Соуси виготовляються за технологією холодної ферментації, що дозволяє зберегти смакоароматичні і корисні властивості свіжого перцю.
Холодна ферментація – власна розробка компанії.
Технологія передбачає бродіння подрібненого перцю при кімнатній температурі без доступу кисню.
За словами Валентина Калашника, власника маркетингового холдингу OSD Group та засновника ТМ «Вогняр», перш ніж запустити виробництво, він півроку експетиментував з різним перцем, бактеріями та самим процесом ферментації.
«Тоді ж я відкрив для себе технологію виробництва вина, та взяв ці знання на озброєння», – говорить він.
Зараз «Вогняр» має власну теплицю з вирощування надгострих перців, де стабільно висаджує 12-17 сортів. Серед них – Кароліна Ріпер, Хабанеро, Scorpion Red та інші нетипові для українського ринку пекельно гострі сорти.
«Кожен перець має унікальний аромат та тепловий профіль, а ферментація додатково розкриває його природній смак», – діляться в компанії.
Зараз надгострі українські соуси присутні у 5 великих торговельних мережах – як то «Ашан», «Сільпо» та інші. Частина продажів відбувається через соцмережі та сайт компанії.
Окрім соусів для любителів «вогню» розробили гострі цукерки. Їх можна потерти в салат або смакувати окремо. Також у лінійці нещодавно з’явився мармелад.