Кава проти ковіду: тепер її можна зварити прямо зі смартфону

Компанія Keurig Commercial придумала, як безпечно готувати каву для тих співробітників, яким необхідно відвідувати робочі місця під час пандемії COVID-19.

Для цього у свою лінійку комерційних кавоварок вона додала функцію безконтактного управління.

Тепер користувачу достатньо завантажити додаток Keurig Remote Brew, і він зможе віддалено вибрати каву чи інший напій, яким посмакує через кілька хвилин.

Додаток активує процес заварювання через Bluetooth

Нова функція доступна для кавоварок Eccellenza Touch і Eccellenza Momentum.

Безконтактна інноваційна технологія доповнює інший інструментарій, який компанія розробила для підтримки безпеки споживання кави в умовах пандемії, включаючи наліпки на підлогу для соціального дистанціонування, набори для глибокого очищення кавоварок тощо.

«Попри зміни, викликані COVID-19, ми прагнемо забезпечити комфорт і зберегти можливість безпечно випити чашку хорошої кави на робочому місці», — сказав Філ Драпо, старший віце-президент Keurig.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Японія готова увірватися у сегмент лабораторного м’яса та риби

Глобальна співпраця буде спрямована на прогресуючий розвиток клітинного виробництва в Японії та Азіатсько-Тихоокеанському регіоні.Завдяки угоді японська JACA матиме розширений...

Ринок foodtech у 2020 році: 331 угоди на $8,6 млрд

6 місце: розробник біотехнологій Manus Bio — $ 340 млнManus Bio  — американський розробник передової технології ферментації, призначеної для...

Покоління Z назвало головним пріоритетом їжу. Половина — за рослинне м’ясо

Цей показник збільшився з 21% восени 2020 року, але не досяг 25%, зафіксованих у 2019-му.Аналітики Piper Sandler проводили опитування...

На олії з мікробів смажатимуть котлети та картоплю фрі — краще для екології та здоров’я

Інновація потрапила на прилавки роздрібних точок продажу рік тому, проте це – дебют стартапу у закладах громадського харчування.Культивована олія...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Курячу грудку чи стейк вирощуватимуть із клітин тварин за три тижні

Такої думки Емі Чен, головний операційний директор UPSIDE Foods,...

Переселенець виготовляє кіпріотський сир на обладнанні за півмільйона гривень

Один із грантів вони вклали у придбання нового обладнання...

Ізраїльський стартап виготовлятиме спортивне харчування на основі білків грудного молока

Грудне молоко цінується за його імуностимулюючі властивості, протизапальну, зміцнюючу...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до...

Європейський інвестбанк вперше виділив 20 млн євро на альтернативне м’ясо

Компанія підписала кредитну угоду на 20 млн євро, що...

Вибір редактора
В продовження теми