Понад 90% ресторанів чекає автоматизація та експерименти з меню

Більшість американських ресторанів у 2021 році зробили або планують інвестиції в технологію автоматизованої кухні. Як свідчать дані свіжого опитування платіжної компанії Square, таких – 91%.

З приходом пандемії споживачі понад усе почали цінувати безпеку, багато уваги приділяється доставці й приготуванню їжі на виніс. Щоб полегшити ці процеси, ресторатори шукають способи автоматизації, в центрі якої буде кухня.

Square уточнює, що автоматизація більше стосується програмного забезпечення, яке працює в ресторанах, ніж рук-маніпуляторів, що безпосередньо готують їжу.

Ресторани стикаються з потоками замовлень, і прагнуть щонайліпше перекрити всі канали, пояснює Брюс Белл, керівник відділу ресторанів компанії Square.

«Кожен з цих каналів — потік доходів для закладу», — говорить він.

У цьому випадку автоматизація передбачає впровадження єдиної централізованої POS-системи, до якої підключені всі канали продажу з єдиної кухні.

Square виявила ще кілька цікавих фактів. У 2021 році 3 із 4 ресторанів планують впровадити безконтактні замовлення і варіанти оплати по всіх каналах. 61% із них використовують безконтактні платежі на місці.

Окрім того, 92% власників і менеджерів ресторанів відкриті для експериментів зі своїм меню.

Зазначимо, що для проведення свого дослідження аналітики Square опитали 500 реєстраторів і 1000 споживачів в США.

Джерело

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Схожі теми

Альтернативний протеїн стає мейнстрімом — над штучним м’ясом працює 300 проектів

У першому кварталі 2020 року стартапи, які спеціалізуються на виробництві рослинного м'яса, морепродуктів, молочної продукції або яєць, а також...

Що їсти взимку: найкорисніші страви та продукти на сезон

Зимове харчування: що їсти дітям та дорослимТеплий суп. Одна з найзручніших зимових страв для організму. Але уникайте супів...

Приклад меню рослинного харчування та його основні переваги

Якщо ви не готові повністю відмовитись від м'яса – не біда. Рослинна дієта підходить всім незалежно від типу харчування....

Heineken створив робота зі штучним інтелектом, що приносить пиво. Холодне

Останнім часом все більша кількість пивних компаній випробовує унікальні та нові засоби маркетингу шляхом випуску неортодоксальних пропозицій, починаючи від...

Радіація та стейк: вчені наполягають на опроміненні потенційно зараженої їжі

У ході досліджень вчені проаналізували понад дві тисячі спалахів харчових захворювань за 2009-2020 рр., викликані Campylobacter, Salmonella, E. coli...

Нове покоління підсолоджувачів для створення більш здорових та менш калорійних продуктів харчування

Сучасне суспільство ставить перед собою все більше завдань у питанні здорового способу життя та раціонального харчування. Одним з ключових...

Може вас зацікавити

Вибір редактора
В продовження теми