Ukrainian hot chili peppers. Українська компанія виготовляє найгостріші соуси за «живою» технологією

Гострий смак робить людей здоровими та щасливими. З таким переконанням продовжує виводити свої продукти на полиці супермаркетів компанія «Вогняр», яка виготовляє найгостріші живі соуси в Україні.

Соуси виготовляються за технологією холодної ферментації, що дозволяє зберегти смакоароматичні і корисні властивості свіжого перцю.

Холодна ферментація – власна розробка компанії.

Технологія передбачає бродіння подрібненого перцю при кімнатній температурі без доступу кисню.

За словами Валентина Калашника, власника маркетингового холдингу OSD Group та засновника ТМ «Вогняр», перш ніж запустити виробництво, він півроку експетиментував з різним перцем, бактеріями та самим процесом ферментації.

«Тоді ж я відкрив для себе технологію виробництва вина, та взяв ці знання на озброєння», – говорить він.

Зараз «Вогняр» має власну теплицю з вирощування надгострих перців, де стабільно висаджує 12-17 сортів. Серед них – Кароліна Ріпер, Хабанеро, Scorpion Red та інші нетипові для українського ринку пекельно гострі сорти.

«Кожен перець має унікальний аромат та тепловий профіль, а ферментація додатково розкриває його природній смак», – діляться в компанії.

Зараз надгострі українські соуси присутні у 5 великих торговельних мережах – як то «Ашан», «Сільпо» та інші. Частина продажів відбувається через соцмережі та сайт компанії.

Окрім соусів для любителів «вогню» розробили гострі цукерки. Їх можна потерти в салат або смакувати окремо. Також у лінійці нещодавно з’явився мармелад.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Гігант харчопрому створив алкогольний коктейль зі смаком маринованих огірків

Це перший раз, коли Claussen виходить на ринок напоїв за свою 150-річну історію.У компанії говорять, що все почалося у...

Три тисячі видів алкоголю та кава Stаrbucks. Дніпровський супермаркет зняв питання, що випити

Вартість фірмових напоїв, представлених на сайті компанії, коливається від 72.50 за до 218 грн. Загалом DMart має у асортименті 200...

Жіночі сімейні підприємства отримають до 1,3 млн грн на інновації та розширення

Грантова допомога спрямована на виробників товарів і надавачів послуг. Кошти надаватимуться на релокацію бізнесу, відкриття нового напрямку бізнесу, масштабування бізнесу...

Вершковий смак, білок та мінімум цукру. Із ячменю вперше створене повноцінне молоко

У ячмінному молоці є те, що шукають споживачі – білок (від 5 до 8 грамів), вітамін D, кальцій. Що...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Може вас зацікавити

Велика цукрова компанія створила соковите рослинне м’ясо із жому

Fidesse – це інгредієнт, який має надати ідеальної текстури...

Німецька компанія створила ціле рослинне яйце: з білком, жовтком та шкарлупою

У 2022 році стартап зібрав на свою розробку 5...

Аромат землі та поту: українці готують унікальний сир у попелі

Це — оригінальна інтерпретація рецепта сиру «реблошон» у сучасному...

Французи розробили паливо для суперкарів із відходів виноробства

Сировиною для виробництва палива стали винний осад та виноградні...

Вибір редактора
В продовження теми