Бульба гум. Японська компанія виготовляє чипси зі смаком жувальної гумки

Японська компанія Calbee співпрацює з Lotte для виробництва чипсів зі смаком жувальної гумки. 

Вони створюють аромати, надихнувшись популярними гумками Blueberry Gum та Ume Gum.

Ume Gum на ринку – з 1976 року. Вона поєднує в собі сучасну комбінацію японської сливи та шисо (рослини сімейства м’яти). Популярний  Blueberry Gumс, створений у 1982 році, передає кисло-солодкі нотки ягід.

Як повідомляють у Calbee, вони хотіли створити ажіотаж у дуже перенасиченому секторі: картопляні чипси є дуже популярними серед японських споживачів.

Їхній продаж у 2019 році становив 237 602 млн єн або $2,24 млн. Там прагнуть змусити клієнтів замислитися, “що їм до смаку”. 

Нові чипси продаються в упаковках по 50 г. Вони доступні протягом обмеженого періоду в магазинах Don Quijote, APiTA та Piago за очікуваною роздрібною ціною – 120 єн ($1,13).

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Американський стартап вирощує яловичину на кукурудзі

Компанія створила кукурудзу, яка містить високий рівень бичачого міоглобіну – типу гемового протеїну (переносить електрони та транспортує кисень у...

TikTok стає драйвером продажів ресторанів: 36% замовляє їжу, побачивши її в додатку

Близько 55% користувачів TikTok відповіли, що хотіли б відвідувати ресторани, тому що відео з їжею виглядали привабливо.51% користувачів говорить,...

Тисячолітню воду з діючого вулкана випускатимуть у бутильованому форматі

Південноамериканський виробник напоїв Splendor випустить новий бренд мінеральної бутильованої води в січні 2022 року на південному сході США.Splendor Water...

Цього літа фінни питимуть міцне пиво з гусячого посліду

Ant Brew знаходиться в місті Лахті, яке Європейський Союз назвав Зеленою столицею Європи 2021 року.  Нову святкову серію пива випускатимуть...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

Може вас зацікавити

Стравою 2023 року стануть хліб та макарони зі знежирених домашніх цвіркунів

Держави-члени Європейського Союзу дали “зелене світло” проекту імплементаційних постанов...

Морозиво та маргарита одним натисканням кнопки – настільний гаджет отримав премію за інновації

CES 2021 – один з найбільш впливових технологічних заходів...

Рослинний пармезан та копчена гауда дістались Еміратів. Веганські сири там — рідкість

Компанія розпочала міжнародну експансію минулого року, стартувавши продажі в...

Фріпси з кавуна та пастила із йогурту: у Рівному варять унікальні фруктові снеки

Засновниця бренду Тетяна Новачук почала варити пастилу ще у...

Вибір редактора
В продовження теми