Бульба гум. Японська компанія виготовляє чипси зі смаком жувальної гумки

Японська компанія Calbee співпрацює з Lotte для виробництва чипсів зі смаком жувальної гумки. 

Вони створюють аромати, надихнувшись популярними гумками Blueberry Gum та Ume Gum.

Ume Gum на ринку – з 1976 року. Вона поєднує в собі сучасну комбінацію японської сливи та шисо (рослини сімейства м’яти). Популярний  Blueberry Gumс, створений у 1982 році, передає кисло-солодкі нотки ягід.

Як повідомляють у Calbee, вони хотіли створити ажіотаж у дуже перенасиченому секторі: картопляні чипси є дуже популярними серед японських споживачів.

Їхній продаж у 2019 році становив 237 602 млн єн або $2,24 млн. Там прагнуть змусити клієнтів замислитися, “що їм до смаку”. 

Нові чипси продаються в упаковках по 50 г. Вони доступні протягом обмеженого періоду в магазинах Don Quijote, APiTA та Piago за очікуваною роздрібною ціною – 120 єн ($1,13).

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Сироварня на Прикарпатті коптить гуцульський будз та ліпить коників

Засновники бренду — Юлія та Василь Тирсіники — з початком війни повернулися до України після десяти років життя в...

Виробник курячих нагетсів з гороху залучив $50 млн, щоб потроїти свою команду

Загальна сума інвестицій з початку роботи бренду становить $61 млн.Перший продукт компанії — NUGGS — це курячий нагетс на...

Стародавня цвіль перетворює відходи на страви, гідні Мішлена

Вони пропонують перетворювати відходи на гастрономічні страви, гідні ресторанів зі зірками Мішлена. Наприклад, у Копенгагені двозірковий ресторан Alchemist вже пропонує...

Звук робить каву терпкою, а бас додає гіркоти — вчені досліджують, як звуки впливають на смак їжі

«Ми співаємо та смакуємо тими ж органами. Смак, як і музика, також має кілька основних категорій», — пояснює Меш.Розглянувши...

У Франції почали шити люксові сумки зі шкіри, вирощеної із клітин

Шляхом нового фінансування компанія планує збільшити команду та розробити обладнання для масштабування виробництва.Faircraft базується в Парижі й вже працює...

Чорна піца та рожевий багет: як «Сільпо» додає кольору Чорній п’ятниці

Мережа супермаркетів «Сільпо» вирішила додати фарб Чорній п’ятниці та запропонувати альтернативу традиційному шопінг-хаосу. З 23 по 30 листопада «Сільпо»...

Сирна «Корона» та кульки у чорному перці — українські сири, які визнав світ

5 листопада в Португалії, місті Візеу, офіційно завершився міжнародний сирний конкурс World Cheese Awards 2024. Цього року на конкурсі...

Тренди у споживанні м’яса в Україні: виклики та перспективи

У сучасному світі м’ясна індустрія зазнає значних змін під впливом соціальних, економічних і технологічних факторів. Споживчі вподобання змінюються разом...

Може вас зацікавити

Після окупації українці створили експериментальний кизиловий соус до сиру та кизилове вино

Нове виробництво включає цех виготовлення  плодово-ягідної продукції площею 200...

Китайські вчені створили м’ясо з одноклітинних організмів. Воно підвищує імунітет.

Кошти від Гонконгського фонду інновацій та технологій (ITF) будуть...

Генетично модифіковані продукти: переваги та ризики для споживачів

Генетично модифіковані організми (ГМО) були суперечливим питанням протягом останніх...

Oxford Economics: на вирощуванні лабораторного м’яса можна заробити майже $3 млрд

Дослідження, проведене на замовлення виробника харчових клітинних продуктів Ivy...

В Україні створили перший рослинний стейк. Він схожий на мармурову яловичину

Паралельно з запуском виробництва рослинного стейка, компанія вже налагодила...

Вибір редактора
В продовження теми