Японська компанія Calbee співпрацює з Lotte для виробництва чипсів зі смаком жувальної гумки.
Вони створюють аромати, надихнувшись популярними гумками Blueberry Gum та Ume Gum.
Ume Gum на ринку – з 1976 року. Вона поєднує в собі сучасну комбінацію японської сливи та шисо (рослини сімейства м’яти). Популярний Blueberry Gumс, створений у 1982 році, передає кисло-солодкі нотки ягід.
Як повідомляють у Calbee, вони хотіли створити ажіотаж у дуже перенасиченому секторі: картопляні чипси є дуже популярними серед японських споживачів.
Їхній продаж у 2019 році становив 237 602 млн єн або $2,24 млн. Там прагнуть змусити клієнтів замислитися, “що їм до смаку”.
Нові чипси продаються в упаковках по 50 г. Вони доступні протягом обмеженого періоду в магазинах Don Quijote, APiTA та Piago за очікуваною роздрібною ціною – 120 єн ($1,13).