Кава проти ковіду: тепер її можна зварити прямо зі смартфону

Компанія Keurig Commercial придумала, як безпечно готувати каву для тих співробітників, яким необхідно відвідувати робочі місця під час пандемії COVID-19.

Для цього у свою лінійку комерційних кавоварок вона додала функцію безконтактного управління.

Тепер користувачу достатньо завантажити додаток Keurig Remote Brew, і він зможе віддалено вибрати каву чи інший напій, яким посмакує через кілька хвилин.

Додаток активує процес заварювання через Bluetooth

Нова функція доступна для кавоварок Eccellenza Touch і Eccellenza Momentum.

Безконтактна інноваційна технологія доповнює інший інструментарій, який компанія розробила для підтримки безпеки споживання кави в умовах пандемії, включаючи наліпки на підлогу для соціального дистанціонування, набори для глибокого очищення кавоварок тощо.

«Попри зміни, викликані COVID-19, ми прагнемо забезпечити комфорт і зберегти можливість безпечно випити чашку хорошої кави на робочому місці», — сказав Філ Драпо, старший віце-президент Keurig.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Індонезійські ферментовані коржі можна смажити як шашлик або котлети

Традиційна індонезійська страва — темпе — це веганське джерело протеїну, що не містить жиру, багатий на мікро- і макроелементи...

Рослинний пармезан та копчена гауда дістались Еміратів. Веганські сири там — рідкість

Компанія розпочала міжнародну експансію минулого року, стартувавши продажі в США, Іспанії, Франції, Італії, Мальті та Нідерландах.ОАЕ в компанії розглядають...

Ядерна ікра. Британці першими виростили чорну ікру у лабораторії

Exmoor Caviar відома світу як ферма по вирощуванню ікри осетрових, де умови існування риб максимально наближені до природних. Зараз...

Дієта без яловичини, омарів та молока врятує Землю від апокаліпсису

"Якби кожен на Землі відмовився від м’яса та риби, то це врятувало б довкілля від тисяч тонн вуглецевих викидів",...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Перша інновація за сто років – PEPSI випустила напій, збагачений азотом

Nitro Pepsi буде доступна в банках по всій країні...

Піонер ринку рослинного м’яса випустить стейк, який поверне компанії втрачені мільярди

Новий продукт матиме мінімальний перелік інгредієнтів із високим вмістом...

Чіповані: 92% відвідувачів ресторанів після вакцинації продовжать замовляти їжу онлайн

Про це свідчать результати дослідження, опубліковані виданням Delivering On...

Із японського сорго створили стейк, «кращий за м’ясо». Розповідаємо, чим

Основою продукту стало японське сорго (такібі), що вирощується в...

Danone озброївся штучним інтелектом для створення нових веганських продуктів

Технологія Brightseed вивчає рослини на молекулярному рівні, щоб ідентифікувати...

Вибір редактора
В продовження теми