Ukrainian hot chili peppers. Українська компанія виготовляє найгостріші соуси за «живою» технологією

Гострий смак робить людей здоровими та щасливими. З таким переконанням продовжує виводити свої продукти на полиці супермаркетів компанія «Вогняр», яка виготовляє найгостріші живі соуси в Україні.

spot_img

Соуси виготовляються за технологією холодної ферментації, що дозволяє зберегти смакоароматичні і корисні властивості свіжого перцю.

Холодна ферментація – власна розробка компанії.

Технологія передбачає бродіння подрібненого перцю при кімнатній температурі без доступу кисню.

За словами Валентина Калашника, власника маркетингового холдингу OSD Group та засновника ТМ «Вогняр», перш ніж запустити виробництво, він півроку експетиментував з різним перцем, бактеріями та самим процесом ферментації.

«Тоді ж я відкрив для себе технологію виробництва вина, та взяв ці знання на озброєння», – говорить він.

Зараз «Вогняр» має власну теплицю з вирощування надгострих перців, де стабільно висаджує 12-17 сортів. Серед них – Кароліна Ріпер, Хабанеро, Scorpion Red та інші нетипові для українського ринку пекельно гострі сорти.

«Кожен перець має унікальний аромат та тепловий профіль, а ферментація додатково розкриває його природній смак», – діляться в компанії.

Зараз надгострі українські соуси присутні у 5 великих торговельних мережах – як то «Ашан», «Сільпо» та інші. Частина продажів відбувається через соцмережі та сайт компанії.

Окрім соусів для любителів «вогню» розробили гострі цукерки. Їх можна потерти в салат або смакувати окремо. Також у лінійці нещодавно з’явився мармелад.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

«Продуктами року» 2022 споживачі назвали рослинний чеддер та котлети із грибів

«Це найбільша нагорода за інноваційні продукти, яку обирають споживачі. Вона служить еталоном для прогнозування головних інтересів і тенденцій на...

З чистої етикетки. У виробників рослинних гамбургерів з’явився новий конкурент

Бургер unMEAT складається з інгредієнтів без ГМО, містить 230 калорій і 17 грамів білка на порцію. У його складі...

Продажі рослинного м’яса зросли у півтора рази, але споживачі хочуть різноманітності

Аналіз показує, що промисловість рослинного м’яса розвивається, незважаючи на виклики, пов’язані з вливання у ринок нової категорії їжі, економічні...

Nestle поглинає сервіс доставки здорової їжі Freshly майже за мільярд

Кондитерський гігант готовий викласти за контроль над Freshly $950 млн. Механізм заробітку сервісу у продажах наборів готової їжі по...

Австралійці створили дитячу суміш із кокоса. Майже як материнське молоко

Співпраця з Університетом Квінсленду, батьками та медичними фахівцями дозволила створити продукт, що максимально наближений до материнського молока та забезпечує...

Запорізький виробник варить із кизилу дропси та фарширує ягоди анчоусами

Кизилові дропси виготовляють з кизилового та яблучного пюре з додаванням меду та йогурту.  Солодощі не містять цукру, але багаті на...

Може вас зацікавити

Не «Дружба». Споживачі виявили, що рослинний сир — це смачно

Протягом останніх років у переліку виробників рослинного сиру тільки...

Вибір редактора
В продовження теми