Ні луски, ні хвоста. Рослинна риба припливла до України

Американський бренд Good Catch виходить на український ринок з продуктами у вигляді рибних котлет на рослинній основі. Ексклюзивний дистриб'ютор інновації — компанія "Вест Мілз"

Зі стрімким ростом популярності продуктів на рослинній основі, споживачі хочуть ще більше альтернатив. Так для задоволення споживчого попиту компанія Вест Мілз виводить на ринок американський бренд Good Catch. Нагадаємо, що, крім того, Вест Мілз представляє в Україні бренд рослинного м’яса Beyond Meat, що протягом року здобув велику популярність серед поціновувачів здорового харчування, спортсменів, вегетаріанців та любителів новинок.

«Рослинна риба – безпечна, корисна та смачна альтернатива. Вона забезпечує необхідну кількість білку, вона насичена Омега-3, а також відзначається нульовим вмістом ртуті, відсутністю неприємного запаху, антибіотиків та мікропластику, що дуже часто присутні у звичайній рибі. До того ж це зменшує кількість екологічних проблем, що виникають через надмірний вилов риби. 

Наші партнери з нетерпінням чекали на цей продукт, тож зараз ми проводимо щоденно до 10 дегустацій з шеф-кухарями ресторанів, які першими запропонують своїм клієнтам цей інноваційний продукт — рибу майбутнього.», — говорить Станіслав Луцкович, CEO та співзасновник компанії “Вест Мілз” .

Good Catch – перший інноваційний бренд рослинної риби та морепродуктів у світі. Рибні котлети виготовляються із суміші з шести бобових: сочевиця, боби, горох, нут, соя та фава. Вони мають таку ж текстуру, смак та харчову цінність, що і звичайні рибні, при цьому не завдаючи шкоди навколишньому середовищу.

Засновники компанії, шеф-кухарі Чад та Дерек Сарно, стверджують, що вони цілеспрямовано уникають засудження людей, які споживають тваринне м’ясо та рибу. Навпаки створюють чудові на смак продукти на рослинній основі для всіх, від веганів до всеїдних.

У січні 2020 року в Нью-Йорку виробник рослинних морепродуктів отримав $ 32 млн в рамках фінансового раунду серії B. Серед стратегічних  інвесторів Good Catch: Greenleaf Foods та 301 INC, венчурне відділення General Mills. Компанія отримала інвестиції ще й від таких зірок, як Періс Хілтон, Вуді Харрельсон та Ленс Басс.

Вже у лютому котлети Good Catch  можна буде спробувати в усіх найпрогресивніших ресторанах країни, серед яких: мережа азіатських ресторанів Кітайка, Еко Буфет, Альтруіст, ZELYONKA, Gremio Grill, Зелений кит, Sky Garden, Євразія, Ketchup Room, Avocado Cafe, Вегануті, Orang Utan, Green 13, Yizha, Queen та онлайн доставка бургерів Beyond Meat у Києві, а також веганська мережа Om Nom Nom у Львові, Varburger у Дніпрі, GreenFood, Benedict, Jord, Live.Love.Avocado у Харкові та True cafe, Barco, ZOZH, Мінімаліст, Вилки-палки, Chill Out Vegan, Vegan.od.ua в Одесі. 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Пляжний бургер та крабовий пиріг: канадські гіганти створюють м’ясо з цукрових водоростей

Наразі триває етап науково-дослідної роботи у рамках партнерства та вже розроблені перші страви. Комерційне виробництво розпочнеться навесні 2022 року «Перехід на...

Найбільша в Україні мережа віртуальних ресторанів готова вийти на закордонні ринки

За розрахунками Дениса Кривенка, власника Foodz Ukraine, відкриття однієї професійної кухні з урахуванням усіх стандартів харчової безпеки обходиться від...

На роботів-офіціантів та кур’єрів — лідер роботехніки Keenon зібрав рекордні $200 млн

Раунд очолив фонд венчурного капіталу Softbank Vision Fund 2. Серед інших інвесторів — CICC ALPHA та Prosperity 7 Ventures.Keenon...

Китайці першими в світі налагодили вирощування в лабораторії пантів оленя

Це відбулося через кілька місяців після того, як Jimi Biotech представив першу в Китаї курку без кіток, – на...

Стартап створив шкіру із відходів виробництва сидру. Із неї шитимуть брендові ранці

Beyond Leather Materials створює шкіру під назвою Leap, використовуючи яблучні відходи від європейського виробництва соку та сидру.  Альтернативна шкіра на...

У супермаркетах з’явилися низькокалорійні стейки, створені мікробами

Стейк, отриманий без участі тварин, продаватимуть у Швейцарії в мережі Coop та в Німеччині в REWE. Ферментований стейк має неповторний...

Може вас зацікавити

Компанія МХП впроваджує професію м’ясних сомельє для мережі «М’ясомаркет» 

Мʼясні сомельє відрізняють ритейл МХП від інших мереж і...

Виробник кефіру створив напої з грибів, що зменшують тривожність та піднімають настрій

Адаптогенні напої є останнім доповненням до портфоліо ферментованих напоїв...

Вибір редактора
В продовження теми