Бокс з фокусом. Український проєкт доставки «вітамінних коробок» розшириться на готові страви

Проєкт «Вітамінна коробка» створювався як альтернатива овочевим ринкам. Зараз він планує розширюється та додає нові напрямки.

За 2020 рік близько 5 тисяч готових продовольчих наборів – «вітамінних коробок» – були доставлені споживачам. Про це розповіла Анна Морозова, співзасновниця ТМ «Вітамінна коробка».

Проєкт стартував у квітні 2020-го як альтернатива для малих виробників України на обмеження, які ввела держава на початку коронавірусної пандемії. Це історія про кооперацію, пошук цікавих товарів, найкращих виробників та слідування споживацькій тенденції купівлі локальної продукції онлайн.

За час від запуску проєкту асортиментні позиції сезонної зеленої, овочевої, фруктової, ягідної та крафтової продукції склали понад 300 одиниць.

Анна Морозова, одна із засновниць проєкту. Фото: Facebook

«В готові продуктові бокси, які є змінними, ми вкладаємо різні сезонні овочі, фрукти, ягоди. Обов’язково найкращу зелень та крафтову продукцію від українських виробників», – розказала Анна Морозова.

Є «Заморські бокси» із нетиповими товарами: помела, ананас, гранат, цитрусові. Так би мовити, зимові доповнення, до яких звикли українці.

«Чекаємо, що українські виробники, які вже пробують вирощувати таку продукцію, зможуть її постачати в достатньому обсязі для продажів. Це буде дуже круто!» – говорить співзасновниця проєкту.

Бокси створені за принципом «Вітаміни для родини на тиждень».

Родини у всіх різні, тому і існують «The Box для» себе, «Міні» та «Максі». Є «Зелений Фітнес бокс», «Веганський бокс», «Хочу Борщ» і навіть «Вінегрет».

«Пробуємо реалізовувати джеми, конфітюри, консервовану продукцію крафтових фермерів. На черзі – вибір виробників молочної продукції, сирів, м’яса, збільшення кількості бакалії», – ділиться Анна Морозова.

Додає, що навесні буде багато новинок, плануються програми доставки боксів на кілька тижнів за системою «HEALTHY FOOD», а також вже готові страви в наборах.

За її словами, цікавим у такій роботі є те, що вдається відкривати нових виробників харчових продуктів. Від маленьких крафтових, які займаються пастилою, горіхами, цукерками, чорносливом, приправами – до тих, хто робить натуральну олію з різними смаками.

«Співпраця виробників та «Вітамінної коробки» є унікальною. Вона дає можливість донести свій продукт до кінцевого споживача та отримати фідбек, можливість постійно вдосконалюватися та розширюватися, розробляти етикетки, пакування, рекламні компанії», – розповідає Анна Морозова.

Це свого роду консалтинг для виробників, який повноцінно запрацює навесні.

«2020 рік був роком відкриття нових можливостей, якими ми скористались. А ще роком отримання знань та налагодження процесів. Далі можна підкорювати світ. Ми знаємо, як!» – додала вона.

Джерело: newfood.ua

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

NASA даст $1 млн тому, хто розробить меню для астронавтів у міжпланетних перельотах

Це - загальний призовий фонд ІІ етапу конкурсу, де шукають новаторів екологічних форм виробництва продуктів харчування з мінімальною затратою...

Біореактори під Гаагою стали вирощувати лабораторну свинину удвічі швидше, ніж раніше

Тепер від клітини до свинячої ковбаски проходить всього 4 дні, замість 8 днів раніше.Завдяки досягненню проривних можливостей у технології,...

Стартап зібрав десятки мільйонів на «супермікробів», які покращать пиво для веганів

Компанія забрала $25 млн у раунді серії А, які використає на розширення свого портфеля інгредієнтів, що допоможуть покращити смак...

Сухі енергетики випустила компанія, створена на честь шерпа, що покорив Джомолунгму

Нова позиція TENZING — енергетичні напої у вигляді порошків, розфасованих у пакетики.Кожен пакетик містить вдвічі більше функціональних інгредієнтів, ніж...

Стартап створив шкіру із відходів виробництва сидру. Із неї шитимуть брендові ранці

Beyond Leather Materials створює шкіру під назвою Leap, використовуючи яблучні відходи від європейського виробництва соку та сидру.  Альтернативна шкіра на...

У супермаркетах з’явилися низькокалорійні стейки, створені мікробами

Стейк, отриманий без участі тварин, продаватимуть у Швейцарії в мережі Coop та в Німеччині в REWE. Ферментований стейк має неповторний...

Може вас зацікавити

Інноваційний український foodtech зародиться із кластерів із потужними R&D центрами — Борис Шестопалов, HD-group

Як забезпечити цю трансформацію — newfood.ua розповів Борис Шестопалов,...

Магія їжі майбутнього: вперше створили смузі зі шпинату, авокадо та яєчного білку, який виробляють мікроби

Новий коктейль під назвою Pineapple Greens Protein містить біоідентичний...

Вибір редактора
В продовження теми