Mitsubishi доєдналася до просування футуристичної страви, адже її харчовий підрозділ здобув неабиякий досвід у біотехнологічних процесах, фірмовому виробництві продуктів харчування та місцевих каналах збуту в Японії.
Рослинне м’ясо виготовляється на пілотному заводі BioFarm. Його повноцінний запуск запланований на кінець 2022 року.
Окрім Японії іншим цільовим ринком для інноваційного продукту стане Сінгапур.
Зараз компанії працюють над адаптацією яловичини Aleph — вирощуваної в культиваторах із клітин живих тварин, що не містять ГМО.
«Адаптація полягає в досягненні потрібного смаку та узгодженні деяких нюансів з японськими споживачами й контролюючими огранами», — розповідає Дідьє Тубія, співзасновник та генеральний директор Aleph Farms.
Проте додає, що регулятори заохочують інновації. Прозорий діалог з ними почався ще на ранніх стадіях розвитку стартапу.
До слова, комерціалізація клітинного стейку розпочалася у листопаді минулого року, разом з першим етапом будівницвта заводу BioFarm. Згодом компанія перенесе виробництво на власну платформу, призначену для масового вирощування м’яса.
Досі стартап експериментував з вирощуванням клітинного м’яса на Міжнародній космічній станції, за 338 км від природних ресурсів.