Uber купує алкогольний стартап в 15 разів дорожче за його реальну вартість

Uber Technologies купує стартап з доставки алкоголю Drizly приблизно за $1,1 млрд готівкою та акціями. Очікується, що угода буде закрита в першій половині 2021 року.

Drizly буде інтегрований з додатком Uber Eats, але компанія обіцяє зберегти і окремий додаток Drizly.

Зараз доставка алкоголю Drizly доступна в 1400 містах США. Стартап був заснований у 2012 року, а у 2017-му Bloomberg оцінював його вартість у $73 млн. У квітні минулого року Drizly повідомив про зростання продажів на 400% порівняно з базовим рівнем.

Значний ривок вдалося здійснити за рахунок притоку нових клієнтів.

Якщо до пандемії коронавірусу американці ігнорували можливість покупки алкоголю онлайн, то за минулий рік електронна комерція показала неабиякий приріст. Алкоголь став одним із товарів, що демонстрував найбільше зростання, оскільки ресторани, бари та інші заклади були закриті, а споживачі стали проводити більше часу вдома.

Дара Хосровшахі, генеральний директор Uber, зазначив, що з придбанням Drizly компанія розраховує розширити свою географічну присутність на ринку. Можливо, і за кордоном.

На відміну від Uber, у якого є команда водіїв, Drizly насправді не доставляє алкоголь. Вона скоріше використовує своє програмне забезпечення для підключення покупців до роздрібних мереж чи винних магазинів, які потім координують доставку товару до споживачів.

Купівля Uber алкогольного стартапу за неймовірну суму в $1,1 млрд — це ставка на те, що доставка додому алкоголю триватиме навіть після послаблення коронавірусних обмежень.

До слова, це не перша велика угода Uber за останній час. Раніше рада директорів компанії погодила придбання Postmates за $2,65 млрд. Це четвертий найбільший сервіс доставки їжі в США після DoorDash, GrubHub і Uber Eats. Закриття угоди заплановане на перший квартал 2021 року.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Європейський проєкт друкує автозапчастини із кукурудзи, лимонів та мигдальної шкаралупи

Це демонструє проєкт BARBARA, який фінансується Європейською комісією та приватним сектором.Проєкту вдалося зі звичайних харчових залишків, включаючи лимонну цедру,...

Уже в продажу: Рослинне м’ясо Beyond Meat в мережі супермаркетів «Сільпо»

Beyond Meat називають справжньою їжею майбутнього, адже всі продукти компанії на 100% складаються з рослин, не містять глютену, сої,...

Ізраїльська компанія найняла робота друкувати веганські 3D-бургери

Ізраїльська компанія використовуватиме цю технологію для виробництва м’ясних альтернатив на замовлення. У рамках партнерства з вітчизняною мережею гамбургерів BBB «шеф-кухар»...

Бренд компанії Nestlé створив пиво зі смаком легендарної піци

Цього року Tombstone у співпраці з виробником пива Voodoo Ranger, обіцяє вивести на ринок пиво IPA зі смаком піци.Пиво...

Лієв Шрайбер та Євген Гудзь спекли великодній хліб із борошна з розмінованого поля

Пшеницю, з якої була виготовлена ​​ця паска, зберіг фермер із північної частини області, що потерпала від постійних обстрілів. Вироблене...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Може вас зацікавити

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один...

Ізраїльський стартап зібрав третину мільярда на розширення виробництва лабораторного м’яса

Ізраїльська компанія Future Meat Technologies зібрала найбільшу у світі...

Цукром із трюфелів замінять канцерогенний аспартам

MycoTechnology виявила солодкий білок у медових трюфелях. Компанія стверджує,...

Столітній молочний гігант створив напій для нарощування м’язів

Лінійка UP2U Recover, що включає протеїнові напої зі смаком...

Українська пивоварня варить крафтові напої в колаборації з музикантами

“Після перемоги буде велике свято, на якому проллється багато...

Вибір редактора
В продовження теми