Drizly буде інтегрований з додатком Uber Eats, але компанія обіцяє зберегти і окремий додаток Drizly.
Зараз доставка алкоголю Drizly доступна в 1400 містах США. Стартап був заснований у 2012 року, а у 2017-му Bloomberg оцінював його вартість у $73 млн. У квітні минулого року Drizly повідомив про зростання продажів на 400% порівняно з базовим рівнем.
Значний ривок вдалося здійснити за рахунок притоку нових клієнтів.
Якщо до пандемії коронавірусу американці ігнорували можливість покупки алкоголю онлайн, то за минулий рік електронна комерція показала неабиякий приріст. Алкоголь став одним із товарів, що демонстрував найбільше зростання, оскільки ресторани, бари та інші заклади були закриті, а споживачі стали проводити більше часу вдома.
Дара Хосровшахі, генеральний директор Uber, зазначив, що з придбанням Drizly компанія розраховує розширити свою географічну присутність на ринку. Можливо, і за кордоном.
На відміну від Uber, у якого є команда водіїв, Drizly насправді не доставляє алкоголь. Вона скоріше використовує своє програмне забезпечення для підключення покупців до роздрібних мереж чи винних магазинів, які потім координують доставку товару до споживачів.
Купівля Uber алкогольного стартапу за неймовірну суму в $1,1 млрд — це ставка на те, що доставка додому алкоголю триватиме навіть після послаблення коронавірусних обмежень.
До слова, це не перша велика угода Uber за останній час. Раніше рада директорів компанії погодила придбання Postmates за $2,65 млрд. Це четвертий найбільший сервіс доставки їжі в США після DoorDash, GrubHub і Uber Eats. Закриття угоди заплановане на перший квартал 2021 року.