Рибний дзень. Два американці за три місяці зірвали на шкірках лосося $1 млн

Солоні хрусткі закуски з переробленої шкіри дикого лосося набувають популярності серед американських споживачів. Відомі вони під назвою Goodfish.

Джастін Гілберт і Дуглас Рібу – засновники Harmless Harvest – хотіли, щоб їхня справа була пов’язана з морепродуктами, але не знали з чого почати. Раніше вони разом винайшли екологічно чисту кокосову воду. Чоловіки поїхали в Японію, де заглибилися в кулінарну культуру країни, в основі якої лежать морепродукти.

Там помітили прихильність споживачів до сушених рибних шкур (їх називають Шіоджаке або Шіодзаке), які зазвичай подають як начинку до багатьох японських страв або як пікантну закуску.

Гільберт подумав: «Чому ми не використовуємо шкури (в США). Навіщо викидати їх? Це все – їжа: жир та смак».

Засновники об’єдналися та почали працювати у затоці Бристоль, на Алясці. Вони використовували залишки шкур лосося від дикої нерки для створення продуктів Goodfish.

За словами Гільберта, споживацький інтерес до них проявився швидко.

«Протягом перших 90 днів ми досягли показника 1 млн доларів. За 6 місяців – 2 мільйони доларів», – сказав він.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Найбільша українська мережа пекарень відкрила перший заклад у Празі

Заклад відкрився в самому центрі Праги в ТЦ Palladium, поруч із Карловим мостом. Площа становить 173 кв. м на...

Між європейськими перспективами та українськими викликами: відкрито реєстрацію на головну агріфуд-конференцію року New Food Summit 2024

15-16 жовтня 2024 у Києві та онлайн відбудеться New Food Summit, який вже вдруге об’єднає головних гравців агро-, ритейл-...

Новини про альтернативний білок

Незважаючи на Covid-19, обсяги фінансування розробки та виробництва альтернативного білку в 2020 р. майже втричі перевищили показники 2019 р....

Покоління Pepsi. Легендарний бренд перейшов на «функціональні» напої для підлітків

Напої Frutly випускаються у трьох смаках: полуниця з ківі, фруктовий пунш і яблучно-виноградний та наразі доступні в продуктових магазинах...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Може вас зацікавити

Американці створили порошкові натуральні соки, які поліпшують травлення

Американська MCB випустила на ринок FiberJuice — лінійку порошків...

Domino’s приймає ставки на швидкість видачі піци. Призовий фонд — $200 тисяч

З 28 червня по 12 липня кожен американець, зареєстрований...

У Данії створили екологічну рівноцінну заміну коров’ячому молоку — з сої, рису, вівса та мигдалю

Повністю веганська альтернатива містить такий же склад білка, кальцію,...

Голлівудська посмішка. Американці створили протеїновий батончик з канабідіолом

Завдяки співпраці з PureForm Global компанія використовує у своїх...

Вибір редактора
В продовження теми