Трохи технологій і багато творчості: якими будуть успішні ресторани майбутнього

Ресторанним трендом майбутнього стане «безконтактний шик». В період постпандемії закладам харчування доведеться прийняти цей факт, і забезпечити відвідувачам таку розкіш.

Мінімізація точок дотику у приміщенні між людьми вимагатиме трохи технологій та багато творчості.

У 2021 та наступних роках ресторани прагнутимуть до максимального збільшення кількості відкритих барів і лаунджів, шукатимуть неординарні способи використання вуличних фасадів, парковок, тротуарів і парків.

Для тих, хто не може запропонувати перекуси на відкритому повітрі, відмінним варіантом стане хоча б тематична пропозиція для пікніка.

У майбутньому тарілками будуть коробки, а обідом — їжа на виніс. Компанія Baum + Whiteman, легенда ресторанного консалтингу, звертає увагу власників закладів, що обід вдома став основною тенденцією, яка виникла через пандемію.

обід вдома став основною тенденцією, яка виникла через пандемію

Наприклад, мексиканський ресторан Good Hombres в Торонто уже пропонує відвідувачам набір для приготування тако вдома, який доступний для самовивозу чи доставки. А сімейні «обідні пакети» набули особливої популярності під час Дня Подяки в США.

На додаток, успішні ресторани майбутнього матимуть добре інтегровану стратегію доставки з інтернет-магазином. Згідно з дослідженням Oracle Food and Beverage, проведеним у серпні 2020 року, 86% відвідувачів вважають за краще замовляти їжу прямо з ресторану, а не використовувати сторонній додаток або платформу.

І звісно, однією з топових тенденцій стане сильний брендинг, як то гарно оформлена тара в екологічних матеріалів в форматі «to go».

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Веганська Nutella стане доступною з нового року

З січня 2025 року новий продукт з'явиться на полицях супермаркетів Італії, Бельгії та Франції. Основна зміна у рецепті полягає в...

Стартап розробив рослинне молоко з вишневих кісточок

Себастіон Єщко, один із співзасновників Kern Tec, розповів, що натхнення створити компанію з’явилося тоді, коли підприємці дізналися у місцевих...

Геніальність чи злочин проти їжі: споживачі реагують на запуск питного майонезу

Незвичайний продукт, запущений мережею зручних магазинів Lawson, вже здобув суперечливі відгуки як у соціальних мережах, так і серед споживачів.Nomu...

Oleksii Kovalenko, ‘Epicur’ brand founder: on earning reputation and money on the philosophy of happiness

Even in his daily life, this person wears clothed in the corporate green colors. It's hard to catch him...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Може вас зацікавити

Nestlé інвестує у фуа-гру з древньої японської приправи

Це вже другий сезонний запуск рослинної фуа-гри. Нова версія...

Колишній топ-менеджер Kraft Heinz створив веганське вершкове морозиво із вівса

До нової категорії OATSIDE увійшов через рік після отримання...

Південна Корея створює Кремнієву долину для вирощування м’яса із стовбурових клітин

Уряд очікує, що усунення регулювання допоможе швидшому росту інновацій...

ТОП-10 екологічних варіантів харчування — рейтинг органічних продуктів

Сучасні тенденції у харчуванні все більше визначаються прагненням до...

Чотири роки роботи для українців: як розвивається мережа магазинів «М’ясомаркет»

Магазини «М’ясомаркет» зʼявилися на ринку України у 2020 році....

Вибір редактора
В продовження теми