Джастін Гілберт і Дуглас Рібу – засновники Harmless Harvest – хотіли, щоб їхня справа була пов’язана з морепродуктами, але не знали з чого почати. Раніше вони разом винайшли екологічно чисту кокосову воду. Чоловіки поїхали в Японію, де заглибилися в кулінарну культуру країни, в основі якої лежать морепродукти.
Там помітили прихильність споживачів до сушених рибних шкур (їх називають Шіоджаке або Шіодзаке), які зазвичай подають як начинку до багатьох японських страв або як пікантну закуску.
Гільберт подумав: «Чому ми не використовуємо шкури (в США). Навіщо викидати їх? Це все – їжа: жир та смак».
Засновники об’єдналися та почали працювати у затоці Бристоль, на Алясці. Вони використовували залишки шкур лосося від дикої нерки для створення продуктів Goodfish.
За словами Гільберта, споживацький інтерес до них проявився швидко.
«Протягом перших 90 днів ми досягли показника 1 млн доларів. За 6 місяців – 2 мільйони доларів», – сказав він.