Візитівка столиці. Виробник «Київського Сухого Варення» розробив нові продукти — з буряку та гарбузів

Попри складний рік пандемії виробник легендарного смаколика міста Києва — «Київського Сухого Варення» — розширює виробництво новими продуктами.

Як розповів newfood.ua Ярослав Семенець, який заснував крафтове виробництво разом зі своє дружиною Світланою у 2016 році, тепер до цукатів зі свіжих овочів, фруктів та ягід вони пропонуватимуть натуральний зефір, кекси та навіть гранолу.

Сухе варення — унікальний продукт, перші згадки про яке датуються літописами 1386 року. У XVIII-XIX столітті він був візитною карточкою міста Києва, відомою далеко за його межами. Це саме ті смаколики, якими ласували у Литві на весіллі принца Ягайла і принцеси Ядвіги. І секрет яких так і не дізналася імператриця Єлизавета.

Ярослав Семенець розповідає, що їм вдалося не тільки відродити давню технологію приготування сухого варення, але й адаптувати її до сучасних умов. Тоді сировину для майбутніх цукатів (фрукти та ягоди) варили у меду, а потім ставили сушитися у «легку піч» при температурі 36-38 градусів.

Але з огляду на те, що мед перегрівати шкідливо, його замінили на цукор, а список сировини для цукатів значно розширили.

Зараз серед смаків «сухого варення» — буряк, морква, гарбуз, яблуко, груша, полуниця, слива, вишня, кизил, лимон, апельсин та грейпфрут.

У складі лише свіжі овочі, фрукти, ягоди, жодної «хімії», барвників чи консервантів. Для особливих гурманів — корінь петрушки і пастернаку.

«Створення цукатів починається з відварювання основи у цукровому сиропі. На виході отримуємо готове «сухе варення» та натуральний, дуже високоякісний цукровий сироп, — розповідає Ярослав. — Ми довго думали, як використовувати такий сироп. З нього можна робити мармелад, коктейлі, просочувати коржі для тортів, чи, наприклад, робити зефір».

Говорить, що довго шукали партнерів, для яких могли б стати постійним постачальником сировини. Але знайти їх було знайти досить важко.

«Думаю, що все приходить у свій час. Зараз настав час зефіру та кексів», — каже співзасновних «Київського Сухого Варення».

Нещодавно компанія анонсувала запуск нових продуктів – з буряку, гарбузів та зі смаком апельсинів — і отримала безліч схвальних відгуків.

«Кожному замовнику, який купував у нас цукати, ми безкоштовно відправляли кекс і зефір. Нам важливо було, щоб ці продукти сподобались людям, ми чекали на зворотній зв’язок», — говорить він.

Ще одна нова асортиментна позиція — натуральна гранола з цукатами. «Сам дуже полюбляю нею смакувати», — усміхається Ярослав Семенець.

Додає, що великі оптові партії не планують. Виробництво «сухого варення» та суміжних товарів – це традиції, ручна робота і дуже висока якість. А ще – це плодова й овочева сировина від перевірених постачальників.

«Київське Сухе Варення» зараз має кілька каналів реалізації. Це продажі сувенірної продукції через музеї та еко-магазини, інтернет-канали.

Також присутні на роздрібних поличках «Лавки Традицій» мережі «Сільпо».

Ярослав Семенець розповідає, що з токи зору продажів минулий рік виявився складним – обсяги знизилися. Але роботу не зупиняли.

Поліпшилися продажі уже перед Новим Роком. Добре спрацювали інтернет-канали – сайт та соцмережі.

«На свята ми створили спеціальну новорічну колекцію в сувенірних жестяних баночках. Там були цукати, які масово ніколи не продавалися — з полуниці, вишні, сливи, райських яблук», — ділиться Ярослав.

Додає, що споживачам було цікаво бачити такі лоти. Також попитом користуються цукати із груш, гарбузові та цитрусові.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Відомий шеф-кухар Спайк Мендельсон інвестує в кокосові креветки

Спайк Мендельсон є власником ресторану PLNT Burger, що наразі налічує 10 точок та створив лінійку закусок із в’ялених грибів...

Nestlé вивела на полиці веганський KitKat, який розробляла два роки

Веганська версія культового батончика обіцяє стати альтернативою без компромісів. KitKat Vegan є сертифікованим веганським продуктом. Він виготовлений із 100% стійкого...

Засновник виробництва м’ясних чипсів: чверть обороту іде на рекламу

Обсяг українського ринку снеків у 2023 році оцінюється у 7,5 млрд грн Бренди органічної продукції складають близько 15%, з яких...

Із бузини та брусниці створять порошки для соків з пребіотиками. Їх можна їсти сухими

Asiros створює суміші, які поєднують в собі переваги клінічно перевіреного пребіотику Sunfiber від Taiyo з природними властивостями фруктів різних...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Може вас зацікавити

ТОП-12 овочів і фруктів із низьким рівнем цукру для діабетиків

Іноді буває, що обід або вечеря ще попереду, а...

Стартап отримав желатин без корів — допомогли мікроби

Традиційно желатин роблять із колагену корів чи свиней. Він...

Стартап створив технологію, яка передаватиме аромати страв для дегустацій на відстані

Процес починається з аналізу обраного аромату за допомогою приладу...

Lay’s побудує футбольні поля з перероблених пачок з чіпсів

Завдяки технології, розробленій спільно з Greenfields, пусті пачки з...

Вибір редактора
В продовження теми