Бульба гум. Японська компанія виготовляє чипси зі смаком жувальної гумки

Японська компанія Calbee співпрацює з Lotte для виробництва чипсів зі смаком жувальної гумки. 

Вони створюють аромати, надихнувшись популярними гумками Blueberry Gum та Ume Gum.

Ume Gum на ринку – з 1976 року. Вона поєднує в собі сучасну комбінацію японської сливи та шисо (рослини сімейства м’яти). Популярний  Blueberry Gumс, створений у 1982 році, передає кисло-солодкі нотки ягід.

Як повідомляють у Calbee, вони хотіли створити ажіотаж у дуже перенасиченому секторі: картопляні чипси є дуже популярними серед японських споживачів.

Їхній продаж у 2019 році становив 237 602 млн єн або $2,24 млн. Там прагнуть змусити клієнтів замислитися, “що їм до смаку”. 

Нові чипси продаються в упаковках по 50 г. Вони доступні протягом обмеженого періоду в магазинах Don Quijote, APiTA та Piago за очікуваною роздрібною ціною – 120 єн ($1,13).

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Ветеранська сокарня чавить сік, який можна зберігати рік без консервантів

Це сучасне виробництво працює за простим ефективним алгоритмом: спочатку фрукти миють та подрібнюють на спеціальному обладнанні, яке може обробляти...

Відомий кіноактор Ештон Катчер інвестує в топовий стартап з вирощування лабораторного м’яса

Співпраця орієнтована на прискорення зростання компанії у розробці та комерціалізації власних технологій виробництва культивованого м’яса.MeaTech 3D вважає, що технології...

«У подальшому ми плануємо розвивати формат dark store», — Олексій Юхимчук, співзасновник Rocket

В Україні нарощує оберти та виходить за кордон сервіс доставки їжі з ресторанів та супермаркетів Rocket. Одночасне підключення 10 міст,...

В українському монастирі XVII століття варять сир за стародавніми рецептами

Їжу за старовинними традиціями готують самі монахи. В рецептурі солодощів та молочних продуктів – тільки натуральні інгредієнти.Сир та масло...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Може вас зацікавити

Шкіра з ананасів — нова сировина для Nike, H&M та Hugo Boss від найбільшого виробника фруктів

В рамках нового партнерства Dole збиратиме залишки листя рослин...

Чіпси зі смаком квашеної капусти та шоколад із манго — хіти китайського ринку фастфуду

Такими результатами аналізу ринку поділилася Dada Group, що керує...

«У подальшому ми плануємо розвивати формат dark store», — Олексій Юхимчук, співзасновник Rocket

В Україні нарощує оберти та виходить за кордон сервіс...

Не гудуть. ТОП-10 компаній, які планують нажитися на їстівних хробаках та цвіркунах

BUG смажить сушені цвіркуниПіонер у світі розробки рецептур продуктів...

Кондитерська у Києві створює десерти із буряком і зеленою гречкою

Цукерки роблять вручну та фарбують натуральним какао-маслом із французькими...

Вибір редактора
В продовження теми