Трохи технологій і багато творчості: якими будуть успішні ресторани майбутнього

Ресторанним трендом майбутнього стане «безконтактний шик». В період постпандемії закладам харчування доведеться прийняти цей факт, і забезпечити відвідувачам таку розкіш.

Мінімізація точок дотику у приміщенні між людьми вимагатиме трохи технологій та багато творчості.

У 2021 та наступних роках ресторани прагнутимуть до максимального збільшення кількості відкритих барів і лаунджів, шукатимуть неординарні способи використання вуличних фасадів, парковок, тротуарів і парків.

Для тих, хто не може запропонувати перекуси на відкритому повітрі, відмінним варіантом стане хоча б тематична пропозиція для пікніка.

У майбутньому тарілками будуть коробки, а обідом — їжа на виніс. Компанія Baum + Whiteman, легенда ресторанного консалтингу, звертає увагу власників закладів, що обід вдома став основною тенденцією, яка виникла через пандемію.

обід вдома став основною тенденцією, яка виникла через пандемію

Наприклад, мексиканський ресторан Good Hombres в Торонто уже пропонує відвідувачам набір для приготування тако вдома, який доступний для самовивозу чи доставки. А сімейні «обідні пакети» набули особливої популярності під час Дня Подяки в США.

На додаток, успішні ресторани майбутнього матимуть добре інтегровану стратегію доставки з інтернет-магазином. Згідно з дослідженням Oracle Food and Beverage, проведеним у серпні 2020 року, 86% відвідувачів вважають за краще замовляти їжу прямо з ресторану, а не використовувати сторонній додаток або платформу.

І звісно, однією з топових тенденцій стане сильний брендинг, як то гарно оформлена тара в екологічних матеріалів в форматі «to go».

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Пошукова видача: Google і Burger King починають спільний проект

Творці всесвітньовідомого пошукового сервісу планують продавати снеки і бутерброди з пошуковими роботами замість начинки. Це жарт. Майже. Холдинг Alphabet,...

18 лютого на форумі «Хлібопекарський бізнес – 2021» обговорять проблемні питання галузі

Цільова аудиторія: керівники хлібопекарських і кондитерських підприємств, директори з якості, начальники департаментів постачання, головні інженери, начальники виробництв, а також...

Інвестори дали $1,6 млн на клітинних лобстерів. Це – чисте м’ясо, тільки без панцира

Серед інвесторів Cultured Decadence — Bluestein Ventures, Joyance Partners, Revolution’s Rise of Rest Seed Fund, gener8tor, GlassWall Syndicate, Bascom...

Uber купує чилійську службу доставки продуктів. Угоду закриють наступного місяця

Uber придбав мажоритарний пакет акцій Cornershop ще у 2019 році. Уже тоді генеральний директор компанії Дара Хосровшахі говорила, що...

Мармурова яловичина, вирощена в лабораторії, стала продуктом року на світовому конкурсі

AgTech Breakthrough Awards — це міжнародна премія, що присуджується компаніям, які впроваджують інноваційні рішення у виробництві їжі та сільському...

Німці створили сир із дріжджів, який продаватимуть супермаркети, які є і в Україні

Серед магазинів, що розпочали продаж, — мережі Rewe, Billa і Metro. Це унікальне досягнення стало можливим після успішного залучення компанією...

Може вас зацікавити

Тонна щогодини. Німці створили промислове обладнання для рослинного м’яса

Обладнання позиціонується як промислове. Компанія розраховує, що воно стане...

За птахою удачі. В єрусалимській лабораторії виростять курячу грудку за 6 євро

Future Meat Technologies, що базується в Єрусалимі, заявляє, що...

Вибір редактора
В продовження теми