Як пояснила Брі Райтер Сміт, директор з дизайну систем якості компанії, для продажу в Driscoll постачають ягоди близько 1000 виробників. Але їх якість може суттєво відрізнятися, навіть якщо постачальники знаходяться у одному й тому ж регіоні.
Приблизно десять років тому ця розбіжність не була великою проблемою. Зараз все змінилося.
«Технології вирощування вдосконалюються, — говорить Сміт. — Споживачі більше усвідомлюють, наскільки ароматними і смачними можуть бути ягоди».
Іншими словами, сьогодні покупці знають, чого вони хочуть. А хочуть вони — солодших ягід.
Щоб стимулювати фермерів вирощувати солодші ягоди, Driscoll почав аналіз вмісту ягідного цукру в урожаї, який вимірюється за шкалою Brix. Та розробив для постачальників систему премій.
Традиційно у Driscoll проводили це вимірювання вручну, відбираючи зразки ягід, подрібнюючи їх та аналізуючи сок рефрактомером. Але цей процес надто трудомісткий.
У нагоді стала технологія споживацької фізики — SCiO. Щось подібне у 2017 році використовувала Cargill для вимірювання сухої речовини в кормі великої рогатої за допомогою портативних сканерів для ближньої інфрачервоної спектрометрії.
У випадку Driscoll технологія інфрачервоної спектрометрії допоможе сканувати цілу полуницю. Інформація від сканерів буде передаватися у хмарну систему, яка аналізуватиме та видаватиме результат солодкості ягоди по шкалі Brix у мобільний додаток.
Товар не буде пошкоджений, а після аналізу його можна повернути у продаж.