З приходом пандемії споживачі понад усе почали цінувати безпеку, багато уваги приділяється доставці й приготуванню їжі на виніс. Щоб полегшити ці процеси, ресторатори шукають способи автоматизації, в центрі якої буде кухня.
Square уточнює, що автоматизація більше стосується програмного забезпечення, яке працює в ресторанах, ніж рук-маніпуляторів, що безпосередньо готують їжу.
Ресторани стикаються з потоками замовлень, і прагнуть щонайліпше перекрити всі канали, пояснює Брюс Белл, керівник відділу ресторанів компанії Square.
«Кожен з цих каналів — потік доходів для закладу», — говорить він.
У цьому випадку автоматизація передбачає впровадження єдиної централізованої POS-системи, до якої підключені всі канали продажу з єдиної кухні.
Square виявила ще кілька цікавих фактів. У 2021 році 3 із 4 ресторанів планують впровадити безконтактні замовлення і варіанти оплати по всіх каналах. 61% із них використовують безконтактні платежі на місці.
Окрім того, 92% власників і менеджерів ресторанів відкриті для експериментів зі своїм меню.
Зазначимо, що для проведення свого дослідження аналітики Square опитали 500 реєстраторів і 1000 споживачів в США.