Бокс з фокусом. Український проєкт доставки «вітамінних коробок» розшириться на готові страви

Проєкт «Вітамінна коробка» створювався як альтернатива овочевим ринкам. Зараз він планує розширюється та додає нові напрямки.

За 2020 рік близько 5 тисяч готових продовольчих наборів – «вітамінних коробок» – були доставлені споживачам. Про це розповіла Анна Морозова, співзасновниця ТМ «Вітамінна коробка».

Проєкт стартував у квітні 2020-го як альтернатива для малих виробників України на обмеження, які ввела держава на початку коронавірусної пандемії. Це історія про кооперацію, пошук цікавих товарів, найкращих виробників та слідування споживацькій тенденції купівлі локальної продукції онлайн.

За час від запуску проєкту асортиментні позиції сезонної зеленої, овочевої, фруктової, ягідної та крафтової продукції склали понад 300 одиниць.

Анна Морозова, одна із засновниць проєкту. Фото: Facebook

«В готові продуктові бокси, які є змінними, ми вкладаємо різні сезонні овочі, фрукти, ягоди. Обов’язково найкращу зелень та крафтову продукцію від українських виробників», – розказала Анна Морозова.

Є «Заморські бокси» із нетиповими товарами: помела, ананас, гранат, цитрусові. Так би мовити, зимові доповнення, до яких звикли українці.

«Чекаємо, що українські виробники, які вже пробують вирощувати таку продукцію, зможуть її постачати в достатньому обсязі для продажів. Це буде дуже круто!» – говорить співзасновниця проєкту.

Бокси створені за принципом «Вітаміни для родини на тиждень».

Родини у всіх різні, тому і існують «The Box для» себе, «Міні» та «Максі». Є «Зелений Фітнес бокс», «Веганський бокс», «Хочу Борщ» і навіть «Вінегрет».

«Пробуємо реалізовувати джеми, конфітюри, консервовану продукцію крафтових фермерів. На черзі – вибір виробників молочної продукції, сирів, м’яса, збільшення кількості бакалії», – ділиться Анна Морозова.

Додає, що навесні буде багато новинок, плануються програми доставки боксів на кілька тижнів за системою «HEALTHY FOOD», а також вже готові страви в наборах.

За її словами, цікавим у такій роботі є те, що вдається відкривати нових виробників харчових продуктів. Від маленьких крафтових, які займаються пастилою, горіхами, цукерками, чорносливом, приправами – до тих, хто робить натуральну олію з різними смаками.

«Співпраця виробників та «Вітамінної коробки» є унікальною. Вона дає можливість донести свій продукт до кінцевого споживача та отримати фідбек, можливість постійно вдосконалюватися та розширюватися, розробляти етикетки, пакування, рекламні компанії», – розповідає Анна Морозова.

Це свого роду консалтинг для виробників, який повноцінно запрацює навесні.

«2020 рік був роком відкриття нових можливостей, якими ми скористались. А ще роком отримання знань та налагодження процесів. Далі можна підкорювати світ. Ми знаємо, як!» – додала вона.

Джерело: newfood.ua

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Уряд профінансує ветеранам до 1 млн грн на сировину та обладнання

Грантова програма створена для учасників бойових дій, осіб з інвалідністю, які отримали її внаслідок війни, а також їхніх дружин...

Американський стартап розробив «грибне м’ясо», яке можна буде купити уже в 2022 році

Компанія Meati розробила цільне м'ясо з ферментованого міцелію, структуроване як звичайні шматки тваринного аналога.«М'ясо Meati — це поживний цільно-харчовий...

Українських виробників навчать торгувати на Amazon та eBay

Навчання електронній комерції дозволить українським підприємцям налагодити зв’язки з ринками ЄС, зареєструватися та продавати свою продукцію на міжнародних торгових...

Які компанії є лідерами ринку альтернативного протеїну?

Beyond Meat — американська компанія, що була заснована у 2009 році в Лос-Анджелесі, штат Каліфорнія. Компанія займається виробництвом рослинних...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Естонці роблять сир із ягід ялівцю, що залишились від перегонки джину

З 2019 року Liviko почали застосовувати відпрацьовані ягоди як...

Вчені запрограмували їжу танцювати на тарілці за допомогою струму

Нове дослідження має на меті надати ігровий та інтерактивний...

Cargill інвестував у стартап, що вирощує в лабораторії тваринний жир

Cubiq Foods виготовляє відразу декілька продуктів, серед яких –...

Маркування харчових продуктів — що це таке, і чому це важливо?

У нещодавніх змінах в постановах цього документу було зазначено,...

Nestle підтримала розробника веганських бургерів – смачніших за Impossible Food та Beyond Meat

Перша пропозиція компаній, гамбургер з гороховим протеїном без глютену,...

Вибір редактора
В продовження теми