За 2020 рік близько 5 тисяч готових продовольчих наборів – «вітамінних коробок» – були доставлені споживачам. Про це розповіла Анна Морозова, співзасновниця ТМ «Вітамінна коробка».
Проєкт стартував у квітні 2020-го як альтернатива для малих виробників України на обмеження, які ввела держава на початку коронавірусної пандемії. Це історія про кооперацію, пошук цікавих товарів, найкращих виробників та слідування споживацькій тенденції купівлі локальної продукції онлайн.
За час від запуску проєкту асортиментні позиції сезонної зеленої, овочевої, фруктової, ягідної та крафтової продукції склали понад 300 одиниць.
«В готові продуктові бокси, які є змінними, ми вкладаємо різні сезонні овочі, фрукти, ягоди. Обов’язково найкращу зелень та крафтову продукцію від українських виробників», – розказала Анна Морозова.
Є «Заморські бокси» із нетиповими товарами: помела, ананас, гранат, цитрусові. Так би мовити, зимові доповнення, до яких звикли українці.
«Чекаємо, що українські виробники, які вже пробують вирощувати таку продукцію, зможуть її постачати в достатньому обсязі для продажів. Це буде дуже круто!» – говорить співзасновниця проєкту.
Бокси створені за принципом «Вітаміни для родини на тиждень».
Родини у всіх різні, тому і існують «The Box для» себе, «Міні» та «Максі». Є «Зелений Фітнес бокс», «Веганський бокс», «Хочу Борщ» і навіть «Вінегрет».
«Пробуємо реалізовувати джеми, конфітюри, консервовану продукцію крафтових фермерів. На черзі – вибір виробників молочної продукції, сирів, м’яса, збільшення кількості бакалії», – ділиться Анна Морозова.
Додає, що навесні буде багато новинок, плануються програми доставки боксів на кілька тижнів за системою «HEALTHY FOOD», а також вже готові страви в наборах.
За її словами, цікавим у такій роботі є те, що вдається відкривати нових виробників харчових продуктів. Від маленьких крафтових, які займаються пастилою, горіхами, цукерками, чорносливом, приправами – до тих, хто робить натуральну олію з різними смаками.
«Співпраця виробників та «Вітамінної коробки» є унікальною. Вона дає можливість донести свій продукт до кінцевого споживача та отримати фідбек, можливість постійно вдосконалюватися та розширюватися, розробляти етикетки, пакування, рекламні компанії», – розповідає Анна Морозова.
Це свого роду консалтинг для виробників, який повноцінно запрацює навесні.
«2020 рік був роком відкриття нових можливостей, якими ми скористались. А ще роком отримання знань та налагодження процесів. Далі можна підкорювати світ. Ми знаємо, як!» – додала вона.
Джерело: newfood.ua