Бульба гум. Японська компанія виготовляє чипси зі смаком жувальної гумки

Японська компанія Calbee співпрацює з Lotte для виробництва чипсів зі смаком жувальної гумки. 

Вони створюють аромати, надихнувшись популярними гумками Blueberry Gum та Ume Gum.

Ume Gum на ринку – з 1976 року. Вона поєднує в собі сучасну комбінацію японської сливи та шисо (рослини сімейства м’яти). Популярний  Blueberry Gumс, створений у 1982 році, передає кисло-солодкі нотки ягід.

Як повідомляють у Calbee, вони хотіли створити ажіотаж у дуже перенасиченому секторі: картопляні чипси є дуже популярними серед японських споживачів.

Їхній продаж у 2019 році становив 237 602 млн єн або $2,24 млн. Там прагнуть змусити клієнтів замислитися, “що їм до смаку”. 

Нові чипси продаються в упаковках по 50 г. Вони доступні протягом обмеженого періоду в магазинах Don Quijote, APiTA та Piago за очікуваною роздрібною ціною – 120 єн ($1,13).

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Виробник крекерів із цвіркунів запускає франчайзинг. Вхід у бізнес – 300 тис. євро

Вхід у новий бізнес коштуватиме 300 тис. євро За ці кошти Origen Farms забезпечить початківців обладнанням та навчить їх технології...

Масло масляне. З кокосової олії створили замінник столового масла для веганів

Масло вироблене однойменним швейцарсько-філіппінським соціальним підприємством, заснованим Шарон Каттлеєю Ромеро-Фауд та її сестрою з Маніли Шейлою, а також трьома...

Українці роблять унікальне вино за ритмами планет, з дикими дріжджами та характером ґрунту

Винороб та власник Biologist Ігор Петренко понад 4 роки займається вивченням біодинамічного підходу та має виноградники у Лісниках та...

Фінський стартап зібрав мільйони на виробництво першого яєчного білка з грибів

У раунді взяли участь венчурні фонди, включаючи Maki VC та інвестора-мільярдера Agronomics Limited Джима Меллона.Фінансування використають на комерціалізацію своєї...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

Канадці випустили дитячі коктейлі, які покращують здоров’я та надають енергію

Нові Ready-to-Drink Kids Shakes доступні у двох популярних смаках...

Coca-Cola випустила лімітовану версію напою, створеного штучним інтелектом

Напій Y3000 було створено з використанням даних, зібраних від...

Діабетик створив фарш із спор грибів, щоб зробити свою дієту смачніше

Goodside Foods дебютує в сегменті безм’ясного фаршу, виготовленого з...

Ні луски, ні хвоста. Рослинна риба припливла до України

Зі стрімким ростом популярності продуктів на рослинній основі, споживачі...

Вибір редактора
В продовження теми