Мінімізація точок дотику у приміщенні між людьми вимагатиме трохи технологій та багато творчості.
У 2021 та наступних роках ресторани прагнутимуть до максимального збільшення кількості відкритих барів і лаунджів, шукатимуть неординарні способи використання вуличних фасадів, парковок, тротуарів і парків.
Для тих, хто не може запропонувати перекуси на відкритому повітрі, відмінним варіантом стане хоча б тематична пропозиція для пікніка.
У майбутньому тарілками будуть коробки, а обідом — їжа на виніс. Компанія Baum + Whiteman, легенда ресторанного консалтингу, звертає увагу власників закладів, що обід вдома став основною тенденцією, яка виникла через пандемію.
обід вдома став основною тенденцією, яка виникла через пандемію
Наприклад, мексиканський ресторан Good Hombres в Торонто уже пропонує відвідувачам набір для приготування тако вдома, який доступний для самовивозу чи доставки. А сімейні «обідні пакети» набули особливої популярності під час Дня Подяки в США.
На додаток, успішні ресторани майбутнього матимуть добре інтегровану стратегію доставки з інтернет-магазином. Згідно з дослідженням Oracle Food and Beverage, проведеним у серпні 2020 року, 86% відвідувачів вважають за краще замовляти їжу прямо з ресторану, а не використовувати сторонній додаток або платформу.
І звісно, однією з топових тенденцій стане сильний брендинг, як то гарно оформлена тара в екологічних матеріалів в форматі «to go».