Як повідомив Мікі Куусі, генеральний директор та співзасновник компанії, кошти будуть інвестовані у співробітників, технології та ринки присутності.
Wolt ще раніше почала масштабувати свою діяльність. Якщо першочергово вона зосереджувалася виключно на ресторанах, то тепер на платформі можна замовити продукти, електроніку та навіть квіти.
Щодо доставки їжі, то за 5 років з моменту заснування Wolt розширила список ресторанів-партнерів з 10 закладів до 30 тис.
Навіть враховуючи розміри та складність внутрішнього ринку Скандинавії, компанії вдалося побудувати зручний та ефективний сервіс. Зараз вона перенесла цей досвід на 7 млн людей у 23 країнах світу, включаючи Кіпр.
Окрім швидкості оформлення замовлень, безконтактних платежів та безпечних транзакцій, Wolt завоювала ринок багатьма іншими фішками: відстеження замовлення в онлайн-режимі, можливість попереднього замовлення, меню з фотографіями практично всіх страв, чат допомоги. А ще вона роздає користувачам Give-Get коди — п’ятидоларові знижки на замовлення за запрошення друзів.
На фоні карантинних обмежень та росту попиту на доставку за результатами минулого року компанії вдалося потроїти свою виручку – до $330 млн. Однак чистий збиток Wolt склав $38 млн.
Незважаючи на складний 2020 р., в центрі уваги лишається зростання компанії. Залучені півмілярда доларів значно допоможуть Wolt посилити свої позиції, сказав Мікі Куусі.
Джерела: Wolt, Postimees, ТС