS Ukraine відновлює довоєнний рівень виторгу та демонструє зростання вартості активів у 2024 році

Згідно із прогнозами виторг компанії за рік становитиме 6,8 млрд грн, що відповідає довоєнному рівню. Це дозволить IDS Ukraine...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

Може вас зацікавити

Зі святих для єгиптян бобів створили протеїн для рослинного молока, фети та яєць

Нещодавно Green Boy дебютувала з функціональним веганським інгредієнтом —рослинно-молочним...

Що таке крафт? Чому варто обирати крафтові продукти?

Усі ми чули слово “крафтовий” – це може відноситися...

Заморожену в азоті каву продають разом з канабісом

Кава та канабіс є саме тією “ідеальною парою”, яка...

Хрін, спіруліна, коноплі та гриби-адаптогени: як нас змушують їсти більше морозива

Зростання популярності веганського морозива пов’язане з інноваційними смаками та...

Корейський стартап створив інгредієнт, який надає рослинам смак м’яса

ACOMS — це протеїн Х-фактора, знайдений і “витягнутий” із...

Вибір редактора
В продовження теми