Бокс з фокусом. Український проєкт доставки «вітамінних коробок» розшириться на готові страви

Проєкт «Вітамінна коробка» створювався як альтернатива овочевим ринкам. Зараз він планує розширюється та додає нові напрямки.

За 2020 рік близько 5 тисяч готових продовольчих наборів – «вітамінних коробок» – були доставлені споживачам. Про це розповіла Анна Морозова, співзасновниця ТМ «Вітамінна коробка».

Проєкт стартував у квітні 2020-го як альтернатива для малих виробників України на обмеження, які ввела держава на початку коронавірусної пандемії. Це історія про кооперацію, пошук цікавих товарів, найкращих виробників та слідування споживацькій тенденції купівлі локальної продукції онлайн.

За час від запуску проєкту асортиментні позиції сезонної зеленої, овочевої, фруктової, ягідної та крафтової продукції склали понад 300 одиниць.

Анна Морозова, одна із засновниць проєкту. Фото: Facebook

«В готові продуктові бокси, які є змінними, ми вкладаємо різні сезонні овочі, фрукти, ягоди. Обов’язково найкращу зелень та крафтову продукцію від українських виробників», – розказала Анна Морозова.

Є «Заморські бокси» із нетиповими товарами: помела, ананас, гранат, цитрусові. Так би мовити, зимові доповнення, до яких звикли українці.

«Чекаємо, що українські виробники, які вже пробують вирощувати таку продукцію, зможуть її постачати в достатньому обсязі для продажів. Це буде дуже круто!» – говорить співзасновниця проєкту.

Бокси створені за принципом «Вітаміни для родини на тиждень».

Родини у всіх різні, тому і існують «The Box для» себе, «Міні» та «Максі». Є «Зелений Фітнес бокс», «Веганський бокс», «Хочу Борщ» і навіть «Вінегрет».

«Пробуємо реалізовувати джеми, конфітюри, консервовану продукцію крафтових фермерів. На черзі – вибір виробників молочної продукції, сирів, м’яса, збільшення кількості бакалії», – ділиться Анна Морозова.

Додає, що навесні буде багато новинок, плануються програми доставки боксів на кілька тижнів за системою «HEALTHY FOOD», а також вже готові страви в наборах.

За її словами, цікавим у такій роботі є те, що вдається відкривати нових виробників харчових продуктів. Від маленьких крафтових, які займаються пастилою, горіхами, цукерками, чорносливом, приправами – до тих, хто робить натуральну олію з різними смаками.

«Співпраця виробників та «Вітамінної коробки» є унікальною. Вона дає можливість донести свій продукт до кінцевого споживача та отримати фідбек, можливість постійно вдосконалюватися та розширюватися, розробляти етикетки, пакування, рекламні компанії», – розповідає Анна Морозова.

Це свого роду консалтинг для виробників, який повноцінно запрацює навесні.

«2020 рік був роком відкриття нових можливостей, якими ми скористались. А ще роком отримання знань та налагодження процесів. Далі можна підкорювати світ. Ми знаємо, як!» – додала вона.

Джерело: newfood.ua

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Тофу тобі в бургер: Перша веганська мережа почала торгуватися на біржі

Компанія відкрила свій перший ресторан у 2016 р., а два роки потому – власний виробничий цех, що дозволило їй...

Екстрачорний шоколад АВК першим в Україні отримав міжнародну веганську ліцензію V-Label

Екстрачорний шоколад АВК тепер офіційно рекомендовано для людей, які дотримуються рослинної дієти. Варто зазначити, що відповідний сертифікат отримує лише...

Проєкт Bake4Ukraine отримав грант на обладнання українським пекарням

Гуманітарний проєкт #Bake4Ukraine отримав грант, що передбачає надання обладнання (нового чи б/в) 50 українським пекарням, які знаходяться в зоні...

Зри в корінь. Українці створили сканер продуктів на наявність шкідливих добавок

За допомогою камери користувач сканує штрихкод, система знаходить товар в базі даних, показує склад і оцінює загальну користь або...

IDS Ukraine відновлює довоєнний рівень виторгу та демонструє зростання вартості активів у 2024 році

Згідно із прогнозами виторг компанії за рік становитиме 6,8 млрд грн, що відповідає довоєнному рівню. Це дозволить IDS Ukraine...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

Може вас зацікавити

Данський постачальник інгредієнтів створив «надбілок» — він формує м’язи та лікує

Новий Lacprodan BLG-100 — це чистий інгредієнт бета-лактоглобуліну (BLG),...

Ланч із тирси. З відходів деревини створили високозасвоюваний білок

«Лігноцелюлозна біомаса є «недооціненим ресурсом» у плані досягнення продовольчої...

Гейтс та Безос запускають йогурти із вулканічних грибків

Це третя лінійка продуктів компанії, яка ввійшла у список...

В Ефіопії з «фальшивих бананів» роблять хліб, що може нагодувати 100 млн людей

Рослина, яку називають енсет або «фальшивий банан», в Ефіопії...

Латте вже не те. З грибів та конопель розробили ідеальне рослинне молоко для кави

Обидва варіанти рослинного молока пройшли успішні тести серед баристів,...

Вибір редактора
В продовження теми