Найсолодші ягоди на полиці супермаркетів відбиратимуть портативні сканери

Мережа Driscoll використовуватиме технологію споживацької фізики для покращення солодкості ягід, які вона продає.

Як пояснила Брі Райтер Сміт, директор з дизайну систем якості компанії, для продажу в Driscoll постачають ягоди близько 1000 виробників. Але їх якість може суттєво відрізнятися, навіть якщо постачальники знаходяться у одному й тому ж регіоні.

Приблизно десять років тому ця розбіжність не була великою проблемою. Зараз все змінилося.

«Технології вирощування вдосконалюються, — говорить Сміт. — Споживачі більше усвідомлюють, наскільки ароматними і смачними можуть бути ягоди».

Іншими словами, сьогодні покупці знають, чого вони хочуть. А хочуть вони — солодших ягід.

Щоб стимулювати фермерів вирощувати солодші ягоди, Driscoll почав аналіз вмісту ягідного цукру в урожаї, який вимірюється за шкалою Brix. Та розробив для постачальників систему премій.

Традиційно у Driscoll проводили це вимірювання вручну, відбираючи зразки ягід, подрібнюючи їх та аналізуючи сок рефрактомером. Але цей процес надто трудомісткий.

У нагоді стала технологія споживацької фізики — SCiO. Щось подібне у 2017 році використовувала Cargill для вимірювання сухої речовини в кормі великої рогатої за допомогою портативних сканерів для ближньої інфрачервоної спектрометрії.

У випадку Driscoll технологія інфрачервоної спектрометрії допоможе сканувати цілу полуницю. Інформація від сканерів буде передаватися у хмарну систему, яка аналізуватиме та видаватиме результат солодкості ягоди по шкалі Brix у мобільний додаток.

Товар не буде пошкоджений, а після аналізу його можна повернути у продаж.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

VOLIA ДО ПЕРЕМОГИ: індустріальний парк у Вінниці — шлях до нової foodtech екосистеми

Парк має стати справжнім інкубатором для проєктів у харчовій галузі. Резиденти парку отримають менторську допомогу керівної команди парку від...

Дієта для інвесторів. Щоб лабораторне м’ясо подешевшало, мають впасти апетити інвесторів

Як свідчить аналіз, проведений консалтинговою компанією із Нідерландів CE Delft, лабораторне м’ясо має суттєво подешевшати, щоб стати конкурентоспроможним.Найбільшою статтею...

Українці створили італійський делікатес із рідкісної угорської пухової свині

В оригіналі, ндуя – ферментована в природній оболонці намазанка із сала, м’яса та перцю.У ндую додають від 30 до...

Японка та американець створили молоко із кабачка — з вітаміном С та залізом

На сьогодні вже нікого не здивуєш мигдальним, вівсяним чи соєвим молоком. Більш того, шведи створили молоко з картоплі, яке...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Борис Шестопалов, співвласник компанії HD-group про майбутнє харчової галузі і foodtech

Борис Шестопалов — український підприємець у сфері агріфуд, віце-президент...

Штучний інтелект слідкує за свіжістю готових обідів та вивчає харчову поведінку споживачів

Компанія співпрацює з сертифікованими комерційними кухнями, щоб приготувати та...

Безалкогольний ноотропний напій створили для тих, хто хоче відмовитися від випивки

Напій з хмелю, газованої води та інгредієнтів, що покращують...

Вибір редактора
В продовження теми