Метеорит на пательні. Пробну партію котлет із грибного білка розкупили за лічені години

Nature's Fynd зробила продукти з фірмового грибного білка Fy. Першими пропозиціями стали вершковий сир без молока і котлети без м'яса.

Обмежений пакет, вартість якого становить $14,99, плюс – доставка, був розпроданий за лічені години.

За даними Nature’s Fynd, лінію продуктів для сніданків планують випустити в ширшому масштабі наприкінці цього року.

Це перший продукт компанії, виготовлений методом ферментації. Більшість компаній, які виробляють альтернативи продуктам тваринного походження, починають свою діяльність з виробництва м’яса або  молочних продуктів. Nature’s Fynd запускає обидва – вони виготовлені з одного і того ж ключового інгредієнта.

Компанія, заснована у 2016 році Томасом Джонайсом, – це результат наукових подорожей в деякі з найбільш віддалених районів Єллоустонського національного парку. Сам парк утворився внаслідок падіння великого метеориту. Джонайс та інші вчені вивчали, що може вижити в навколишньому середовищі, яка відрізається від земного – і виявили багатий на білок гриб. 

Як сказав вчений в інтерв’ю 2019 року, гриб має адаптивний пристосований смак, швидкі темпи росту, ниткоподібну організаційну структуру, яка нагадує м’язи, та надзвичайну ефективність у використанні ресурсів для росту та підтримки себе.

Nature’s Fynd витратила багато ресурсів у 2020 році, під час підготовки до запуску продукту.

Вона розпочала виробництво на новому заводі площею 35000 квадратних футів у Чикаго, в березні минулого року, і збільшила свою команду там і в своєму науково-дослідному центрі в Боземані, штаті Монтана.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Зірка популярного серіалу з Netflix створив веганську заміну не менш популярній Nutella

Новий бренд, що отримав назву TBH, утворився після двох років співпраці між Шнаппом і венчурною студією Umana.Веганська горіхова паста...

Одна з найбільших молочних компаній створила йогурти з «карпатською фішкою»

Лінійка включає йогурти зі смаками: «малиннич (малина)-гранат», «афини (чорниця)-чорна смородина», «вишня-ґоґодзи (брусниця)».«Цього разу ми хотіли додати до карпатського йогурту...

“We’ve started transforming from artisans to a foodtech company.” Dmytro Borysov – on trends in the restaurant business.

The coronavirus crisis has disrupted the restaurant business. New services, formats, and technological solutions allowed them to survive when...

Стартап створює кальмари із ферментованих білків

«Чим більше я вивчала ферментацію, тим більше розуміла її можливості. Ви можете створити цілі, доступні білкові продукти, які можна...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Рейтинг морепродуктів: найбільш поживні види риби

Включення риби в раціон – це гарантія отримання поживних...

За десять років існування ринку лабораторного м’яса на ньому з’явилося 150 гравців

За цей час Mosa Meat розпочала будівництво гігантського заводу...

З ряски створили найстійкіший у світі білок. Він такий же, як яєчний

Лемна, відома як ряска, є прекрасним джерелом RuBisCO. У...

Nestlé та Starbucks розлили каву у пляшки, щоб вийти на нові ринки

«Завдяки нашим планам розширення кави RTD, Nestlé продовжуватиме розвивати...

Японський розробник зібрав мільйони на платформу для вирощування клітинного м’яса вдома

Окрім існуючих інвесторів компанію підтримали AgFunder та Beyond Next...

Вибір редактора
В продовження теми