Такий планується розмістити в магазині ShopRite в Монро, штат Нью-Йорк (США).
Робот, якого вже охрестили «Смайликом», гратиме музику та, ймовірно, танцюватиме, пропонуючи купити ласощі Mars Wrigley.
Також він пропонуватиме скористатися гігієнічними серветками для особистого захисту.
Смайлик зможе визначати кількість людей поблизу для оцінки відповідності нормам соціального дистанціонування.
Поки що компанії не розповідають деталей, наприклад, скільки цукерок зможе вмістити робот, або механіку того, як вони будуть видаватися та оплачуватися.
До слова, подібні типи роботів уже пропонувалися іншими компаніями. Самохідні роботи можуть бродити торговими площами, як мінімум виступаючи в ролі засобу для реклами.
У Китаї, наприклад, FANBOT роз’їжджає по кінотеатрах, торгових центрах та готелях, продаючи напої та закуски. А робот Pudutech, який являє собою набір полиць на колесах, круїзує по продуктових магазинах в Японії та Нідерландах, демонструючи товари, що продаються.
Є ризик, що подібні роботи можуть бути занадто шумними. Проте саме автоматичний мобільний кіоск став тенденцією, на яку звертають увагу в 2021 році.
Цілком ймовірно, що ми побачимо набагато більше роботів, які блукають проходами магазинів, намагаючись продати товар.
Джерело: The Spoon та Kiosk Marketplace