Джулія відкриває програму для планування меню і вносить стартові параметри, щоб спланувати святкову вечерю. Кількість осіб – 7, у сестри – непереносимість глютену, брат та бабуся з дідусем полюбляють італійські страви. І запланувати для старших дієту MIND – призначену для запобігання деменції та втрат функції мозку з віком.
Посміхаючись, вона додає веганську дієту тата, який насправді таємно воліє з’їсти смажений стейк.
Додаток попереджає її про те, що замовлення зроблено в місцевому супермаркеті, і його можна буде зібрати сьогодні о 13:00.
Так, за очікуваннями компанії Sainsbury, другої за величиною мережі супермаркетів у Великобританії, буде виглядати споживацька поведінка у 2025 році.
Sainsbury акцентує відразу на декількох тенденціях, які чекають ринок в найближчі п’ять років.
Перш за все, споживачі все частіше обиратимуть рослинну їжу. Дехто тяжітиме до флекситаріанства – максимального зменшення вживання тваринного м’яса, але не повної відмови від нього.
Очікується, що до 2025 року вегетаріанці та вегани становитимуть чверть британців, а на флекситаристів доводитиметься практично половина всіх споживачів у країні.
У зв’язку з цим ринок альтернативної білкової їжі виросте щонайменше на 25%.
Дуже популярною буде гідропоніка, адже вона потребує вдвічі менше місця та не залежить від клімату. Таке виробництво можна розмістити скрізь, навіть в самому супермаркеті.
«Гідропоніка може здійснити революцію у споживанні, адже це означає їсти по-справжньому свіжу їжу», – говорять в Sainsbury.
Приміром, гідропонні системи німецької технологічної компанії InFarm уже присутні у 137 ресторанах та магазинах по всій Європі.
І звісно, продовжиться розвиток стартапів, які пропонують складну інноваційну їжу – м’ясо, культивоване з грибів, молоко з водоростей, продукти харчування зі вмістом білку комах.
Не менш важливим стане пошук різноманіття інгридієнтів.
За оцінками Sainsbury, на сьогодні 75% їжі у світі дають 12 культур та 5 тварин. Дві третини рослинної їжі забезпечують чотири культури – кукуруза, соя, рис та пшениця.