Планктон для офісів. Снеками майбутнього будуть низькокалорійні чіпси з медуз

Медузи зазвичай розглядаються як джерело їжі в останню чергу, але зростаючий інтерес дослідників і кухарів викликають переосмислення цих желеподібних істот.

Команда данських дослідників розробила метод перетворення медуз, які багаті на поживні речовини, включаючи вітамін В12, магній і залізо, на хрусткі низькокалорійні чіпси.

Щоб позбутися зайвої води, тварин спочатку вимочують у спирті, потім – підсушують.

Весь технологічний процес займає кілька днів.

Для порівняння, традиційні методи сушіння зазвичай потребують 30-40 днів. При цьому отриманий на виході продукт виглядає не зовсім апетитно.

Цікаво, що за смаковими якостями чіпси з медуз нагадують звичайні картопляні, вони поживні та більш корисні. Окрім цього, висушені за допомогою етанолу медузи зберігають унікальний природний малюнок.

Компанія Sainsbury, друга за величиною мережа супермаркетів у Великобританії, прогнозує, що саме така їжа чекатиме зростаюче населення планети через найближчі 30 років.

Окрім чіпсів, висушені медузи можуть стати інгредієнтам для соусів чи окремих страв.

Це особливо актуально з огляду на те, що глобальне потепління сприяє розмноженню медуз у неймовірних кількостях.

Джерела: Sainsbury та ScienceDirect

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Перший рослинний супермаркет здивував: що найбільше купують вегани

Магазин площею 212 кв. м пропонує понад 2700 продуктів від 300 брендів, серед яких Alpro, Oatly, Beyond Meat, а...

Попереджає рак та діабет: ринковий гігант заробить більше мільярда на інноваційній рослинній їжі

Одна з найбільших у світі харчових компаній опирається на науку про кишечник У компанії акцентують, що харчові волокна та ферментована...

Coca-Cola запустила унікальний напій для 15-річних. Серія обмежена

Напій, що отримав назву Coca-Cola OREO Zero Sugar, є обмеженою серією і буде доступний у США та ще 35...

Лідери ринку створили глазуровані пончики для нарощування м’язів

Популярна мережа Dunkin' Donuts у співпраці з Bellring Brands, яка виготовляє харчові добавки для бодибілдингу, створила інновацію, від якою...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

У Кривому Розі роблять борошно з плоду довголіття, сушать на чіпси та печуть фокаччу

Вона розповідає, що на старті, розпочавши вирощувати батат, її...

Hyperloop для бургерів: У майбутньому їжу доставлятимуть по підземним трубам

Реалізувати цю ідею взявся американський стартап Pipedream Labs. Інноватор на...

Pepsi вперше випустила лімітовану серію фірмових пончиків

Бокс включає в себе унікальний пончик Pepsi ColaCream Donut...

Бренд компанії Nestlé створив пиво зі смаком легендарної піци

Цього року Tombstone у співпраці з виробником пива Voodoo...

Не підсковзнись. В Нідерландах вироблятимуть підсолоджувачі з бананової шкірки

Компаній Fooditive і Frutco спільно будують завод з виробництва...

Вибір редактора
В продовження теми