Тонна щогодини. Німці створили промислове обладнання для рослинного м’яса

Німецька компанія Bühler випустила PolyCool 1000 — високоефективну охолоджувальну матрицю, яка разом з екструдером може створювати волокнисті текстури для рослинного м’яса чи риби.

Обладнання позиціонується як промислове. Компанія розраховує, що воно стане ефективним рішенням для задоволення швидкозростаючого попиту на рослинні білкові замінники.

«Завдяки PolyCool 1000 можна налагодити високопотужне виробництво, зменшити витрати та зробити замінники м’яса більш доступними», — каже Крістоф Фогель, керівник відділу білків та інгредієнтів у Bühler.

Охолоджувальні штампи інноваційного обладнання працюють за технологією екструзії, щоб створити текстури, які дуже нагадують традиційне тваринне м’ясо.

Екструзія — універсальний процес, який можна застосовувати до широкого спектра рослинної сировини для створення продуктів, що імітують м’ясо по структурі волокон, кольору та смаку.

Невід’ємною частиною процесу є охолоджувальна плашка. Саме вона допомагає досягти необхідної структури «м’яса».

PolyCool 1000 може переробляти сою, бобові, культури та побічні відходи — як то відпрацьована сировина з пивоварень, мікроводорості тощо.

Продуктивність обладнання сягає 1000 кг на годину.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

На автоматі: Цього року Walmart запустить маршрут доставки повністю без водія

Сума інвестицій не розголошується. Проте відомо, що це є частиною великого раунду фінансування загальним обсягом у $2,75 млрд.До цього...

Ринок веганської риби подвоїться. Її створюють із баклажанів

Оскільки споживачі дедалі більше хвилюються про навколишнє середовище, добробут тварин і власне здоров’я, попит на морепродукти рослинного походження стрімко...

Вчені знайшли консервант, який дозволяє їсти м’ясо сирим

New Chua — закуска із ферментованого свинячого м’яса. Їдять її у сирому вигляді і вона не викликає харчових отруєнь....

Зняв вершки. Найбільший у світі виробник вівсяного молока розпочав IPO

Цей крок відбувається на тлі зростаючої популярності «молока без молока», оскільки споживачі віддають все більшу перевагу рослинним продуктам.Згідно з...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Канадський стартап створює морепродукти із грибів енокі та кореня чистотілу

Розробка Seed to Surf базується на дослідженні вподобань споживачів....

Китай будує гігантську фабрику для промислового вирощування лабораторної свинини

Зараз CellX готується подати заявку на схвалення інноваційної їжі...

Стає прозоріше: ЄС більше не вважає безпечною добавку, що робить жуйки непрозорими

«E171 — це барвник без харчової цінності», — говорить...

Мікроби ферментують із фруктових відходів жир, який замінить пальмову олію

Стартап використовує технологію точної ферментації, за якої мікроби живляться...

Український бренд консервує унікальні мініовочі та пече крекери з капустою

Засновник господарства Ян Островський почав цю діяльність у 2014...

Вибір редактора
В продовження теми