Покоління Pepsi. Легендарний бренд перейшов на «функціональні» напої для підлітків

Напої виготовлені з фруктового соку, води та електролітів. Вони не містять доданого цукру або штучних підсолоджувачів і містять 60 калорій на порцію

Напої Frutly випускаються у трьох смаках: полуниця з ківі, фруктовий пунш і яблучно-виноградний та наразі доступні в продуктових магазинах США.

У PepsiCo сподіваються, що Frutly сподобається підліткам, які шукають «ароматного вгамування спраги», яке також відповідає перевагам батьків в харчуванні своїх дітей.

Випуск нового напою від PepsiCo покликаний привернути увагу представників покоління Z, які цінують здоров’я і добре самопочуття. Згідно з дослідженням Mintel, проведеним в 2018 році, майже половина підлітків у віці від 15 до 17 років заявили, що вважають вживання газованих напоїв шкідливим для здоров’я. В окремому опитуванні, проведеному в тому ж році Farm Rich, батьки підлітків заявили, що 30% їх щотижневого бюджету визначається тим, чим, коли і як їх діти люблять харчуватися. Ці тенденції тільки посилилися через пандемію.

Згідно з нещодавнім дослідженням, проведеним Research and Markets, світовий ринок функціональних напоїв у 2021 році зросте у середньому на 8,1% на рік.

світовий ринок функціональних напоїв у 2021 році зросте у середньому на 8,1% на рік

У вересні минулого року PepsiCo випустила ще один функціональний напій – Driftwell, призначений для розслаблення і зняття стресу.

У липні компанія Nestlé Waters North America запустила Nestlé Pure Life Fruity Water  — лінію з натуральними фруктовими ароматизаторами, електролітами та без цукру, підсолоджувачів, консервантів і штучних барвників. Продукт у картонній коробці Tetrapak, прикрашений мультяшними фруктовими персонажами, був націлений на молодшу аудиторію покоління Z. А минулого місяця Hellowater оголосила про плани з агротехнічної компанією Brandt щодо випуску нової лінійки функціональних напоїв, які будуть очищати організм від токсинів і підвищувати імунітет.

Незважаючи на зростаючу купівельну спроможність покоління Z, наразі на ринку не так багато пропозицій води без цукру або з низьким його вмістом, спеціально призначених для цієї вікової групи.

Нагадаємо, що Danone у Північній Америці випустила рослинний йогурт для дітей. Новий йогурт Silk Kids містить кальцій та вітамін D, виготовлений з мигдального молока, бобового білка та органічної кокосової олії. Продукт забарвлюється фруктово-овочевим соком і підсолоджується тростинним цукром.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Danone у Північній Америці випустила рослинний йогурт для дітей

Як зазначають у компанії, йогурт Silk Kids Almondmilk Yogurt Alternative містить на 25% менше цукру, ніж звичайні ароматизовані йогурти....

Тунець із сочевиці, крабові палички з водоростей — нові тренди foodtech

Багато хто чув про рослинне м'ясо, але настав час іншої тенденції. На тлі виснаження рибних запасів все частіше фінансування...

Стартап, що вирощує молоко в лабораторії, зібрав десятки мільйонів інвестицій з усього світу

Раунд знаменує собою одне з найбільших капіталовкладень у секторі клітинного сільського господарства Азії на сьогоднішній день.Топовий інвестор стартапу —...

Вуличний фаст-фуд, водорості та гриби — їжа цього року. Дослідження.

Американські аналітики доходять висновку, що найкращі перспективи в поточних умовах має вулична їжа. Вона приносить різноманітність смаків за невеликий...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Може вас зацікавити

Чіпскоїн. Pringles продає віртуальні чіпси за криптовалюту

Свою пропозицію компанія називає CryptoCrisp. Об’єм випуску серії з...

В Європі створять велику мережу комашиних ферм на штучному інтелекті

Завдяки фінансуванню компанія створить велику міжнародну мережу комахоферм.Заснована у...

На орбітальних станціях з’являться біоректори для вирощування лабораторного м’яса

За словами співзасновника та головного операційного директора Micro Meat...

Тістечка з чайних відходів знижують ризик ожиріння. Дослідження

Чай та кава відомі як джерела антиоксидантів, нерозчинної клітковини,...

Вибір редактора
В продовження теми