Дизайнерка з Іспанії перетворює харчові відходи на засоби по догляду за шкірою

Іспанська дизайнерка Джулія Рока Віра використовує недосконалі, з косметичної точки зору, фрукти та овочі у виробництві косметики

Віра виготовляє продукти по догляду за шкірою із фруктів, наприклад з апельсинів, від яких відмовилися супермаркети, оскільки вони не відповідали критеріям товарного вигляду. З таких апельсинів вона створила зволожуючий крем, мило, ароматичну суміш та сік для пиття під загальним брендом Lleig (каталонською мовою означає «потворний»).

Натхнення Віра знаходить у співпраці з Espigoladors —  соціальним проектом, який виступає за більш раціональне використання продуктів харчування.

Наразі проект Lleig — це більше крафтовий бренд, ніж масовий продукт. Основна його мета — розповісти людям про те, що можна зробити з непотрібними продуктами, не викидаючи їх на смітник. Зі слів Віри виготовляти косметику можна також з яблук, бананів, моркви та інших фруктів і овочів.

Порятунок продуктів, які втратили товарний вигляд, є досить новою сферою харчової промисловості. Основні її гравці на американському ринку — такі компанії як Misfits Market та Imperfect Foods. Вони збирають відбраковану, але придатну до вживання їжу та продають її зі знижками.

Чи стане виробництво засобів догляду за шкірою з таких «врятованих» продуктів масштабним зараз складно сказати. Однак це може бути ще однією ідеєю, як продуктам не потрапляти на смітник.

Нагадаємо, глобальний переробник тропічних фруктів Frutco і постачальник рослинних інгредієнтів Fooditive об’єдналися для боротьби з харчовими відходами з новою лінією підсолоджувачів в Європі на основі бананової шкірки.

Джерело

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

На рисовому лушпинні та кавових відходах: китайці вирощують живі меблі із грибів

Ідея проєкту полягає в тому, щоб надати нове життя відходам та переосмислити підхід до виробництва предметів повсякденного вжитку, надаючи...

Українка створює шоколад на гречаному чаї з амарантом

Юлія – кондитер. Говорить, що створювати десерти вручну почала, оскільки у доньки була алергія. Перш ніж зайнятися виробництвом шоколаду, вона...

Американці створили «домашнього бармена», що готує 40 коктейлів одним натисканням кнопки

Представлений у двох варіантах Drinkworks Home Bar, забезпечує якість та зручність, оснащений системою з додатком для оптимізації приготування напоїв.Споживачам...

Із японського сорго створили стейк, «кращий за м’ясо». Розповідаємо, чим

Основою продукту стало японське сорго (такібі), що вирощується в Токусімі  Однією з головних продуктів лінійки є Nikugoe Hamburg Steak, який,...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

Може вас зацікавити

Стартап роздає морозиво з молока, яке створюють мікроби

Щоб познайомити споживачів з новим для них продуктом, американська...

Колишній фармацевт розробив спеціальні «антипохмільні» батончики — допомогли буремні вечірки

«Подумайте, перш ніж випити. Спочатку з’їжте SoBar», — йдеться...

Камон, хамон. Індичий мініхамон приваблює «зелених» туристів в українські села

Крафтовий продукт має унікальну рецептуру. Зокрема, його обвалюють у...

Вибір редактора
В продовження теми