Овочі, що ростуть в магазині. До 2025 року гідропоніка стане хітом продажів

Джулія відкриває програму для планування меню і вносить стартові параметри, щоб спланувати святкову вечерю. Кількість осіб – 7, у сестри – непереносимість глютену, брат та бабуся з дідусем полюбляють італійські страви. І запланувати для старших дієту MIND – призначену для запобігання деменції та втрат функції мозку з віком.

Посміхаючись, вона додає веганську дієту тата, який насправді таємно воліє з’їсти смажений стейк.

Додаток попереджає її про те, що замовлення зроблено в місцевому супермаркеті, і його можна буде зібрати сьогодні о 13:00.

Так, за очікуваннями компанії Sainsbury, другої за величиною мережі супермаркетів у Великобританії, буде виглядати споживацька поведінка у 2025 році.

Sainsbury акцентує відразу на декількох тенденціях, які чекають ринок в найближчі п’ять років.

Перш за все, споживачі все частіше обиратимуть рослинну їжу. Дехто тяжітиме до флекситаріанства – максимального зменшення вживання тваринного м’яса, але не повної відмови від нього.

Очікується, що до 2025 року вегетаріанці та вегани становитимуть чверть британців, а на флекситаристів доводитиметься практично половина всіх споживачів у країні.

У зв’язку з цим ринок альтернативної білкової їжі виросте щонайменше на 25%.

Дуже популярною буде гідропоніка, адже вона потребує вдвічі менше місця та не залежить від клімату. Таке виробництво можна розмістити скрізь, навіть в самому супермаркеті.

«Гідропоніка може здійснити революцію у споживанні, адже це означає їсти по-справжньому свіжу їжу», – говорять в Sainsbury.

Приміром, гідропонні системи німецької технологічної компанії InFarm уже присутні у 137 ресторанах та магазинах по всій Європі.

І звісно, продовжиться розвиток стартапів, які пропонують складну інноваційну їжу – м’ясо, культивоване з грибів, молоко з водоростей, продукти харчування зі вмістом білку комах.

Не менш важливим стане пошук різноманіття інгридієнтів.

За оцінками Sainsbury, на сьогодні 75% їжі у світі дають 12 культур та 5 тварин. Дві третини рослинної їжі забезпечують чотири культури – кукуруза, соя, рис та пшениця.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Геніальність чи злочин проти їжі: споживачі реагують на запуск питного майонезу

Незвичайний продукт, запущений мережею зручних магазинів Lawson, вже здобув суперечливі відгуки як у соціальних мережах, так і серед споживачів.Nomu...

Американці розробили пончик майбутнього — містить стільки ж вуглеводів, як два шматочки банана

Тоді як традиційний пончик — це справжня вуглеводна «бомба», начинена цукром, жиром та борошном вищого ґатунку, перший продукт компанії...

12 пісних страв на Різдво: як урізноманітнити святкове меню

Кутя Найголовніша страва Різдва – кутя. Це те, що несе в собі дух цього свята! Окрім того, кутя готується з...

Британці створили магнієвий напій, що допомагає зосередитися та перемогти депресію

У магнієвій воді використовується унікальна формула компанії, TripleMg, що включає три різні типи магнію: цитрат, треонат та гліцинат магнію.Всі...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Мармурова яловичина, вирощена в лабораторії, стала продуктом року на світовому конкурсі

AgTech Breakthrough Awards — це міжнародна премія, що присуджується...

Glovo going global. Investor of world-famous startup explained about the principles of investing in “unicorns”

Maksym Filippov, executive director of the GR Capital venture...

Планктон для офісів. Снеками майбутнього будуть низькокалорійні чіпси з медуз

Команда данських дослідників розробила метод перетворення медуз, які багаті...

Сторічний бренд створив курятину в порошку, яка за хвилину перетворюється на м’ясо

Нова лінійка продуктів включає Plant-Based Chick’n, виготовлений лише з...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи»...

Вибір редактора
В продовження теми