Понад 90% ресторанів чекає автоматизація та експерименти з меню

Більшість американських ресторанів у 2021 році зробили або планують інвестиції в технологію автоматизованої кухні. Як свідчать дані свіжого опитування платіжної компанії Square, таких – 91%.

З приходом пандемії споживачі понад усе почали цінувати безпеку, багато уваги приділяється доставці й приготуванню їжі на виніс. Щоб полегшити ці процеси, ресторатори шукають способи автоматизації, в центрі якої буде кухня.

Square уточнює, що автоматизація більше стосується програмного забезпечення, яке працює в ресторанах, ніж рук-маніпуляторів, що безпосередньо готують їжу.

Ресторани стикаються з потоками замовлень, і прагнуть щонайліпше перекрити всі канали, пояснює Брюс Белл, керівник відділу ресторанів компанії Square.

«Кожен з цих каналів — потік доходів для закладу», — говорить він.

У цьому випадку автоматизація передбачає впровадження єдиної централізованої POS-системи, до якої підключені всі канали продажу з єдиної кухні.

Square виявила ще кілька цікавих фактів. У 2021 році 3 із 4 ресторанів планують впровадити безконтактні замовлення і варіанти оплати по всіх каналах. 61% із них використовують безконтактні платежі на місці.

Окрім того, 92% власників і менеджерів ресторанів відкриті для експериментів зі своїм меню.

Зазначимо, що для проведення свого дослідження аналітики Square опитали 500 реєстраторів і 1000 споживачів в США.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Гастрономічні тренди 2025 року: які смаки та технології домінуватимуть?

Гастрономія завжди була ареною експериментів, де нові смаки, інгредієнти й технології змінюють наше сприйняття їжі. У 2025 році ця...

Green Monday із Гонконгу створила із вівса веганське морозиво

Морозиво мочі буде подаватися в кафе та пропонується під брендом Oatchi у продуктовому магазині Green Common.Десерт містить на 17%...

Українці варять у Таїланді шоколад зі смаком борщу. Без м’яса

Цей веганський шоколад, презентований у грудні 2023 року в серії "Inspired by Ukraine", став частиною лінійки продукції, натхненної культурами...

Чоботи за 15 чашок кави: з відпрацьованої кавової гущі створили взуття

Щорічно витрачається понад 25 млн тонн кави, з яких лише 4% переробляються належним чином. Залишок кавової гущі виділяє значну...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

Клімат-контроль: кожна коробка крекерів видаляє парникові гази з повітря

Крекери виготовляються із вівса з чотирма різними смаками У компанії...

Покоління Pepsi. Легендарний бренд перейшов на «функціональні» напої для підлітків

Напої Frutly випускаються у трьох смаках: полуниця з ківі,...

Японський гігант випустив ложку, що б’є електрострумом. Так їжа стає солонішою.

За словами співрозробників продукту, ложка працює, використовуючи струм для...

Водій вантажівки створив зефір у аерозольному балончику

Зефір в аерозолі можна розпилювати на морозиво, печиво, коктейлі...

Японці створили рослинні версії трьох найпопулярніших делікатесів у світі

На заході вони представили стійкі версії трьох найпопулярніших делікатесів...

Вибір редактора
В продовження теми