Власник АВК про те, чому кондитерська компанія взялася за випуск рослинного м’яса

Компанія «АВК», один із трьох найбільших кондитерських брендів України, недавно відкрила для себе нову нішу, запустивши на ринок рослинне м’ясо під брендом DREAMEAT.

Продукт дійсно унікальний, адже вперше веганська альтернатива не містить метилцелюлози. Простими словами, паперу. Натомість у складі — збалансований за амінокислотним складом білок — по 21 грам на кожну котлету.

newfood.ua розпитав Володимира Авраменко, мажоритарного власника компанії «АВК», як з’явилася ідея розбавити асортимент солодощів «м’ясом», та коли його можна буде купити в супермаркеті.

Чому кондитерська фабрика «АВК» випустила рослинне м’ясо? Як ви прийшли до такого рішення?

За всю еволюцію людство пройшло всі етапи розвитку — від канібалізму до поїдання інших ссавців. Питання переходу людства до рослинного харчування піднімав свого часу ще Лев Толстой.

Ми не хочемо дорікати комусь у тому, який він має раціон. Але підштовхувати людей до переходу на рослинну харчування — необхідно. Це, свого роду, місія.

Займаючись виробництвом кондитерських виробів та шоколаду, я щороку відвідував найбільші харчові виставки у світі, і був максимально натхнений міццю людського інтелекту та масштабами презентацій. Кілометри всього найкращого, нового, що створила людина. Шоколадні аромати в повітрі. Всі посміхаються, всі щасливі.

Виставка м’ясної промисловості мене шокувала. У величезному приміщенні інші запахи — НЕ шоколадні, а запахи вбитих тварин. Їхні трупи висіли праворуч і ліворуч, а вся потужність сучасних машин спрямована на те, як їх краще порубати, розчленувати і переробити для того, щоб людині було смачно.

Виставка м’ясної промисловості мене шокувала

Я був вражений. Ринок м’ясної промисловості величезний, щороку у світі вбивають близько 70 млрд тварин. В той момент я згадав про експерименти з рослинним білком на французькому заводі «Фарматон» (вперше на цьому заводі Володимир Авраменко побував ще на початку 2000-х — Авт), і у мене дозрів план переходу від філософії до активних дій. Уже в 2013 році у співпраці з французькими розробниками та канадським інститутом ми почали створення власних рецептур з рослинними білками.

Через рік в Україні почалася криза, і на деякий час ми занурилися у поточні турботи. Сьогодні, нарешті, ми звершили те, чим займалися останні 2 роки: перше рослинне м’ясо без метилцелюлози у вигляді котлети для бургера.

З цим кроком компанія «АВК» переступила рубікон — зросла і перестала бути лише кондитерською. Тепер «АВК» — продуктова компанія.

Уже в 2013 році у співпраці з французькими розробниками та канадським інститутом ми почали створення власних рецептур з рослинними білками

На кого ви орієнтувалися, створюючи DREAMEAT?

«АВК» впроваджує інновації всі 30 років своєї роботи. Ми завжди створювали те, чого не було на ринку. Для батончика «Мажор», який виготовлявся на французькому обладнанні, самі розробляли ТУ, в Україні цього не було. Не робити те, що роблять всі — в ДНК нашої компанії. І, звісно, технологічність.

Сьогодні українці чудово розбираються в гаджетах, автомобілях, моді, але не зрозуміло, чому суспільство ігнорує своє харчування.

В Україні мало виробництв, які готові радикально переорієнтовуватися на абсолютно нові продукти, що відповідають трендам і потребам сучасного світу. Щодо м’яса, то зараз все, що є на ринку, більше нагадує суміш антибіотиків та гормонів росту. А людям потрібна здорова їжа!

Ми взяли це на озброєння ще на старті розробки рослинного продукту. Воно мало вийти збалансованим та корисним. Отримати вдалі пропорції жирів, білків та вуглеводів для гарного засвоєння організмом. А ще багато працювали, щоб DREAMEAT було смачним та мало звичну текстуру.

У своїй публікації на Facebook ви заявляєте, що DREAMEAT не містить в складі метилцелюлози. Чому вирішили вдатися до такого кроку?

Ми свідомо не використовували цей компонент, наша котлета — повністю здоровий і натуральний продукт. Натомість метилцелюлоза має протипоказання для людей з ускладненнями шлунково-кишкового тракту, не рекомендується дітям.

Ми прибрали зі складу все, що можна було поставити під сумнів, і створили максимально смачний продукт.

DREAMEAT — це перший крок компанії АВК в бік виробництва продуктів здорового харчування. Який буде наступний?

Насправді — не перший крок. З самого початку у нас була стратегія створення якісних продуктів, і ми неухильно їй слідували.

Свого часу ми відмовилися від виробництва солодощів, якість яких не могли гарантувати. Виключали сумнівні інгредієнти, щоб не вступати в компроміс з якістю.

Ще раніше ми вийшли за рамки кондитерської галузі, та випустили перший здоровий мультизлаковий снек Brunch.

Запуск натурального рослинного м’яса – наша особлива гордість. Це багаторічні дослідження, тести і розробки.

Запуск натурального рослинного м’яса – наша особлива гордість

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Українська компанія пакує сир у стіки та змішує з червоною ікрою

Сир створено спеціально як снек до ранкової кави, і компанія сподівається, що він стане новим щоденним ритуалом для українців. «А...

З’явилось п’ять тисяч нових продуктів із горіха, який регулює роботу мозку

Минулого року в Європі було випущено понад 5000 нових продуктів з мигдалю. Це становить майже половину світового виробництва (43,7%).Провідними країнами...

Засновник соцмережі поїтиме корів пивом, щоб виростити найсмачнішу яловичину

Цукерберг, чиї статки становлять $126,5 млрд, з 2014 року скуповував сотні акрів на острові Кауаї, і зараз володіє 1400...

Засновник виробництва м’ясних чипсів: чверть обороту іде на рекламу

Обсяг українського ринку снеків у 2023 році оцінюється у 7,5 млрд грн Бренди органічної продукції складають близько 15%, з яких...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Рослинне молоко за 3 хвилини: домашній пристрій претендує стати новою “мікрохвильовкою”

Пристрій виявився популярнішим, ніж того очікували засновники стартапу Міхаель...

Продовольчий гігант Bunge інвестує у їжу майбутнього – продукти з комах

Nutrition Technologies використовує личинки чорної солдатської мухи для біологічного...

Ізраїльський стартап зібрав третину мільярда на розширення виробництва лабораторного м’яса

Ізраїльська компанія Future Meat Technologies зібрала найбільшу у світі...

Рейтинг суперфруктів: ТОП-7 фруктів з високим вмістом антиоксидантів

У процесі життєдіяльності в людському організмі регулярно виробляються «неповноцінні...

Вибір редактора
В продовження теми