Кава проти ковіду: тепер її можна зварити прямо зі смартфону

Компанія Keurig Commercial придумала, як безпечно готувати каву для тих співробітників, яким необхідно відвідувати робочі місця під час пандемії COVID-19.

Для цього у свою лінійку комерційних кавоварок вона додала функцію безконтактного управління.

Тепер користувачу достатньо завантажити додаток Keurig Remote Brew, і він зможе віддалено вибрати каву чи інший напій, яким посмакує через кілька хвилин.

Додаток активує процес заварювання через Bluetooth

Нова функція доступна для кавоварок Eccellenza Touch і Eccellenza Momentum.

Безконтактна інноваційна технологія доповнює інший інструментарій, який компанія розробила для підтримки безпеки споживання кави в умовах пандемії, включаючи наліпки на підлогу для соціального дистанціонування, набори для глибокого очищення кавоварок тощо.

«Попри зміни, викликані COVID-19, ми прагнемо забезпечити комфорт і зберегти можливість безпечно випити чашку хорошої кави на робочому місці», — сказав Філ Драпо, старший віце-президент Keurig.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Стартап розклав стевію на молекули, щоб створити ідеально підсолоджувач

PureCircle розробили власні сорти стевії та пропонують найширший, з їх слів, асортимент модифікаторів смаку та підсолоджувачів. У компанії встановили, що...

Німці друкують молоко у вигляді аркушів А4. Щоб випити, треба додати води

Продукт має вигляд квадратних аркушів карамельного відтінку. Вони мають розмір А4 і зручні до пересилання через поштові скриньки.З кожного...

Євген Клопотенко: «Спогади дитинства — одна з найважливіших складових смачної їжі»

Євген Клопотенко — рок-стар української кулінарії. Саме він захистив наш борщ від російських зазіхань і започаткував зміни у харчуванні...

Заморіть черв’ячка. Попит на їжу з комах драйвитимуть пенсіонери та вегани

Такими очікуваннями поділився Седрік Ауріол, співзасновник французької біотехнологічної компанії Agronutris.Нещодавно Agronutris отримала дозвіл на продаж комах та продукції з...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Компанія GFS отримала національну бізнес-премію Private Label 2021 в номінації «Інновація року».

GFS спеціалізується на виготовленні продукції у форматі «ready meal»...

Фінський стартап будує першу у світі фабрику для виробництва білка з повітря

Нові виробничі потужності під назвою Factory 01 дозволить масштабувати...

Бутерм’яс: із пшеничного глютену створили в’ялене рослинне м’ясо

Перший із них, Spicy Kung Pao Jerky, виготовляється зі...

Технологи розклали ріпак на складові для інноваційного м’яса. Раніше це були відходи

Технологія допомагає розділяти насіння ріпаку на олію, білок та...

Перестиглі банани пустили на еко-шкіру: з тонни отримують 50 кв. м полотна

Зі зростанням етичної моди бренди почали віддавати перевагу м’якій...

Вибір редактора
В продовження теми