В Ізраїлі представили перший в світі стейк рибай на основі клітин, надрукований на 3D принтері

Ізраїльський виробник клітинного м'яса Aleph Farms і дослідники в області біомедичної інженерії з Ізраїльського технологічного інституту Техніон оголосили про створення першого в світі стейка рибай шляхом культивування клітин і тривимірного біодруку

Технологія 3D-біодруку Aleph Farms поєднує в собі культивування клітин і 3D-друк. Як зазначають в компанії, живим клітинам коров’ячої тканини надають форму, а потім інкубують для зростання, взаємодії та диференціації, що дозволяє м’ясу на основі клітин мати більше характеристик звичайного стейка.

Раніше Aleph Farms вже вирощували м’ясо в лабораторних умовах, але вперше використали клітини коров’ячої тканини для 3D-друку.

Процес створення такого стейка почався зі збору справжніх клітин корови, які потім були клоновані і культивовані в лабораторних умовах. Чотири основні клітини, з яких складається м’ясо – м’язова тканина, жир, кров і допоміжні клітини, які є основою «чорнила» для друку.

Індустрія клітинного м’яса нещодавно зробила кілька технічних і регуляторних кроків вперед, які наблизили її до того, щоб м’ясо з клітин стало звичайним продуктом на ринку. У грудні американська компанія Eat Just оголосила, що отримала дозвіл регулюючих органів Сінгапуру на продаж клітинних курячих котлет у ресторанах.

У 2018 році Aleph Farms виробила перший minute steak, вирощений з клітин, заявивши, що він «повністю передає за зовнішнім виглядом, формою і текстурою відчуття яловичого стейка». У 2019 році компанія співпрацювала з російськими рішеннями для 3D-біодруку для створення яловичини з клітин на Міжнародній космічній станції, демонструючи, що таке м’ясо може бути життєздатним джерелом їжі для далеких космічних місій. А в грудні прем’єр-міністр Ізраїлю Біньямін Нетаньяху став першим главою держави, який спробував м’ясо на основі клітин від Aleph Farms.

В компанії заявили, що тепер мають можливість виробляти будь-які види стейків, і незабаром розширять свій продуктовий портфель.

«Коли ми дивимося в майбутнє 3D-біодруку, можливості безмежні», – говорить  Шуламіт Льовенберг, співзасновниця і головний науковий співробітник Aleph Foods та професорка Ізраїльського технологічного інституту (Техніон).

Aleph Farms – не єдиний постачальник клітинного м’яса, який використовує 3D-біодрук. Компанія 3D Bioprinting Solutions влітку оголосила, що буде створювати курячі нагетси на основі клітин і рослин за допомогою 3D-друку для франшизи KFC в Росії. Ізраїльська компанія Meat-Tech 3D також використовує 3D-друк для виробництва м’яса на основі клітин з метою постачання іншим виробникам. А минулого місяця іспанська компанія Novameat, раніше відома своїми аналогами м’яса за допомогою 3D-друку, надрукувала найбільший в світі шматок культивованого м’яса.

Нагадаємо, що в Сінгапурі навесні відкриється промисловий інноваційний центр по виробництву штучного м’яса – The Protein Innovation Centre (PIC). Будівництво пілотного заводу триває, запуск запланований до квітня 2021 року.

Джерело

1 коментар

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Інвестори вклали $5 млн у виробництво котлет із плодів хлібного дерева

Компанія, яка спеціалізується на виробництві м'ясних альтернатив на основі джекфрута, продовжує розвивати свої продукти та посилювати свої позиції на...

Французьке гібридне молоко відкрило нову категорію на ринку молочних продуктів

Сучасні споживачі прагнуть збагачення асортименту продуктів харчування, що відрізнятимуться чудовим смаковим та здоровим харчовим профілем.Компанія Triballat Noyal пропонує потенційне...

Мішленівський шеф-кухар готує еко-страви на двох лезах від старого млина

Обід у його ресторані Knystaforsen обійдеться у 2450 шведських крон на одну особу  (приблизно 10 тис. грн), і скоріше...

Вчені знайшли консервант, який дозволяє їсти м’ясо сирим

New Chua — закуска із ферментованого свинячого м’яса. Їдять її у сирому вигляді і вона не викликає харчових отруєнь....

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Ринок бульбашкового чаю сягне $4 млрд. Гіганти готуються до буму

Якщо зараз цей сегмент оцінюється в $2,46 млрд (станом...

Стартап створив каву із “хвоста індички” та ще шести унікальних грибів

«Оживляючий» напій не містить кофеїну, але має у своєму...

Бельгійці створили «спортивне» пиво — з вітамінами та протеїном

З новим пивом компанія прагне розширити свою цільову аудиторію. До...

The Golden Flax Seeds. How innovative snack producer in Ukraine grew despite lockdowns

Is pandemic the best time for business experiments? Perhaps,...

Тонна щогодини. Німці створили промислове обладнання для рослинного м’яса

Обладнання позиціонується як промислове. Компанія розраховує, що воно стане...

Вибір редактора
В продовження теми