Власник АВК про те, чому кондитерська компанія взялася за випуск рослинного м’яса

Компанія «АВК», один із трьох найбільших кондитерських брендів України, недавно відкрила для себе нову нішу, запустивши на ринок рослинне м’ясо під брендом DREAMEAT.

Продукт дійсно унікальний, адже вперше веганська альтернатива не містить метилцелюлози. Простими словами, паперу. Натомість у складі — збалансований за амінокислотним складом білок — по 21 грам на кожну котлету.

newfood.ua розпитав Володимира Авраменко, мажоритарного власника компанії «АВК», як з’явилася ідея розбавити асортимент солодощів «м’ясом», та коли його можна буде купити в супермаркеті.

Чому кондитерська фабрика «АВК» випустила рослинне м’ясо? Як ви прийшли до такого рішення?

За всю еволюцію людство пройшло всі етапи розвитку — від канібалізму до поїдання інших ссавців. Питання переходу людства до рослинного харчування піднімав свого часу ще Лев Толстой.

Ми не хочемо дорікати комусь у тому, який він має раціон. Але підштовхувати людей до переходу на рослинну харчування — необхідно. Це, свого роду, місія.

Займаючись виробництвом кондитерських виробів та шоколаду, я щороку відвідував найбільші харчові виставки у світі, і був максимально натхнений міццю людського інтелекту та масштабами презентацій. Кілометри всього найкращого, нового, що створила людина. Шоколадні аромати в повітрі. Всі посміхаються, всі щасливі.

Виставка м’ясної промисловості мене шокувала. У величезному приміщенні інші запахи — НЕ шоколадні, а запахи вбитих тварин. Їхні трупи висіли праворуч і ліворуч, а вся потужність сучасних машин спрямована на те, як їх краще порубати, розчленувати і переробити для того, щоб людині було смачно.

Виставка м’ясної промисловості мене шокувала

Я був вражений. Ринок м’ясної промисловості величезний, щороку у світі вбивають близько 70 млрд тварин. В той момент я згадав про експерименти з рослинним білком на французькому заводі «Фарматон» (вперше на цьому заводі Володимир Авраменко побував ще на початку 2000-х — Авт), і у мене дозрів план переходу від філософії до активних дій. Уже в 2013 році у співпраці з французькими розробниками та канадським інститутом ми почали створення власних рецептур з рослинними білками.

Через рік в Україні почалася криза, і на деякий час ми занурилися у поточні турботи. Сьогодні, нарешті, ми звершили те, чим займалися останні 2 роки: перше рослинне м’ясо без метилцелюлози у вигляді котлети для бургера.

З цим кроком компанія «АВК» переступила рубікон — зросла і перестала бути лише кондитерською. Тепер «АВК» — продуктова компанія.

Уже в 2013 році у співпраці з французькими розробниками та канадським інститутом ми почали створення власних рецептур з рослинними білками

На кого ви орієнтувалися, створюючи DREAMEAT?

«АВК» впроваджує інновації всі 30 років своєї роботи. Ми завжди створювали те, чого не було на ринку. Для батончика «Мажор», який виготовлявся на французькому обладнанні, самі розробляли ТУ, в Україні цього не було. Не робити те, що роблять всі — в ДНК нашої компанії. І, звісно, технологічність.

Сьогодні українці чудово розбираються в гаджетах, автомобілях, моді, але не зрозуміло, чому суспільство ігнорує своє харчування.

В Україні мало виробництв, які готові радикально переорієнтовуватися на абсолютно нові продукти, що відповідають трендам і потребам сучасного світу. Щодо м’яса, то зараз все, що є на ринку, більше нагадує суміш антибіотиків та гормонів росту. А людям потрібна здорова їжа!

Ми взяли це на озброєння ще на старті розробки рослинного продукту. Воно мало вийти збалансованим та корисним. Отримати вдалі пропорції жирів, білків та вуглеводів для гарного засвоєння організмом. А ще багато працювали, щоб DREAMEAT було смачним та мало звичну текстуру.

У своїй публікації на Facebook ви заявляєте, що DREAMEAT не містить в складі метилцелюлози. Чому вирішили вдатися до такого кроку?

Ми свідомо не використовували цей компонент, наша котлета — повністю здоровий і натуральний продукт. Натомість метилцелюлоза має протипоказання для людей з ускладненнями шлунково-кишкового тракту, не рекомендується дітям.

Ми прибрали зі складу все, що можна було поставити під сумнів, і створили максимально смачний продукт.

DREAMEAT — це перший крок компанії АВК в бік виробництва продуктів здорового харчування. Який буде наступний?

Насправді — не перший крок. З самого початку у нас була стратегія створення якісних продуктів, і ми неухильно їй слідували.

Свого часу ми відмовилися від виробництва солодощів, якість яких не могли гарантувати. Виключали сумнівні інгредієнти, щоб не вступати в компроміс з якістю.

Ще раніше ми вийшли за рамки кондитерської галузі, та випустили перший здоровий мультизлаковий снек Brunch.

Запуск натурального рослинного м’яса – наша особлива гордість. Це багаторічні дослідження, тести і розробки.

Запуск натурального рослинного м’яса – наша особлива гордість

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Мініатюрні букети: у Польщі створили унікальний формат чаю

Унікальний чай компанія презентувала на виставці Biofach, найбільшій виставці органічної їжі, в Німеччині.Щоб чай було зручно заварювати, мінібукети кріплять...

Рослинне молоко за 3 хвилини: домашній пристрій претендує стати новою “мікрохвильовкою”

Пристрій виявився популярнішим, ніж того очікували засновники стартапу Міхаель та Надіна. Вони говорять, що з моменту запуску Milky Plant...

Яйця навчилися дезинфікувати за мільярдну долю секунди. Прямо в упаковці

Це також допомагає вирощувати здорових курчат-бройлерів з меншою кількістю антибіотиків і сильним імунітетом до вірусних захворювань.Запаковані яйця дезінфікуються за...

Вулканічне м’ясо, лабораторна курятина та штучні яйця — 10 foodtech-проєктів, у які інвестували мільярди у 2021 році

Щонайменше 13 раундів залучення інвестицій принесли гравцям фудсегменту від $100 млн за раз.Найбільше отримали ті, хто займаються альтернативним протеїном...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Українська молочна компанія “Люстдорф” представила питну кашу

Як зазначають в компанії, аналогів новому продукту на ринку...

У США відтворили вівсяне молоко за старовинним рецептом та зробили його органічним

Сестри  Крістіна Дорр Дрейк та Олена Дорр Зієнда відтворили...

СМАК ПЕРЕМОГИ. Повний рейтинг інноваційних харчових компаній України – 2024

NEWFOOD.UA — портал про нові харчові технології, склав перший...

Вчений NASA створив робота, що пече 120 піц за годину

PZZA автоматизує нанесення соусу, додавання сиру і начинок, а...

Набори для приготування їжі зробили британську компанію мільярдером

Компанія Hello Fresh, що працює у Великобританії, США, Німеччині,...

Вибір редактора
В продовження теми