За допомогою камери користувач сканує штрихкод, система знаходить товар в базі даних, показує склад і оцінює загальну користь або шкоду компонентів. Інформаційна база включає 300 тис. найменувань товарів, що продаються в українських магазинах. Базу даних продуктів щодня поповнюють контент-менеджери і самі користувачі. До того ж, користувачі мають можливість створювати списки продуктів на закупівлю, ділитися ними з іншими користувачами і разом відзначати придбані товари.
Засновниками стартапу є троє українців — Іван Іванов, Міша Мінов та Павло Ковальов. Наразі у команді працює 13 людей.
Розробка MVP (ред. – minimum viable product – продукт, що має мінімальні, але достатні для задоволення перших споживачів функції) Foodstr зайняла 3-4 місяці. В стартап засновники інвестували близько $70 000.
«Такий проект перший в Україні. Ми прагнемо зробити своїх земляків здоровішими та розвинути критичне ставлення до оманливих обіцянок на обгортках», – зазначено на сайті стартапу.
Поки що продукт абсолютно безкоштовний. У наступних версіях з’явиться підписка на додаткові функції.
Причиною появи стартапу засновники називають велике розмаїття продуктів на ринку. «Простій людині складно вибрати з того, що лежить на полицях магазину».
Команда розробила базову версію, для тестування якої залучили друзів з early adopters. Перш ніж додати будь-який функціонал, проводять A/B-тестування і отримують відгук від аудиторії, яка вже користується продуктом.
Крім того, проводять аналіз акутальності та затребуваності продукту – чи полегшить він життя користувачів, спростивши шлях до головної мети – безпечної та швидкої покупки. Після всіх перевірок додають функцію у застосунок.