Uber купує алкогольний стартап в 15 разів дорожче за його реальну вартість

Uber Technologies купує стартап з доставки алкоголю Drizly приблизно за $1,1 млрд готівкою та акціями. Очікується, що угода буде закрита в першій половині 2021 року.

Drizly буде інтегрований з додатком Uber Eats, але компанія обіцяє зберегти і окремий додаток Drizly.

Зараз доставка алкоголю Drizly доступна в 1400 містах США. Стартап був заснований у 2012 року, а у 2017-му Bloomberg оцінював його вартість у $73 млн. У квітні минулого року Drizly повідомив про зростання продажів на 400% порівняно з базовим рівнем.

Значний ривок вдалося здійснити за рахунок притоку нових клієнтів.

Якщо до пандемії коронавірусу американці ігнорували можливість покупки алкоголю онлайн, то за минулий рік електронна комерція показала неабиякий приріст. Алкоголь став одним із товарів, що демонстрував найбільше зростання, оскільки ресторани, бари та інші заклади були закриті, а споживачі стали проводити більше часу вдома.

Дара Хосровшахі, генеральний директор Uber, зазначив, що з придбанням Drizly компанія розраховує розширити свою географічну присутність на ринку. Можливо, і за кордоном.

На відміну від Uber, у якого є команда водіїв, Drizly насправді не доставляє алкоголь. Вона скоріше використовує своє програмне забезпечення для підключення покупців до роздрібних мереж чи винних магазинів, які потім координують доставку товару до споживачів.

Купівля Uber алкогольного стартапу за неймовірну суму в $1,1 млрд — це ставка на те, що доставка додому алкоголю триватиме навіть після послаблення коронавірусних обмежень.

До слова, це не перша велика угода Uber за останній час. Раніше рада директорів компанії погодила придбання Postmates за $2,65 млрд. Це четвертий найбільший сервіс доставки їжі в США після DoorDash, GrubHub і Uber Eats. Закриття угоди заплановане на перший квартал 2021 року.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Лідер ринку спортивних напоїв створив вишневий сік, що відновлює м’язи

Продукт преміум-класу, концентрат Черибунді готується на основі терпкої вишні, найбільш багатої антиоксидантами суперягоди у світі. Компанія застосовує власний методом екстрагування...

Експерти компанії «Перемога коноплі» розробили власну формулу альтернативного м’яса

Компанія з Кентуккі вважає, що лід у цьому напрямку таки тріснув, і відповідь лежить у… коноплі. Victory Hemp позиціонує себе...

Інвестори повірили у вафлі з буряків – проєкт профінансовано на 257%

Американець збирає інвестиції на запуск виробництва суперфуду – млинців та вафель на рослинній основі.Продукт не міститиме цукру, молока, сої,...

МХП запускає проєкт з організації харчування для інших компаній

Як компанія з потужним кулінарним виробництвом, багаторічною експертизою у роботі з харчовими продуктами, високими стандартами якості МХП запускає новий...

Пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні – дослідження

Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить про значні зміни у сфері, що зумовлені як глобальними тенденціями, так і...

Кондитерська мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи

Власна кондитерська» мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи у пакованні, дизайн якого створили українські ілюстраторки —...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Може вас зацікавити

Лідер інноваційної етноботаніки створив їстівний порошок із коноплі, що не впливає на психіку

«Значні дослідження чітко показують, що КБР може допомогти зменшити...

Рослинне м’ясо роблять для м’ясоїдів. Хто насправді споживає цей продукт?

Основними споживачами рослинного м’яса та молока є не вегани...

«Це» створило коктейльні ковбаски та шматочки «не бекону» з рослин

Продукт є одним із трьох у новій літній лінійці....

Mitsubishi разом з ізраїльським стартапом годуватиме японців клітинними стейками

Mitsubishi доєдналася до просування футуристичної страви, адже її харчовий...

Дефіцит морепродуктів закриють рослинні креветки, друковані кальмари та краби із пробірки

Проте пропозиція не зростає такими ж темпами. Кількість морепродуктів,...

Вибір редактора
В продовження теми