Понад 90% ресторанів чекає автоматизація та експерименти з меню

Більшість американських ресторанів у 2021 році зробили або планують інвестиції в технологію автоматизованої кухні. Як свідчать дані свіжого опитування платіжної компанії Square, таких – 91%.

З приходом пандемії споживачі понад усе почали цінувати безпеку, багато уваги приділяється доставці й приготуванню їжі на виніс. Щоб полегшити ці процеси, ресторатори шукають способи автоматизації, в центрі якої буде кухня.

Square уточнює, що автоматизація більше стосується програмного забезпечення, яке працює в ресторанах, ніж рук-маніпуляторів, що безпосередньо готують їжу.

Ресторани стикаються з потоками замовлень, і прагнуть щонайліпше перекрити всі канали, пояснює Брюс Белл, керівник відділу ресторанів компанії Square.

«Кожен з цих каналів — потік доходів для закладу», — говорить він.

У цьому випадку автоматизація передбачає впровадження єдиної централізованої POS-системи, до якої підключені всі канали продажу з єдиної кухні.

Square виявила ще кілька цікавих фактів. У 2021 році 3 із 4 ресторанів планують впровадити безконтактні замовлення і варіанти оплати по всіх каналах. 61% із них використовують безконтактні платежі на місці.

Окрім того, 92% власників і менеджерів ресторанів відкриті для експериментів зі своїм меню.

Зазначимо, що для проведення свого дослідження аналітики Square опитали 500 реєстраторів і 1000 споживачів в США.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Uber Eats з нового року доставлятиме їжу безпілотними автомобілями Hyundai

Платформа доставки їжі Uber Eats та технологічна компанія Motional, що спеціалізується на автономному водінні, оголосили про співпрацю у пілотному...

Ізраїльський стартап створив цукрозамінник, який бореться з раком

Для демонстрації солодкості CarobWay створив із альтернативного цукру прототипи гумки та енергетичного батончика. Підсолоджувач має м’який карамельний смак і низький...

У Сінгапурі будують перший автоматизований завод з виробництва рослинних морепродуктів

Нова фабрика буде служити виробничим майданчиком компанії, де розміщуватиметься центр досліджень, розробок та інновацій альтернатив веганського мяса та морепродуктів.Наразі...

Glovo планує працювати на ринку B2B Східної Європи

Сервіс доставки їжі Glovo розширює асортимент послуг і пропонує доставку для корпоративних клієнтів. Компанія представила спеціальний додаток Q-Commerce, за...

Один завод замінить 30 тис. корів: інвестори вкладають шалені гроші в їжу з мікробів

Компанія очікує отримати дозвіл на нову їжу від ЄС до 2026 року. Завод буде побудований у 2025-му.Останній раунд фінансування...

Новий кулінарний рекорд України встановили в «Музеї Їжі» від родини брендів МХП

Попередньо замариновані курячі гомілки смажили на 30 мангалах досвідчені кухарі. Процес підготовки та грилювання зайняв понад чотири години. Контролювали...

Може вас зацікавити

З чистої етикетки. У виробників рослинних гамбургерів з’явився новий конкурент

Бургер unMEAT складається з інгредієнтів без ГМО, містить 230...

IKEA створила свічку з ароматом тефтель. Її не можна купити — тільки виграти

«Ми продаємо більше фрикадельок, ніж будь-якого іншого продукту в...

Вибір редактора
В продовження теми