Повстання машин. Роботи-кіоски бродитимуть супермаркетами, танцюватимуть та продаватимуть цукерки

Mars Wrigley та Wakefern Food Corp розпочали співпрацю з робототехнічною компанією Savioke над створенням мобільного роботизованого торгового кіоску.

Такий планується розмістити в магазині ShopRite в Монро, штат Нью-Йорк (США).

Робот, якого вже охрестили «Смайликом», гратиме музику та, ймовірно, танцюватиме, пропонуючи купити ласощі Mars Wrigley.

Також він пропонуватиме скористатися гігієнічними серветками для особистого захисту.

Смайлик зможе визначати кількість людей поблизу для оцінки відповідності нормам соціального дистанціонування.

Поки що компанії не розповідають деталей, наприклад, скільки цукерок зможе вмістити робот, або механіку того, як вони будуть видаватися та оплачуватися.

До слова, подібні типи роботів уже пропонувалися іншими компаніями. Самохідні роботи можуть бродити торговими площами, як мінімум виступаючи в ролі засобу для реклами.

У Китаї, наприклад, FANBOT роз’їжджає по кінотеатрах, торгових центрах та готелях, продаючи напої та закуски. А робот Pudutech, який являє собою набір полиць на колесах, круїзує по продуктових магазинах в Японії та Нідерландах, демонструючи товари, що продаються.

Є ризик, що подібні роботи можуть бути занадто шумними. Проте саме автоматичний мобільний кіоск став тенденцією, на яку звертають увагу в 2021 році.

Цілком ймовірно, що ми побачимо набагато більше роботів, які блукають проходами магазинів, намагаючись продати товар.

Джерело: The Spoon та Kiosk Marketplace

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

В Україні роздадуть 2 млн євро грантів на бізнес з виробництва харчів

За умовами конкурсу, організатори збираються виділити 2 млн євро грантів на розвиток власної справи підприємцям, які офіційно зареєстровані в...

Київська сироварня варить унікальні сири — з хвоєю, рожевою м’якоттю та вугіллям

"Сироман" — не лише сироварня, але й крамниця-кав’ярня, де відвідувачі можуть насолоджуватись різноманіттям сирів з білою пліснявою, виготовлених з...

Walmart, Nestlé, Tesco та Mondelēz залучають рекордні інвестиції, щоб зробити рослинну їжу дешевшою та смачнішою

FAIRR — це спільна мережа інвесторів, яка об’єднує активи під управлінням харчових гігантів вартістю $68 трильйонів доларів. Серед компаній-учасників...

Заморожену в азоті каву продають разом з канабісом

Кава та канабіс є саме тією “ідеальною парою”, яка може якісно покращити початок дня, говорить Еван Голдберг, співзасновник Houseplant.Продукт...

Лабораторію сенсорного аналізу МХП прийняли до Європейської мережі з сенсорного аналізу (ESN)

Лабораторія сенсорного аналізу Кулінарного центру МХП успішно пройшла процедуру вступу до Європейської мережі з сенсорного аналізу (ESN). Тож випробувальна...

Після 136 років виробництва м’яса ринковий гігант переходить на 100% рослинну їжу

Завершення виробництва м’ясної продукції відбудеться до кінця цього року, що відображає зростальний попит на більш екологічні та здорові харчові...

Може вас зацікавити

Ізраїльський виробник 3D-м’яса виходить на IPO, щоб перейти на промислові обсяги

Вони прагнуть отримати до 25,4 млн доларів і планують...

Стартап отримав желатин без корів — допомогли мікроби

Традиційно желатин роблять із колагену корів чи свиней. Він...

Вибір редактора
В продовження теми