Власник АВК про те, чому кондитерська компанія взялася за випуск рослинного м’яса

Компанія «АВК», один із трьох найбільших кондитерських брендів України, недавно відкрила для себе нову нішу, запустивши на ринок рослинне м’ясо під брендом DREAMEAT.

Продукт дійсно унікальний, адже вперше веганська альтернатива не містить метилцелюлози. Простими словами, паперу. Натомість у складі — збалансований за амінокислотним складом білок — по 21 грам на кожну котлету.

newfood.ua розпитав Володимира Авраменко, мажоритарного власника компанії «АВК», як з’явилася ідея розбавити асортимент солодощів «м’ясом», та коли його можна буде купити в супермаркеті.

Чому кондитерська фабрика «АВК» випустила рослинне м’ясо? Як ви прийшли до такого рішення?

За всю еволюцію людство пройшло всі етапи розвитку — від канібалізму до поїдання інших ссавців. Питання переходу людства до рослинного харчування піднімав свого часу ще Лев Толстой.

Ми не хочемо дорікати комусь у тому, який він має раціон. Але підштовхувати людей до переходу на рослинну харчування — необхідно. Це, свого роду, місія.

Займаючись виробництвом кондитерських виробів та шоколаду, я щороку відвідував найбільші харчові виставки у світі, і був максимально натхнений міццю людського інтелекту та масштабами презентацій. Кілометри всього найкращого, нового, що створила людина. Шоколадні аромати в повітрі. Всі посміхаються, всі щасливі.

Виставка м’ясної промисловості мене шокувала. У величезному приміщенні інші запахи — НЕ шоколадні, а запахи вбитих тварин. Їхні трупи висіли праворуч і ліворуч, а вся потужність сучасних машин спрямована на те, як їх краще порубати, розчленувати і переробити для того, щоб людині було смачно.

Виставка м’ясної промисловості мене шокувала

Я був вражений. Ринок м’ясної промисловості величезний, щороку у світі вбивають близько 70 млрд тварин. В той момент я згадав про експерименти з рослинним білком на французькому заводі «Фарматон» (вперше на цьому заводі Володимир Авраменко побував ще на початку 2000-х — Авт), і у мене дозрів план переходу від філософії до активних дій. Уже в 2013 році у співпраці з французькими розробниками та канадським інститутом ми почали створення власних рецептур з рослинними білками.

Через рік в Україні почалася криза, і на деякий час ми занурилися у поточні турботи. Сьогодні, нарешті, ми звершили те, чим займалися останні 2 роки: перше рослинне м’ясо без метилцелюлози у вигляді котлети для бургера.

З цим кроком компанія «АВК» переступила рубікон — зросла і перестала бути лише кондитерською. Тепер «АВК» — продуктова компанія.

Уже в 2013 році у співпраці з французькими розробниками та канадським інститутом ми почали створення власних рецептур з рослинними білками

На кого ви орієнтувалися, створюючи DREAMEAT?

«АВК» впроваджує інновації всі 30 років своєї роботи. Ми завжди створювали те, чого не було на ринку. Для батончика «Мажор», який виготовлявся на французькому обладнанні, самі розробляли ТУ, в Україні цього не було. Не робити те, що роблять всі — в ДНК нашої компанії. І, звісно, технологічність.

Сьогодні українці чудово розбираються в гаджетах, автомобілях, моді, але не зрозуміло, чому суспільство ігнорує своє харчування.

В Україні мало виробництв, які готові радикально переорієнтовуватися на абсолютно нові продукти, що відповідають трендам і потребам сучасного світу. Щодо м’яса, то зараз все, що є на ринку, більше нагадує суміш антибіотиків та гормонів росту. А людям потрібна здорова їжа!

Ми взяли це на озброєння ще на старті розробки рослинного продукту. Воно мало вийти збалансованим та корисним. Отримати вдалі пропорції жирів, білків та вуглеводів для гарного засвоєння організмом. А ще багато працювали, щоб DREAMEAT було смачним та мало звичну текстуру.

У своїй публікації на Facebook ви заявляєте, що DREAMEAT не містить в складі метилцелюлози. Чому вирішили вдатися до такого кроку?

Ми свідомо не використовували цей компонент, наша котлета — повністю здоровий і натуральний продукт. Натомість метилцелюлоза має протипоказання для людей з ускладненнями шлунково-кишкового тракту, не рекомендується дітям.

Ми прибрали зі складу все, що можна було поставити під сумнів, і створили максимально смачний продукт.

DREAMEAT — це перший крок компанії АВК в бік виробництва продуктів здорового харчування. Який буде наступний?

Насправді — не перший крок. З самого початку у нас була стратегія створення якісних продуктів, і ми неухильно їй слідували.

Свого часу ми відмовилися від виробництва солодощів, якість яких не могли гарантувати. Виключали сумнівні інгредієнти, щоб не вступати в компроміс з якістю.

Ще раніше ми вийшли за рамки кондитерської галузі, та випустили перший здоровий мультизлаковий снек Brunch.

Запуск натурального рослинного м’яса – наша особлива гордість. Це багаторічні дослідження, тести і розробки.

Запуск натурального рослинного м’яса – наша особлива гордість

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

«Салат майбутнього», створений за аерокосмічними технологіями, зібрав мільйон інвестицій

Загальні інвестиції в проект оцінюються майже в $13 млн Флагманський продукт стартапу створений з використанням технології сушіння за допомогою ліофілізації...

Impossible Foods довів суму фінансування свого веганського м’ясного бренду до «неможливих» $2 млрд

Останнє вливання капіталу підняло загальний обсяг фінансування «неможливих» до майже $2 млрд з моменту заснування у 2011 році.Свіжі кошти...

Стартап, що виробляє шкіру із грибів для модного бренду, зібрав сотні мільйонів на новий завод

Фінансування піде на розширення виробництва флагманського продукту під назвою Reishi Компанія каже, що її мета – задовольнити попит на екологічно...

Виробник м’яса для барбекю з вибракуваного зерна будує чи не найбільший завод в Азії

Zikooin виробляє рослинне м’ясо під назвою Unlimeat, створене з вибракуваного недосконалого зерна.У квітні минулого року компанія оголосила про плани...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Green Salt: із морської спаржі створили сіль, яка запобігає інсультам

Салікорнія або солонець також відома як морська спаржа. Її...

Дві європейські країни побили рекорд у фінансуванні сектору клітинного м’яса

Зокрема, Данія оголосила про виділення приблизно $99,5 млн на...

Кондитерська мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи

Власна кондитерська» мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням,...

Стартап змусив картоплю виробляти яйця. Підійдуть для випічки та морозива

PoLoPo прагне отримати регуляторне схвалення для технології, яка перетворює...

Вибір редактора
В продовження теми