Дизайнерка з Іспанії перетворює харчові відходи на засоби по догляду за шкірою

Іспанська дизайнерка Джулія Рока Віра використовує недосконалі, з косметичної точки зору, фрукти та овочі у виробництві косметики

Віра виготовляє продукти по догляду за шкірою із фруктів, наприклад з апельсинів, від яких відмовилися супермаркети, оскільки вони не відповідали критеріям товарного вигляду. З таких апельсинів вона створила зволожуючий крем, мило, ароматичну суміш та сік для пиття під загальним брендом Lleig (каталонською мовою означає «потворний»).

Натхнення Віра знаходить у співпраці з Espigoladors —  соціальним проектом, який виступає за більш раціональне використання продуктів харчування.

Наразі проект Lleig — це більше крафтовий бренд, ніж масовий продукт. Основна його мета — розповісти людям про те, що можна зробити з непотрібними продуктами, не викидаючи їх на смітник. Зі слів Віри виготовляти косметику можна також з яблук, бананів, моркви та інших фруктів і овочів.

Порятунок продуктів, які втратили товарний вигляд, є досить новою сферою харчової промисловості. Основні її гравці на американському ринку — такі компанії як Misfits Market та Imperfect Foods. Вони збирають відбраковану, але придатну до вживання їжу та продають її зі знижками.

Чи стане виробництво засобів догляду за шкірою з таких «врятованих» продуктів масштабним зараз складно сказати. Однак це може бути ще однією ідеєю, як продуктам не потрапляти на смітник.

Нагадаємо, глобальний переробник тропічних фруктів Frutco і постачальник рослинних інгредієнтів Fooditive об’єдналися для боротьби з харчовими відходами з новою лінією підсолоджувачів в Європі на основі бананової шкірки.

Джерело

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Уряд профінансує ветеранам до 1 млн грн на сировину та обладнання

Грантова програма створена для учасників бойових дій, осіб з інвалідністю, які отримали її внаслідок війни, а також їхніх дружин...

Пошукова видача: Google і Burger King починають спільний проект

Творці всесвітньовідомого пошукового сервісу планують продавати снеки і бутерброди з пошуковими роботами замість начинки. Це жарт. Майже. Холдинг Alphabet,...

Стартап Hyundai зібрав $10 млн на завод з виробництва грибної шкіри

Гроші підуть на комерціалізацію штучної шкіри на основі міцелію у 2023 році.«Ми використаємо це нове фінансування, щоб відкрити виробничий...

Ізраїльська компанія розробила капсульну їжу із «потворних» овочів

Така їжа візуально вражає. Це зроблено для того, аби створити емпатичний зв’язок між людьми та тим, що вони споживають.Капсула...

Стартап створив шкіру із відходів виробництва сидру. Із неї шитимуть брендові ранці

Beyond Leather Materials створює шкіру під назвою Leap, використовуючи яблучні відходи від європейського виробництва соку та сидру.  Альтернативна шкіра на...

У супермаркетах з’явилися низькокалорійні стейки, створені мікробами

Стейк, отриманий без участі тварин, продаватимуть у Швейцарії в мережі Coop та в Німеччині в REWE. Ферментований стейк має неповторний...

Може вас зацікавити

Вчені створили біопластик з дріжджів з антимікробними властивостями

Такий біопластик має потенціал до використання в «розумній упаковці»...

Португальці переробили звичайні водорості на пиво та ікру

Це – альтернативна “осетрова” ікра та кустарне пиво на...

Вибір редактора
В продовження теми